Bedre/større dysser til Touran 2,0 D 2005 DSG

Alt vedr. tuning af dieselmotorer
Besvar
Brugeravatar
Too Fast For You
Helt nyt medlem
Indlæg: 92
Tilmeldt: 19. jun 2008, 10:14
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Bedre/større dysser til Touran 2,0 D 2005 DSG

Indlæg af Too Fast For You » 26. jul 2008, 20:45

Hej alle:-) er der noger der noget erfaring med bedre/større dysser til min Touran 2,0 D med DSG årgang 05...

Vil gerne have mine skiftet, for de er sku' slidte:-(

Er der nogne der ved noget...?

VH Touran 2,0 D DSG :P

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Indlæg: 2329
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Bedre/større dysser til Touran 2,0 D 2005 DSG

Indlæg af Greden » 27. jul 2008, 07:50

Den må du lige komme med en forklaring på den der..

PD dyser bliver ikke sådan lige slidte, de er utrolig hårdfører og de kan nemt gå flere hundrede tusinder af km.

hvorfor skulle dine dyser være slidte ?

hvis det bare er en undskyldning for at skifte dem fordi at du påtænker tuning af bilen, så er det din turbolader der sætter begrænsningen sammen med din standard DSG gearkasse.

Der er begyndt at dukke nye PD spidser op som man kan finde på nettet, skal det være død alvorligt så tag fat i brugeren StringRay inde på http://www.tdiclub.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Han har haft dyser som han kalder for superflow og de kommer i stor, størrer og hul. Han bruger dem selv til hans 4x4 lupo med over 400hk.
Hvis han ikke har den ønskede størrelse dyser på lager, så forvent ca. 6måneders produktions tid på dem.

Brugeravatar
Too Fast For You
Helt nyt medlem
Indlæg: 92
Tilmeldt: 19. jun 2008, 10:14
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Bedre/større dysser til Touran 2,0 D 2005 DSG

Indlæg af Too Fast For You » 1. aug 2008, 06:59

Hej:-) ja, burde skrive bedre forstøvning/flow... findes der nogle dysser der er bedre end std. mht. forstøvning/flow til sådan en Touran 2L TDI med DSG...?

skodacombi
Medlem
Indlæg: 1412
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: mj auto/montage
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Bedre/større dysser til Touran 2,0 D 2005 DSG

Indlæg af skodacombi » 1. aug 2008, 09:19

der er pt ikke serieproduseret noget men alt kan laves på bestilling du kan evt prøve at kontakte en jeg har fået gode sager af i slovakiet men fra ham får du kun spidser http://www.stingray-rt.sk/index.php.men" onclick="window.open(this.href);return false; hvor mange hk nm er du da intereseret i at lave da de dyser du har mont uden nogle form for problemer kan lave 240 hk 500 nm jeg laver selv ca 230 hk på 130 hk dyser så du skal ikke tænke på dysespidser inden du skal over 250 hk.
til grede nu skal vi huske på at hans lupo køre med en 1,9 pd der er boret og stroked til næsten 2,2l......michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto

Brugeravatar
Too Fast For You
Helt nyt medlem
Indlæg: 92
Tilmeldt: 19. jun 2008, 10:14
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Bedre/større dysser til Touran 2,0 D 2005 DSG

Indlæg af Too Fast For You » 2. aug 2008, 07:24

Hej:-) hvordan kan jeg se eller finder man ud af om dysserne er slidte...? de har kørt 270.000km...?

Jeg ska' pt. ik' over 250hk men over de 200hk ska' jeg da have...

VH Touran 2,0L DSG

skodacombi
Medlem
Indlæg: 1412
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: mj auto/montage
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Bedre/større dysser til Touran 2,0 D 2005 DSG

Indlæg af skodacombi » 2. aug 2008, 10:31

det kan pt ikke lade sig gøre i danmark der er ikke nogle der har investeret i det dyre grej til at teste pd enheder med det koster 180 k hvis der skal købes noget der duer......michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto

Besvar

Tilbage til "Dieseltuning"