Alt vedr. tuning af dieselmotorer
-
Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Indlæg: 14511
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
-
Has thanked:
30 times
-
Been thanked:
845 times
-
Kontakt:
Indlæg
af Watcher » 21. maj 2017, 09:43
HansH skrev:dennismadsen skrev:.. fiskede lidt efter om nogen måske havde brugt Åbyhøj Autoteknik, som også står på forhandlerlisten på Landberg
Måden hvorpå en Landberg forhandler kan differentiere sig fra en anden, er udelukkende på høflighed og styrken på kaffen i automaten.
Produktet du får er *prik* det samme, da det kommer fra førerbunkeren i Hjallerup uanset.
Så det er lidt det samme om du skal købe din nye VW hos den ene eller den anden forhandler.
Så hvis jeg skal oversætte dit indlæg, så spørger du egentlig om der er nogen der kender Åbyhøj Autoteknik, og kan sige noget om dem som personer samt kvaliteten af kaffen
Blot for at præcisere at det tuningsprodukt du får er præcis det samme hos alle Landberg forhandlere.
Hos mig kun sodavand eller energidrik
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
HansH
- Admin
- Indlæg: 13245
- Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
-
Has thanked:
3208 times
-
Been thanked:
4541 times
Indlæg
af HansH » 21. maj 2017, 09:45
"Tuning af både bilen og dens ejer udføres!!"
-
Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Indlæg: 14511
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
-
Has thanked:
30 times
-
Been thanked:
845 times
-
Kontakt:
Indlæg
af Watcher » 21. maj 2017, 09:46
-
Avantismo
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1811
- Tilmeldt: 13. feb 2010, 16:44
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Samsø eller Amager
-
Has thanked:
74 times
-
Been thanked:
230 times
Indlæg
af Avantismo » 21. maj 2017, 10:42
Enig....
Mvh Kim
Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder
Verstappen fanboy
Audi TT 1,8T 8n - Das Originale
-
Kevinff
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2948
- Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
-
Has thanked:
967 times
-
Been thanked:
507 times
Indlæg
af Kevinff » 21. maj 2017, 11:31
Watcher skrev:HansH skrev:dennismadsen skrev:.. fiskede lidt efter om nogen måske havde brugt Åbyhøj Autoteknik, som også står på forhandlerlisten på Landberg
Måden hvorpå en Landberg forhandler kan differentiere sig fra en anden, er udelukkende på høflighed og styrken på kaffen i automaten.
Produktet du får er *prik* det samme, da det kommer fra førerbunkeren i Hjallerup uanset.
Så det er lidt det samme om du skal købe din nye VW hos den ene eller den anden forhandler.
Så hvis jeg skal oversætte dit indlæg, så spørger du egentlig om der er nogen der kender Åbyhøj Autoteknik, og kan sige noget om dem som personer samt kvaliteten af kaffen
Blot for at præcisere at det tuningsprodukt du får er præcis det samme hos alle Landberg forhandlere.
Hos mig kun sodavand eller energidrik
Sent from my iPhone using Tapatalk
Blev jeg sgu da ikke tilbudt [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
-
Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Indlæg: 14511
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
-
Has thanked:
30 times
-
Been thanked:
845 times
-
Kontakt:
Indlæg
af Watcher » 21. maj 2017, 11:31
Kom med flere bilet så kevin
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Kevinff
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2948
- Tilmeldt: 25. jan 2012, 10:33
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
-
Has thanked:
967 times
-
Been thanked:
507 times
Indlæg
af Kevinff » 21. maj 2017, 11:32
Watcher skrev:Kom med flere bilet så kevin
Sent from my iPhone using Tapatalk
Arbejder på sagen
-
Jakob J
- Nyt medlem
- Indlæg: 236
- Tilmeldt: 16. sep 2010, 12:49
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
-
Has thanked:
5 times
-
Been thanked:
9 times
Indlæg
af Jakob J » 28. maj 2017, 17:20
Nogen der har erfaring med pro car auto i Odense. Kan se de er på Landbergs hjemmeside.
