Holdbarhed på dual masse svinghjul

Alt vedr. gear, kobling mv.
Kimb
Aktiv medlem
Indlæg: 1968
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:40
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Århus N
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Holdbarhed på dual masse svinghjul

Indlæg af Kimb » 28. jun 2009, 20:30

norn skrev:
4me skrev:Hejsa låner lige tråden og håber det er i orden.... :roll:
Pæn mange koblinger der skal skiftes... :cry:

Min A6 (4b) 1,8t.(AEB) skal også ha´ skiftet kobling. (Udrykker leje larmer + svær at få i gear)
den har kørt 305.000 km. har Chip (193hk.) og jeg ved ikke om koblingen er blevet udskiftet...

Mine spørgsmål til de mange VW/AUDI nørder :D .:
:arrow: Har min også Dual Mass svinghjul ??
:arrow: Skal jeg også skifte "svinger-hjulet" :lol: , nu jeg får skidtet skilt ad´ ??

nej dual-mass svinghjul er kun på diesel biler
så nej du skal ikke skifte svinghjul
Det kan godt være en 1.8 T ikke har dual-masse svinghjul, men min Golf IV R32 har. Jeg tror den kommer til at hoste noget, hvis jeg skulle finde på at hælde diesel på den !! :lol: :lol:
Kim B., club GOLF Danmark
1983 Golf 1 GTI, 1994 Golf VR6, 2011 Golf 6 GTI Adidas - DSG !!

Eldonno
Nyt medlem
Indlæg: 219
Tilmeldt: 15. aug 2008, 20:01
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Herning
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Holdbarhed på dual masse svinghjul

Indlæg af Eldonno » 28. jun 2009, 21:38

Kan jeg risikere at min 3bg 1,8t fra 2005 kører med LüK svinghjul, for det ville da sætte en streng i regningen på mine planer om en K04 mølle....
2015 BMW 320D
2011 BMW 325D LCI Van

Besvar

Tilbage til "Transmission"