Upgrade turbolader til TDI - Passat (3B)

Alt vedr. tuning af dieselmotorer
Besvar
Brugeravatar
jp123
Nyt medlem
Indlæg: 272
Tilmeldt: 17. jul 2008, 07:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Upgrade turbolader til TDI - Passat (3B)

Indlæg af jp123 » 8. aug 2008, 20:49

Har lige fået konstateret at min plan med en GT1749VB, fra b.la. VW golf IV (GTI TDI - 150 HK) IKKE passer i en Passat da motoren ligger ´på langs´ og at der derfor kommer et motorophæng i vejen!

Har hørt at hybrid turbo??? vil være en mulighed.
Er der nogen som kører med en upgrade turbo på passat TDI som kan flowe til ca. 200 hk ( 420NM kobling)?
PASSAT 3B limo - 1.9tdi 110Hk AFN,
Nuværende mods: EGR delete - Bosio PP 502 - Audi S2/Sachs koblingskit - KKK BV43 (170PS_PD)

skodacombi
Medlem
Indlæg: 1412
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: mj auto/montage
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Upgrade turbolader til TDI - Passat (3B)

Indlæg af skodacombi » 8. aug 2008, 21:57

der bliver intet lavet i danmark du skal mod tyskland /usa for at finde noget......michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto

Brugeravatar
jp123
Nyt medlem
Indlæg: 272
Tilmeldt: 17. jul 2008, 07:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Upgrade turbolader til TDI - Passat (3B)

Indlæg af jp123 » 10. aug 2008, 09:17

Tak michael, jeg kan se KermaTDI har en hybrid fra Streettoys, der burde passe

http://www.kermatdi.com/servlet/-strse- ... Categories" onclick="window.open(this.href);return false;
skodacombi skrev:der bliver intet lavet i danmark du skal mod tyskland /usa for at finde noget......michael
PASSAT 3B limo - 1.9tdi 110Hk AFN,
Nuværende mods: EGR delete - Bosio PP 502 - Audi S2/Sachs koblingskit - KKK BV43 (170PS_PD)

skodacombi
Medlem
Indlæg: 1412
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: mj auto/montage
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Upgrade turbolader til TDI - Passat (3B)

Indlæg af skodacombi » 10. aug 2008, 11:28

bare smid dem en mail med din motor kode så sender de en pris på det till dig husk at tage højde for fragt for den er dyr jeg fik sendt expres derovrefra ..2500kr kostede det..det kom til danmark på 2 dage ,men prøv at høre dem hvad de kan lave jeg køre med deres 1852 og det fungere rigtigt godt :D (ca 230 hk ca 500 nm på en pd).men husk at kigge på om du vil opgradere senere og så køb en turbo der er gangen støre en den du vil bruge nu.....michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto

skodacombi
Medlem
Indlæg: 1412
Tilmeldt: 15. jun 2008, 15:43
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: mj auto/montage
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Upgrade turbolader til TDI - Passat (3B)

Indlæg af skodacombi » 10. aug 2008, 11:32

det ser ikke ud til at vi er enige om hvad der passer ,du kan prøve at lave et indlæg på tdiclub.com, der erder masser af menesker der skriver på det forum fra hele verdenen så der skal nok være nogle der ved noget ........michael
service af hele VW gruppen's biler til gode priser/tandremsskift og service til fast pris uden overraskelser /specialpris på udskiftning af olie på dsg i forbindelse med service ..info på jrgensenmichael2@yahoo.com....eller på pm. Mvh mj auto

Brugeravatar
jp123
Nyt medlem
Indlæg: 272
Tilmeldt: 17. jul 2008, 07:04
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Upgrade turbolader til TDI - Passat (3B)

Indlæg af jp123 » 10. aug 2008, 12:32

undrer mig at du tør - hvad er ladetrykket når turboen yder 230 hk? er det ikke den de beskriver til 185 h.p. ´pålidelig´:
http://www.streettoys2000.com/proddetai ... 18522.016V" onclick="window.open(this.href);return false;

kunne altså godt tænke mig du føjede dine mods. til din signatur ;) michael. Du må jo have DK, hidsigeste Skoda TDI streetracer
skodacombi skrev:bare smid dem en mail med din motor kode så sender de en pris på det till dig husk at tage højde for fragt for den er dyr jeg fik sendt expres derovrefra ..2500kr kostede det..det kom til danmark på 2 dage ,men prøv at høre dem hvad de kan lave jeg køre med deres 1852 og det fungere rigtigt godt :D (ca 230 hk ca 500 nm på en pd).men husk at kigge på om du vil opgradere senere og så køb en turbo der er gangen støre en den du vil bruge nu.....michael
PASSAT 3B limo - 1.9tdi 110Hk AFN,
Nuværende mods: EGR delete - Bosio PP 502 - Audi S2/Sachs koblingskit - KKK BV43 (170PS_PD)

Besvar

Tilbage til "Dieseltuning"