Rittersport skrev:Fordi det ikke er en PD motor.. på din timer man pumpen istedet !bluzzer skrev:Jeg kan ikke finde knastforstilling i Vcds på min 1,9 tdi 90 hk ALH motor. Hvordan kan det være?
Aarrh
Rittersport skrev:Fordi det ikke er en PD motor.. på din timer man pumpen istedet !bluzzer skrev:Jeg kan ikke finde knastforstilling i Vcds på min 1,9 tdi 90 hk ALH motor. Hvordan kan det være?
Min henvisning var tyvstjålet fra en anden tråd Men ja, same same...henrikfraannk skrev:Ja men jeg tror ikke det er det samme de tjekker? Altså jeg er overhovedet ikke ekspert eller noget, men på min står der "synkroniseringsvinkel" og ved carlslunds står der "knastaksel forstilling".. om det er det samme ved jeg ikke, men det er det jeg gerne lige vil have bekræftet
Derudover står mit også i grader, og carlslunds står i KW..
Passat08 skrev:Hej
Jeg skal til og skifte min tandremmpå min Passat 2.0 TDI fra 08 motorkode er BMP
Er der nogen der har noget låseværktøj og en moment nøgle man kan låne imod betaling i østjylland. Eller en der ved hvor NM møtrikken til strammer hjullet skal spændes med, på forhåbd tak
Kan man stille Timingen på en CR motor??elgiganten skrev:Jeg har lige stillet min fra -3.1 til 0.0 på min g6 2.0 cr og den kører mærkbart noget bedre plus over to tanke 1kml mere pr liter.... Min rem er skiftet ved vw så selv de tjekker ik de skifter bare med værktøj desværre
jeg spørger fordi jeg synes min Fabia er lidt tandløs i forhold til da jeg købte den, samtidg med at den ikke går uden 17-18 km literen ved pæn kørsel og stiger voldsomt i forbrug når jeg møder en bakke, brugte låseværktøj ved tandremsskift, så den burde sidde hvor den skal, men alligevel, må helle splitte den en dagJoker22 skrev:Det burde du jo i teorien kunne
for du drejer jo krumtappen i forhold til knasten, så du drejer den vel "tilbage" på mærkerne
0,0 har selv justeret den, den stod -2 eller deromkring efter skift.Joker22 skrev:Hvad viser den med tester?