utune erfaring

Alt vedr. tuning af dieselmotorer
Besvar
dampbarn
Nyt medlem
Indlæg: 153
Tilmeldt: 4. aug 2008, 15:19
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: viborg
Has thanked: 0
Been thanked: 0

utune erfaring

Indlæg af dampbarn » 5. aug 2008, 08:32

Hej

Jeg har en golf 4 130 hk tdi 6 gear, som jeg gerne ville have lidt mere effekt ud af.
Har tænkt på en utune boks fra landberg, da jeg så senere kan flytte den fra bil til bil.
Er der nogen der har noget erfaring med sådan en utune boks..?
Som jeg kan forstå det, så sender de tunningsfilen til en. Men er det ikke bedre at få kørt hver enkel bil til på et rullefelt, eller hvad..?
Syntes ideén med at kunne skifte mellem standard og tunnings filen er god, samt man kan flytte boksen med over i en ny bil, og så bare få en ny fil er smart. Jeg vil selvfølgelig kun gøre det, hvis det er lige så godt som en normal chiptunning.
Nogle der kan hjælpe..? 8-)
Golf 4 1,9 tdi pd 130 hk, nu med mere krudt i, tak til rittersport

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: utune erfaring

Indlæg af kimhemm » 5. aug 2008, 08:41

Du kan også sagtens køre forbi Landberg og få rullet bilen ind på feltet, og så får du din u-tune med hjem med både standard og tunet program indlagt som du så selv vælger imellem.

Vil man omvendt gerne spare køreturen til Hjallerup kan en u-tune være en god løsning da man så selv kan udlæse filen, sende den til landberg og få en tunet fil tilbage. Det har jeg gjort, men en dag ved lejlighed skal jeg lige forbi Hjallerup og ha rullet bilen.
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

LeVelsBech
Medlem
Indlæg: 817
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:45
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Ølstykke
Has thanked: 28 times
Been thanked: 111 times

Re: utune erfaring

Indlæg af LeVelsBech » 6. aug 2008, 15:57

Hej.

Har Utune på min Octavia 2.0TDi 140hk, og det virker perfekt.

Super service fra Thomas Landberg, havde bilen fiks (tuningsfil lagt ind) og færdig ca. 2 døgn efter boksen var bestilt.

Første fil var ikke helt perfekt, jeg snakkede med Thomas, han sendte en ny fil, og bilen kører SÅ godt.

Længere på literen, og væsentligt hurtigere - what more can you ask :P :P

Og som kimhemm skriver så kan du køre til Hjallerup og få rullet bilen.

Varmeste anbefalinger herfra.

Mvh Lars

Besvar

Tilbage til "Dieseltuning"