hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Hej!
Skal snart til at finde ny bil, bliver noget passat, leon, golf 4 agtig noget med den go`e gamle 1.9TDI,
Synes jeg ser en tendens ti lat de nye 1,9, og 2.0 motore bruger en de mere brændstof?
Men hvilken af modellerne er bedst?
er selfølgelig godt klar over at vælger jeg den største får jeg flest heste
Men der er jo et hav af forsk. koblinger mm.
Havde jo mest håbet på at finde en fin 130Hk fra 2003-2005 Leon, og få den chippet moderat, så vil der jo være massere af kræfter, og stadig en pæn økonomi.
Lyder det ikke fornuftigt?
Skal snart til at finde ny bil, bliver noget passat, leon, golf 4 agtig noget med den go`e gamle 1.9TDI,
Synes jeg ser en tendens ti lat de nye 1,9, og 2.0 motore bruger en de mere brændstof?
Men hvilken af modellerne er bedst?
er selfølgelig godt klar over at vælger jeg den største får jeg flest heste
Men der er jo et hav af forsk. koblinger mm.
Havde jo mest håbet på at finde en fin 130Hk fra 2003-2005 Leon, og få den chippet moderat, så vil der jo være massere af kræfter, og stadig en pæn økonomi.
Lyder det ikke fornuftigt?
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 06:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Hej
Jeg har en GTI TDI Exclusive (150 HK) fra 2003 chippet til omkring 190 HK. Fantastisk bil og den ligger på omkring 19 på literen ved blandet kørsel. Kan varmt anbefales!
Mvh
Kasper
Jeg har en GTI TDI Exclusive (150 HK) fra 2003 chippet til omkring 190 HK. Fantastisk bil og den ligger på omkring 19 på literen ved blandet kørsel. Kan varmt anbefales!
Mvh
Kasper
2004 Audi A4 2,5 TDI Avant Multitronic S-Line
2003 Golf GTI TDI Exclusive 193 hk (Solgt)
2003 Golf GTI TDI Exclusive 193 hk (Solgt)
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 126
- Tilmeldt: 1. jul 2008, 11:35
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Til Zika
Hvilken Chip har du sat i din?
Skal nemlig finde en til min
Hvilken Chip har du sat i din?
Skal nemlig finde en til min
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Hej!
Er lidt merte ude efter hvilke modeller der holder bedst, størst kobling osv og hvad der er af ulemper
Er godt klar over de ca. går 17-20km/l
Er lidt merte ude efter hvilke modeller der holder bedst, størst kobling osv og hvad der er af ulemper
Er godt klar over de ca. går 17-20km/l
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
- gregblach
- Nyt medlem
- Indlæg: 178
- Tilmeldt: 29. jun 2008, 19:09
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Fortæl, fortæl! Jeg har også en GTI TDI Excl 150HK dog fra 2002, og overvejer seriøst en "mild" chipning. Går primært efter den bedre brændstofsøkonomi.zika skrev:Hej
Jeg har en GTI TDI Exclusive (150 HK) fra 2003 chippet til omkring 190 HK. Fantastisk bil og den ligger på omkring 19 på literen ved blandet kørsel. Kan varmt anbefales!
Mvh
Kasper
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
http://www.landberg.dk" onclick="window.open(this.href);return false; Øko chipning, god service.
Men tilbage til emnet drenge
Men tilbage til emnet drenge
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
- Greden
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2329
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Silkeborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
100,115,130 og 150hk er PD motorere.
110 er en VE motor.
jeg har en 100hk pd'er som rittersport har justeret på, og jeg har mere eller mindre de samme kræfter som den store GTI-TDI'er bare med en 5trins gearkasse.
uden de helt store problemer så kører jeg 19km/l.
110 er en VE motor.
jeg har en 100hk pd'er som rittersport har justeret på, og jeg har mere eller mindre de samme kræfter som den store GTI-TDI'er bare med en 5trins gearkasse.
uden de helt store problemer så kører jeg 19km/l.
- HeineM
- Medlem
- Indlæg: 765
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 14:05
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vognsild
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Rittersport herinde fra kan også chippe den for jer og der bliver økonomien også bedre
gregblach skrev:Fortæl, fortæl! Jeg har også en GTI TDI Excl 150HK dog fra 2002, og overvejer seriøst en "mild" chipning. Går primært efter den bedre brændstofsøkonomi.zika skrev:Hej
Jeg har en GTI TDI Exclusive (150 HK) fra 2003 chippet til omkring 190 HK. Fantastisk bil og den ligger på omkring 19 på literen ved blandet et kørsel. Kan varmt anbefales!
Mvh
Kasper
Golf IV TDI HIGHLINE - opdateret til Can-bus system, nu med PD-TDI motor, Endelig færdig..
