Det kan godt være en 1.8 T ikke har dual-masse svinghjul, men min Golf IV R32 har. Jeg tror den kommer til at hoste noget, hvis jeg skulle finde på at hælde diesel på den !!norn skrev:4me skrev:Hejsa låner lige tråden og håber det er i orden....
Pæn mange koblinger der skal skiftes...
Min A6 (4b) 1,8t.(AEB) skal også ha´ skiftet kobling. (Udrykker leje larmer + svær at få i gear)
den har kørt 305.000 km. har Chip (193hk.) og jeg ved ikke om koblingen er blevet udskiftet...
Mine spørgsmål til de mange VW/AUDI nørder .:
Har min også Dual Mass svinghjul ??
Skal jeg også skifte "svinger-hjulet" , nu jeg får skidtet skilt ad´ ??
nej dual-mass svinghjul er kun på diesel biler
så nej du skal ikke skifte svinghjul
Holdbarhed på dual masse svinghjul
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1968
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:40
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Århus N
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Holdbarhed på dual masse svinghjul
Kim B., club GOLF Danmark
1983 Golf 1 GTI, 1994 Golf VR6, 2011 Golf 6 GTI Adidas - DSG !!
1983 Golf 1 GTI, 1994 Golf VR6, 2011 Golf 6 GTI Adidas - DSG !!
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 219
- Tilmeldt: 15. aug 2008, 20:01
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Herning
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Holdbarhed på dual masse svinghjul
Kan jeg risikere at min 3bg 1,8t fra 2005 kører med LüK svinghjul, for det ville da sætte en streng i regningen på mine planer om en K04 mølle....
2015 BMW 320D
2011 BMW 325D LCI Van
2011 BMW 325D LCI Van