Forskellige koblinger til 1Z og AHU

Alt vedr. gear, kobling mv.
Besvar
Brugeravatar
Zutsko
Nyt medlem
Indlæg: 288
Tilmeldt: 18. jun 2008, 19:18
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Forskellige koblinger til 1Z og AHU

Indlæg af Zutsko » 19. jun 2009, 14:35

Er der forskel på koblingen i de to motore? Mener jeg ikke, men er der overhoved det på 1Z/AHU fra 93 til G3 sluttede i 99...?

Syntes når man søger efter kobling der står 93-96 og 96-97... :? Er det fordi G3 (ikke variant) stoppede i 97 og at 1Z kom til at hedde AHU (med en smule ændringer så som turbo og rørføring til IC) i 96...?
There is only one rule: Ducati
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman

Brugeravatar
Zutsko
Nyt medlem
Indlæg: 288
Tilmeldt: 18. jun 2008, 19:18
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Forskellige koblinger til 1Z og AHU

Indlæg af Zutsko » 21. jun 2009, 21:30

Ikke nogen der ved noget?
There is only one rule: Ducati
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
- Colin Chapman

Brugeravatar
HeineM
Medlem
Indlæg: 765
Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:05
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Vognsild
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Forskellige koblinger til 1Z og AHU

Indlæg af HeineM » 22. jun 2009, 07:18

den senere model er vel med dobbelmasse svinghjul.. altså de første hed 1Z og er med enkeltmasse
Golf IV TDI HIGHLINE - opdateret til Can-bus system, nu med PD-TDI motor, Endelig færdig..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk

Besvar

Tilbage til "Transmission"