Thansen kobling i Passat 3b tdi

Alt vedr. gear, kobling mv.
Besvar
TDI-driver
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 15. jul 2008, 17:07
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Thansen kobling i Passat 3b tdi

Indlæg af TDI-driver » 15. jul 2008, 18:49

Hej VAG Freks!!!
Jeg søger nogle der har erfaring med koblinger fra Thansen, da min passat tdi fra 97 trænger til en ny.
Thansen skal ha 1349kr Incl moms, FTZ`s koster ca 2600kr+moms (sachs), så der er jo noget sparet ved at købe den hos thansen. Jeg har ikke spurgt på en original, men den er sikkert ikke billiger end FTZ.
Hvor besværlig er den at skifte,(er selv udlært mek. men arbejder ikke med biler længere, kun min egne ;) .
Håber at der er nogle der ude med erfaringer de vil dele.
Hilsen en glad VW ejer med et problem :? .
Kaj

Brugeravatar
clausvp
Aktiv medlem
Indlæg: 3172
Tilmeldt: 12. jun 2008, 10:56
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Thansen kobling i Passat 3b tdi

Indlæg af clausvp » 15. jul 2008, 21:57

Thans-paaa...på din Passat.... er du vanvittig!....eller.... :D

NÅ! Prøv lige her engang:

SACHS
3000 722 002 248,65 EUR / Satz (inkl. Mwst) Warenkorb
Ø 228 mm, Einzelteile siehe Stückliste , Zähnez. 23
Motorcode AHU, Montagezeit 4,10 Std., bis Fgst.Nr. 3B-WP-123140, bis Fgst.Nr. 3B-WE-130000, bis Fgst.Nr. 3B-WD-100000

Fundet på http://www.autoteile-shopping.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvis du skal have en original, så er det Søren du skal have fat i her: http://www.i-s.dk" onclick="window.open(this.href);return false;

TDI-driver
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 15. jul 2008, 17:07
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Thansen kobling i Passat 3b tdi

Indlæg af TDI-driver » 16. jul 2008, 08:15

ClausVP
Tak for tippet med den tyske hjemmeside, det er lige i min ånd, kvalitet til en lav pris ;)
Kaj

svan
Aktiv medlem
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
Has thanked: 0
Been thanked: 35 times

Re: Thansen kobling i Passat 3b tdi

Indlæg af svan » 16. jul 2008, 09:01

som tidligere skrevet så finder du ikke noget der er ret meget billigere lavet end dem Thansen gruppen har, på brormands G2 kostede det en gearkasse første gang en af dem splintrede anden gang nåede vi at tage det i opløbet men det var tilsyneladende ikke bare en fejl i deres koblinger det er bare noget billigt junk, sidst der manglede den en fjerdedel af navet og første gang var det nitterne i trykfoden der sprang og derefter slog hul i gearkssen på vej rundt (iøvrigt 2 km fra synshallen) jeg spurgte min lokale VW mand sidst som var meget behjælpelig, han kunne godt selv se at hans pris på 1145 ex moms for et nav til en 2'er måske var lidt vildt så kunne jeg finde en sachs eller en LUK så var det fint, jeg fandt efterfølgende navet i fabrikat LUK hus http://www.hovwdiaudi.dk" onclick="window.open(this.href);return false; til 351 incl moms plus forsendelse og det spiller fint men det er sidste gang jeg køber koblinger hos Thansen/Høyer.

Besvar

Tilbage til "Transmission"