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=122461
Campingvogns Opbevaring i Stålhald send PB
Incl. Vagcom & Login udlæsning
golfivtdi@forum.dk
-
- Medlem
- Indlæg: 1412
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: mj auto/montage
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
hvis det var mig ville jeg tage en 130 hk model da de er noget lettere at finde.og den eneste forskel på de 2 modeller er jo ikke det store på motorsiden der er der jo kun turbo og ic.. på en 130 hk er der sidemonteret ic og turbo der er god for ca 175-180 hk.. på en 150 hk er der frontmontreret ic og turbo der er god for ca 200 hk ..hvis man kigger på de enkelte motore så er delene i en 130 hk og 150 hk modelerne helt ens incl dyser....michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
LækkertGreden skrev:100,115,130 og 150hk er PD motorere.
110 er en VE motor.
jeg har en 100hk pd'er som rittersport har justeret på, og jeg har mere eller mindre de samme kræfter som den store GTI-TDI'er bare med en 5trins gearkasse.
uden de helt store problemer så kører jeg 19km/l.
Hvad står VE for? er det bare den "gamle" standart motor, hvor alle de andre er pumpe dyse?
men er der ike nogle modeller som deler turbo eller kobling?
Er vel ikke forskellig i alle modeller?
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
LÆKKERTskodacombi skrev:hvis det var mig ville jeg tage en 130 hk model da de er noget lettere at finde.og den eneste forskel på de 2 modeller er jo ikke det store på motorsiden der er der jo kun turbo og ic.. på en 130 hk er der sidemonteret ic og turbo der er god for ca 175-180 hk.. på en 150 hk er der frontmontreret ic og turbo der er god for ca 200 hk ..hvis man kigger på de enkelte motore så er delene i en 130 hk og 150 hk modelerne helt ens incl dyser....michael
Dvs. en 130Hk skulle kunne klare jobbet fint, medmindre man lige falder over en 150HK til samme pris
Hvad med koblingerne på feks. den gamle Leon, golf 4, og passat er det de samme mon?
Og hvor mange heste kan de klare?
Nu har jeg haft 3 tdi motorere hvor de ene var fra ny, og de 2 andre havde kørt 160kkm, og de slap begge i koblingen da de blev chippet, så håber lidt at finde en der har gået 80-130kkm så jeg er siker på den ikke giver så hurtig op
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
-
- Medlem
- Indlæg: 1412
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: mj auto/montage
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
det er ikke hk der dræber kobling/gearkasse det er nm men de plejer at kunne holde ca 400 nm da de er 240 mm ...jeg er ikke sikker på om koblingen passer over men det er meget sansynligt at de gør
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Er godt klar over det er momemtet der dræber
Begge biler gled ved max moment når man kom op i gearene og fik lidt modstand på..
Var ikke noget med at flytte over.
Mener om der er en større kobling for hver motor, eller det er samme kobling i feks 90 og 100, samt 110 og 115, og samme kobling i 130, og 150 udgaverne.
Om der var noget mønster der
der er nogle stykker med 130hk til salg, men nogle rigtige billige nogle med 115Hk
Men må se hvad der dukker op hehe
Begge biler gled ved max moment når man kom op i gearene og fik lidt modstand på..
Var ikke noget med at flytte over.
Mener om der er en større kobling for hver motor, eller det er samme kobling i feks 90 og 100, samt 110 og 115, og samme kobling i 130, og 150 udgaverne.
Om der var noget mønster der
der er nogle stykker med 130hk til salg, men nogle rigtige billige nogle med 115Hk
Men må se hvad der dukker op hehe
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
-
- Medlem
- Indlæg: 1412
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: mj auto/montage
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
hvis de 115 hk modeller er med 6 trins gearkasse så er den med 240 mm kobling men igen så kan dyserne ikke give så meget på de 115 hk som på 130 hk ......michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Oki
Det lyder jo rimeligt logisk
Tak for svarene
Det lyder jo rimeligt logisk
Tak for svarene
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
- ApFolmer
- Medlem
- Indlæg: 1236
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:16
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Vejle - syd/øst Jylland
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Michael :
Siger du dyserne er de samme på 130 og 150 hk ?
Ang bedre økonomi ved chipning/obd tuning osv..
ja, i teorien, men hvem får optimeret bilen, og kører søndags kørsel efterfølgende ? Jeg har selv haft mange optimerede TDIére, og ja, de får nok nemmere ved at holde økonomien når de er optimerede, men NEJ, man får en bil der er sjovere at køre i, men chipningen bliver ikke "tjent hjem" ved efterfølgende bedre økonomi, for man tykker til tider mere til den, så regn med samme økonomi, for ik at blive skuffet. !
Siger du dyserne er de samme på 130 og 150 hk ?
Ang bedre økonomi ved chipning/obd tuning osv..
ja, i teorien, men hvem får optimeret bilen, og kører søndags kørsel efterfølgende ? Jeg har selv haft mange optimerede TDIére, og ja, de får nok nemmere ved at holde økonomien når de er optimerede, men NEJ, man får en bil der er sjovere at køre i, men chipningen bliver ikke "tjent hjem" ved efterfølgende bedre økonomi, for man tykker til tider mere til den, så regn med samme økonomi, for ik at blive skuffet. !