Skal bruge dem til optimering samt egr off på et køretøj af anden etnisk herkomst end Tysk (Mondeo mk4 2.0 tdci 140 hk)
-
Martin1986
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2361
- Tilmeldt: 4. feb 2011, 16:01
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Herning
-
Has thanked:
36 times
-
Been thanked:
105 times
Indlæg
af Martin1986 » 28. maj 2017, 18:09
En 2013 a6 med 3.0tdi 204 hk, er det bootmode eller normal?
Nuværende bil: BMW F11 530D
-
Altea
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 55
- Tilmeldt: 24. sep 2010, 22:08
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
-
Has thanked:
0
-
Been thanked:
0
Indlæg
af Altea » 28. maj 2017, 18:29
HansH skrev:Altea skrev:Måske det kun er mig der har uheldig erfaring med chiptuning men på min 1,6 tdi stod turboen helt af efter 93.000 km. og havde kørt ca. 25.000 km. med tuningen.
Bare husk det kan have en pris selv om det er rart med mere moment.
Hvordan konkluderer du at din døde turbo kan udlægges som en '..uheldig erfaring med chiptuning' ?
Jeg har kørt VW tdi de sidste 15 år og kører + 60.000 km. om året og skifter bil når den har kørt + 400.000 km. jeg har aldrig tidligere skiftet en turbo, kobling eller andre større motordele.
Dette var min føste chiptuning, sådan konluderer jeg. Så er folk jo velkomne til at konkludere deres eller for den sagsskyld sammenligne med rustpletter eller andet hvis det giver mening for dem.
-
svan
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2667
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
-
Has thanked:
0
-
Been thanked:
35 times
Indlæg
af svan » 28. maj 2017, 18:49
Altea skrev:HansH skrev:Altea skrev:Måske det kun er mig der har uheldig erfaring med chiptuning men på min 1,6 tdi stod turboen helt af efter 93.000 km. og havde kørt ca. 25.000 km. med tuningen.
Bare husk det kan have en pris selv om det er rart med mere moment.
Hvordan konkluderer du at din døde turbo kan udlægges som en '..uheldig erfaring med chiptuning' ?
Jeg har kørt VW tdi de sidste 15 år og kører + 60.000 km. om året og skifter bil når den har kørt + 400.000 km. jeg har aldrig tidligere skiftet en turbo, kobling eller andre større motordele.
Dette var min føste chiptuning, sådan konluderer jeg. Så er folk jo velkomne til at konkludere deres eller for den sagsskyld sammenligne med rustpletter eller andet hvis det giver mening for dem.
Du har nok bare været heldig tidligere..........
Sendt fra min D5803 med Tapatalk
-
Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Indlæg: 14511
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
-
Has thanked:
30 times
-
Been thanked:
845 times
-
Kontakt:
Indlæg
af Watcher » 29. maj 2017, 07:10
Martin1986 skrev:En 2013 a6 med 3.0tdi 204 hk, er det bootmode eller normal?
Det er obd
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Stef coupe
- Nyt medlem
- Indlæg: 472
- Tilmeldt: 3. aug 2009, 18:50
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Nordfyn
-
Has thanked:
7 times
-
Been thanked:
9 times
Indlæg
af Stef coupe » 29. maj 2017, 17:01
Jakob J skrev:Nogen der har erfaring med pro car auto i Odense. Kan se de er på Landbergs hjemmeside.
Skal bruge dem til optimering samt egr off på et køretøj af anden etnisk herkomst end Tysk (Mondeo mk4 2.0 tdci 140 hk)
Går ud fra du mener Pro Car Shop
Dem kan du roligt bruge. De er dygtige og fin service.
Skoda Octavia RS
Seat Leon Cupra 290. Solgt
VW Golf 6 GTI DSG solgt.
Seat Leon 2.0 TFSI Sport Up APR Stage 2+
[/color] solgt.
-
Jakob J
- Nyt medlem
- Indlæg: 236
- Tilmeldt: 16. sep 2010, 12:49
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
-
Has thanked:
5 times
-
Been thanked:
9 times
Indlæg
af Jakob J » 29. maj 2017, 18:06
Stef coupe skrev:Jakob J skrev:Nogen der har erfaring med pro car auto i Odense. Kan se de er på Landbergs hjemmeside.
