kobling?

Alt vedr. gear, kobling mv.
Besvar
skodacombi
Medlem
Indlæg: 1412
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: mj auto/montage
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

kobling?

Indlæg af skodacombi » 24. sep 2008, 17:25

er ved at kigge på kobling og har fundet nogle 4 armet og nogle 6 armet så er jeg bare i tvivl om hva der er bedst,rent køremæsigt alså hva der hugger mindst når der sættes i gang den 4 armet eller den 6 armet....michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: kobling?

Indlæg af Dennis J » 24. sep 2008, 17:40

Hvad er dit mål med effekt og hvordan skal bilen bruges?hverdag, drag eller?

Hvilke koblinger har du kig på?

Typisk hvis du kigger på koblinger, som ikke har fjedre i navnet så er det rent race og giver bøvl med raslen i tomgang(typisk med meget lettet svinghjul også) eller give bøvl ved at du skal starte i høje omdrejninger osv.

Jeg vil kigge på en forstærket og forbedret orignal sachs kobling hvis ikke du skal bruge den til race, men til hverdag, men ville heller anbefale du taler med den tuner du stoler på osv, i mine øjne Entech eller Jvk, og drøft dit behov.

JEg ved Entech forstærker og bygger sine egne Sachs koblinger, og man kan storset bestille og få dem til et hvilket som helst moment bilen skal kunne håndtere, ihvertfald op til 1000nm, men tal med ham om dit behov.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

skodacombi
Medlem
Indlæg: 1412
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: mj auto/montage
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: kobling?

Indlæg af skodacombi » 24. sep 2008, 18:35

målet er ++ 250 hk og ++ 500 nm ved ca 3000 o/min på en 1,9 pd motor i en g2 gti skal bruges som for sjov bil alså lidt kørsel på arb.men mest 402m løb.jeg tuner selv mine biler men er blevet i tvivl om kobling ...da der ikke behøver at være komftabel at køre med.dem jeg har kigget på er kun koblingsnav med fast nav fra carlab carlabhttp://www.carlab.dk/shop/koblingsplade-228mm-fast-50890p.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jeg har en tryk plade der er lavet men koblings belægningen er slidt op på den jeg har ...michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto

Besvar

Tilbage til "Transmission"