***AP Car Care ***
***Lak og Kabinepleje i særklasse ***
***Lak og Kabinepleje i særklasse ***
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Min erfaring er at de går 1-2km mindre literen ca. men tror det halve er fordi man trykker mere til den
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
-
- Medlem
- Indlæg: 1412
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: mj auto/montage
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
ja de er akurart de samme(også samme nummer i etka) jeg laver over 230 hk på 130 hk dyserne så det er ikke det man skal være bange for ....michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Heh, det sku utroligt de holder til det
Hvad forventer man ved en moderat chipning af en 130Hk, taler vi 175Hk ?
Hvad forventer man ved en moderat chipning af en 130Hk, taler vi 175Hk ?
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Ja imellem 170-175hk...
Multiegern skrev:Heh, det sku utroligt de holder til det
Hvad forventer man ved en moderat chipning af en 130Hk, taler vi 175Hk ?
-
- Medlem
- Indlæg: 1412
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: mj auto/montage
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
det er mere utroligt at min motor(101hk )kan holde til det... men dyserne er ikke noget problem med hensyn til holbarhed der kan evt monteres andre dysespidser på disse så skulle de uden nogle problemer klare 270 hk. men regn med ca 170-180 hk som supermule skriver....... michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Lyder godt
Skal ikke være noget tunings projekt. den skal bare chippes, og helst holde til det
Har fundet en 130HK med 68.000 på bagen, den burde kunne holde hvis den bliver behandlet ordentligt
Skal ikke være noget tunings projekt. den skal bare chippes, og helst holde til det
Har fundet en 130HK med 68.000 på bagen, den burde kunne holde hvis den bliver behandlet ordentligt
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Den "nye" 1.9TDI 105HK, hvad går den mon literen ca. hvis den er chippet, og hvor mange heste laver sådan en ca., er det en 135-140 stykkker?
Den er noget mere tørstig end den gamle 100/110 motor, eller hvertfald lidt sværer at køre økonomisk i synes jeg, eller er det bare mig?
Den er noget mere tørstig end den gamle 100/110 motor, eller hvertfald lidt sværer at køre økonomisk i synes jeg, eller er det bare mig?
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
- Greden
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2329
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Silkeborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
well min pd100 er mig bekendt den samme som der ligger i en skoda 101hk og jeg har ikke de store problemer med at kører langt på literen.
jeg kørte omkring 18km/l da bilen var normal..efter den blev optimeret så er 20km/l intet problem.
jeg kørte omkring 18km/l da bilen var normal..efter den blev optimeret så er 20km/l intet problem.
-
- Medlem
- Indlæg: 1412
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: mj auto/montage
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
det kan godt passe at de er lidt svære at få til at køre langt på litteren(spørg mig ikke hvorfor men der er flere der har omtalt dette over for mig da jeg arbejdede ved skoda ) men hvis du har fundet den 130 hk så er det bare at slå til du får en dejlig vogn.en 105 hk kommer op på alt mellem 140-155 hk ca 320 nm alt efter temperament men hvis det var mig så havde jeg taget den 130 hk model det fortryder du ikke .....michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 86
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 15:16
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
En 130PD'er går godt med en optimering
Landberg har lavet min. Er 100% tilfreds.
178hk/398nm blev resultatet.
Landberg har lavet min. Er 100% tilfreds.
178hk/398nm blev resultatet.
Mvh
TDI130
TDI130
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Det lyder rigtigt fristense
Skal bare lige af med min lupo først
Skal bare lige af med min lupo først
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 14
- Tilmeldt: 17. jun 2008, 06:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Hej
Jeg har selv hentet bilen i Tyskland, og her er det ABT der har chippet den. Den har 193 HK som er blevet skrevet på den tyske registrings attest (det gav lidt bøvl hos Skat!).
Af det jeg har kunne læse af diverse tråde her i forummet, så ville jeg kontakte Landberg.
Min bil har lige rundet 100000 km, og kører som en drøm.
Mvh Kasper
Jeg har selv hentet bilen i Tyskland, og her er det ABT der har chippet den. Den har 193 HK som er blevet skrevet på den tyske registrings attest (det gav lidt bøvl hos Skat!).
Af det jeg har kunne læse af diverse tråde her i forummet, så ville jeg kontakte Landberg.
Min bil har lige rundet 100000 km, og kører som en drøm.
Mvh Kasper
Martin1978 skrev:Til Zika
Hvilken Chip har du sat i din?
Skal nemlig finde en til min
2004 Audi A4 2,5 TDI Avant Multitronic S-Line
2003 Golf GTI TDI Exclusive 193 hk (Solgt)
2003 Golf GTI TDI Exclusive 193 hk (Solgt)
-
- Medlem
- Indlæg: 1217
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:28
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hvilken motor til chip? 100, 110, 115, 130 eller 150hk?
Hej!
Har selv brugt Landberg de par gange jeg og venner har fået lavet TDI`er
Det er bare god service
Har selv brugt Landberg de par gange jeg og venner har fået lavet TDI`er
Det er bare god service
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.