Skal bruge dem til optimering samt egr off på et køretøj af anden etnisk herkomst end Tysk (Mondeo mk4 2.0 tdci 140 hk)
Går ud fra du mener Pro Car Shop
Dem kan du roligt bruge. De er dygtige og fin service.
Arh ja. Min fejl. Ringede til dem i dag. De kan ikke klare utune og jeg ved ikke rigtig om ikke det er nr 1. Så måske jeg handler direkte med Landberg, hvis prisen er rigtig
Tak for tilbagemelding
-
Andy
- Medlem
- Indlæg: 823
- Tilmeldt: 1. jul 2008, 19:29
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Kolding
-
Has thanked:
11 times
-
Been thanked:
119 times
Indlæg
af Andy » 18. jul 2017, 09:56
Er der nogen som har fået lavet deres bil hos Hessteknik?
2021 Audi e-tron GT
2023 Mercedes C300e
2012 Porsche 911 Carrera 3,4L
-
soulniz
- Nyt medlem
- Indlæg: 192
- Tilmeldt: 31. aug 2012, 11:14
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Næstved
-
Has thanked:
5 times
-
Been thanked:
20 times
Indlæg
af soulniz » 18. jul 2017, 10:15
Begynder spørgsmål, er der nogen forskel på den chip/tuning man ville få hos Landberg i Hjallerup vs en fra en af hans forhandlere uden rullefelt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nuværende bil:
2009 VW Golf VI 2.0 TDI 110 hk
Org. Bi-xenon, RNS 510, multifunktionsrat, regnsensor, CH/LH lys, nedblændeligt bakspejl, fodrumsbelysning, gråmetal.
Tidligere biler:
2018 VW Golf VII 1.0 TSI 85 hk
2004 VW Touran 1.9 TDI 100 hk Van
-
Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Indlæg: 14511
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
-
Has thanked:
30 times
-
Been thanked:
845 times
-
Kontakt:
Indlæg
af Watcher » 18. jul 2017, 10:17
soulniz skrev:Begynder spørgsmål, er der nogen forskel på den chip/tuning man ville få hos Landberg i Hjallerup vs en fra en af hans forhandlere uden rullefelt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rullefeltet til forskel
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
majbom
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2795
- Tilmeldt: 23. jun 2008, 08:43
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Midtfyn
-
Has thanked:
84 times
-
Been thanked:
152 times
Indlæg
af majbom » 18. jul 2017, 10:19
Watcher skrev:soulniz skrev:Begynder spørgsmål, er der nogen forskel på den chip/tuning man ville få hos Landberg i Hjallerup vs en fra en af hans forhandlere uden rullefelt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rullefeltet til forskel
Sent from my iPhone using Tapatalk
edit: læste åbenbart ikke hele spørgsmålet - sorry
Senest rettet af
majbom 18. jul 2017, 10:19, rettet i alt 1 gang.
//morten
Sort Seat Leon 1,2 TSI Style 2016 ~135.000km
Tidligere biler: Ford Escort 1.1 1982 | VW Golf II 1,8 CL 1989 | VW Golf III 1,8 CL 1996 | VW Golf III 2,8 VR6 1996 | VW Passat 3B 1,9 TDI Variant 2000 | VW Golf II 1,6 CL 1986 | VW Golf III 1,8 Rolling Stones 1995 | VW Passat 3C 2,0 TDI Variant Highline DSG 2008 | Sort Opel Corsa D 1,2 2007
-
Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Indlæg: 14511
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
-
Has thanked:
30 times
-
Been thanked:
845 times
-
Kontakt:
Indlæg
af Watcher » 18. jul 2017, 10:19
majbom skrev:Watcher skrev:soulniz skrev:Begynder spørgsmål, er der nogen forskel på den chip/tuning man ville få hos Landberg i Hjallerup vs en fra en af hans forhandlere uden rullefelt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Rullefeltet til forskel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kommer jo an på hvem af jer det er hos. NT Automobiler i Vejle har også felt...
Kunden siger forhandlere uden rullefelt...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
-
Has thanked:
17 times
-
Been thanked:
210 times
Indlæg
af Charlimike » 18. jul 2017, 11:47
Nemlig, og har man brug for at logge kan det gøres på vejen.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
HansH
- Admin
- Indlæg: 13245
- Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
-
Has thanked:
3208 times
-
Been thanked:
4541 times
Indlæg
af HansH » 18. jul 2017, 12:01
Charlimike skrev:Nemlig, og har man brug for at logge kan det gøres på vejen.
Hvordan foregår sådan en logging på vejen... betyder det blot logging af ECU værdier med VCDS ?
-
Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
-
Has thanked:
17 times
-
Been thanked:
210 times
Indlæg
af Charlimike » 18. jul 2017, 12:59
Ja der logges relavante værdier. På vejen er kølingen bedre og motoren belastes mere, det giver er godt og retvisende billede hvordan tuningen virker. Jeg ville dog stadig bruge et godt rullefelt. Man kommer hurtig ud i at bryde loven på vejen.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
HansH
- Admin
- Indlæg: 13245
- Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
-
Has thanked:
3208 times
-
Been thanked:
4541 times
Indlæg
af HansH » 18. jul 2017, 13:08
Charlimike skrev:Ja der logges relavante værdier. På vejen er kølingen bedre og motoren belastes mere, det giver er godt og retvisende billede hvordan tuningen virker. Jeg ville dog stadig bruge et godt rullefelt. Man kommer hurtig ud i at bryde loven på vejen.
Men kan man virkelig hente den faktiske effekt ud af måleblokkene i ECU ... er det ikke kun beregnede værdier den kan levere ?
Jeg mener f.eks. ikke at der sidder en decideret "momentsensor" el lign noget sted. De tal ECU kan oplyse for aktuelt moment og HK er efter min opfattelse teoretiske værdier.
-
Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
-
Has thanked:
17 times
-
Been thanked:
210 times
Indlæg
af Charlimike » 18. jul 2017, 13:22
De tal du får af effekt må være hvad den har fået besked om at lave. Når Landberg laver en fil hvor han spørg om 500 nm fra x rpm og ud til x, og at logs ved test siger ca det samme som han har bedt den om, så er det ikke helt skævt i den virkelige verden. Vi kunne se at min lavede 1.82 bar ved 2000 rpm, men at dynomet feltet hos forhandleren mente jeg havde max moment fra 3000 rpm. Hvem har så ret?. I og med den laver fuld ladetryk ved 2000, og måleblokken på gearkassen også siger 500nm ved samme antal rpm, så kan man sige at rullefelt målingen er lidt misvisende. Dynomet er ikke så god til moment som optima.
På min gik vi efter effekt, derfor blev der logget på feltet mellem hver justering af fil. Lambda blev målt gennem vcds ved at koble sig på motorens føler.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
HansH
- Admin
- Indlæg: 13245
- Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
-
Has thanked:
3208 times
-
Been thanked:
4541 times
Indlæg
af HansH » 18. jul 2017, 13:29
Charlimike skrev:De tal du får af effekt må være hvad den har fået besked om at lave.
Enig.
Og dvs hvis man forestiller sig at man laver en tuningsfil hvor man bare beder om 1000Nm (et eller andet urealistisk højt, som den ikke kan lave), så kan ECU ikke oplyse hvor mange kræfter der rent faktisk leveres.
Hvis jeg forstår det rigtigt.
-
Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
-
Has thanked:
17 times
-
Been thanked:
210 times
Indlæg
af Charlimike » 18. jul 2017, 14:14
Så langt rækker min erfaring med vcds ikke desværre. Jeg mener at hvis vi skal kunne sammenligne tuninger, så skal vi også have data logs med, fx indsprøjtningsmængde, egt, lambda, ladetryk mm. Så kan man altid få en snak om hvor man syntes grænsen for de enkelte værdier bør være.
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
-
Stef coupe
- Nyt medlem
- Indlæg: 472
- Tilmeldt: 3. aug 2009, 18:50
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Nordfyn
-
Has thanked:
7 times
-
Been thanked:
9 times
Indlæg
af Stef coupe » 18. jul 2017, 18:22
Andy skrev:Er der nogen som har fået lavet deres bil hos Hessteknik?
Har for mange år siden fået chippet en Astra hos ham. Der glemte han og slå noget fra, så når bilen fik noget at leve af på en sommerdag, så gik den i nødprogram. Fik så smidt større IC og forrør på, og så kørte han den ind igen. Så gik den meget fornuftigt
Har også som klargøringsmand kørt en længere tur i en kundes BMW 335i coupe chippet ved Hessteknik, og den kørte sgu godt
Skoda Octavia RS
Seat Leon Cupra 290. Solgt
VW Golf 6 GTI DSG solgt.
Seat Leon 2.0 TFSI Sport Up APR Stage 2+
[/color] solgt.
-
JGGH
- Nyt medlem
- Indlæg: 427
- Tilmeldt: 2. jul 2011, 19:56
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vejen
-
Has thanked:
27 times
-
Been thanked:
17 times
Indlæg
af JGGH » 18. jul 2017, 20:12
HansH skrev:Charlimike skrev:De tal du får af effekt må være hvad den har fået besked om at lave.
Enig.
Og dvs hvis man forestiller sig at man laver en tuningsfil hvor man bare beder om 1000Nm (et eller andet urealistisk højt, som den ikke kan lave), så kan ECU ikke oplyse hvor mange kræfter der rent faktisk leveres.
Hvis jeg forstår det rigtigt.
Hvis der er originale dyser i og der ikke er blevet pillet ved dyse værdier. Kan det regnes ud fra insprøjtningsmængden. Som kan aflæses med VCDS. Når det er chippet er det slet ikke sikkert man kan bruge NM målingen i ECUen da der kan være fiflet med disse. Har dog mest kendskab til Subaru benzin filer.
Tesla model 3 Performance
Hyundai Ioniq 38kWh
-
motley
- Nyt medlem
- Indlæg: 170
- Tilmeldt: 12. mar 2017, 01:01
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
-
Has thanked:
30 times
-
Been thanked:
5 times
Indlæg
af motley » 30. jul 2017, 08:23
Watcher skrev:motley skrev:Watcher skrev:
3000 incl mormor
Gælder prisen alle motorer? Jeg har en 1.6 TDI 105HK med manuel gearkasse, motor code CAYC, som skal tunes efter dieselgate sw opdatering. Men jeg vl gerne EGR-OFF as well. Er der ekstra prisen på egr-off?
Nej den er bootmode, men ka lave den for 4000kr incl egr off
Gælder tilbudet stadigvæk?
Jeg skal til sw opdatering first. Ifølge Audis calendar, kan jeg booke tid til opdatering på tirsdag den 1. august. Vil gerne at komme til dig asap efter opdateringen til chiptuning og egr off. Men jeg kan vælge anden dag til sw opdatering til at lave det så tæt til chiptuning som muligt. Let me know hvornår du har tid.
2019 Audi A3 35TFSI S-tronic Limited Edition | Eibach Pro | S-line eksteriør | Titaniumsort optikpakke
-
Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Indlæg: 14511
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
-
Has thanked:
30 times
-
Been thanked:
845 times
-
Kontakt:
Indlæg
af Watcher » 30. jul 2017, 08:25
motley skrev:Watcher skrev:motley skrev:
Gælder prisen alle motorer? Jeg har en 1.6 TDI 105HK med manuel gearkasse, motor code CAYC, som skal tunes efter dieselgate sw opdatering. Men jeg vl gerne EGR-OFF as well. Er der ekstra prisen på egr-off?
Nej den er bootmode, men ka lave den for 4000kr incl egr off
Gælder tilbudet stadigvæk?
Jeg skal til sw opdatering first. Ifølge Audis calendar, kan jeg booke tid til opdatering på tirsdag den 1. august. Vil gerne at komme til dig asap efter opdateringen til chiptuning og egr off. Men jeg kan vælge anden dag til sw opdatering til at lave det så tæt til chiptuning som muligt. Let me know hvornår du har tid.
Det fixer vi bare
Sent from my iPhone using Tapatalk