JVK er tilbage..... Konkurrence om JVK 38mm blow off :-)

Alt vedr. tuning af benzinmotorer
Jettagti
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: JVK er tilbage..... Konkurrence om JVK 38mm blow off :-)

Indlæg af Jettagti » 18. nov 2012, 17:18

Han skriver da at der er 2. En på facebook og en på vagcars. Ellers må han selv svare :-)

Brugeravatar
Smartass
Medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 10 times
Been thanked: 19 times

Indlæg af Smartass » 18. nov 2012, 17:36

Sorens2 skrev:Manden er ikke engang begyndt at arbejde endnu og så stiller du spørgsmål om løsninger osv.

Lad nu manden få lidt fred.
Selvom han jo bare kan lade være med at svare kan man som selvstændig ikke slippe den slags spørgsmål helt og kan dermed ikke få ro.

Søren S2
Nu kunne det jo for f... også være at Claus kunne komme med det info!
Audi S5 3.0 TFSI Sportback
'65 Ford Mustang 289

Tidligere: Audi TT 225(APX) Quattro

Brugeravatar
bugfreak_ct
Helt nyt medlem
Geografisk region: Nordjylland
Geografisk sted: Nordjylland

Indlæg af bugfreak_ct » 18. nov 2012, 19:32

Bliver spændende at se projekterne! Hold hovedet koldt, og nyd freden lidt endnu!
Christian Thomsen
Volkswagen type 1, 2276ccm, 155hk, 233Nm

Morten515
Nyt medlem
Geografisk region: Sydsjælland
Geografisk sted: Lolland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Indlæg af Morten515 » 18. nov 2012, 20:14

Velkommen tilbage
God vind frem over :)

squeezer
Helt nyt medlem
Geografisk region: Vestjylland

Indlæg af squeezer » 18. nov 2012, 21:04

Godt at du er ved at være på lægterne igen Jacob.
Sørg nu for at holde dine batterier fuldt ladet op hele tiden.
Det betyder desværre også, at tiden nogle gange skal prioriteres lidt. Vælg derfor med omhu og husk samtidig på Lars krarups yndlingscitat: Du misser de skud 100%, som du ikke tager.

clausuhansen

Indlæg af clausuhansen » 18. nov 2012, 21:44

Smartass skrev:
Sorens2 skrev:Manden er ikke engang begyndt at arbejde endnu og så stiller du spørgsmål om løsninger osv.

Lad nu manden få lidt fred.
Selvom han jo bare kan lade være med at svare kan man som selvstændig ikke slippe den slags spørgsmål helt og kan dermed ikke få ro.

Søren S2
Nu kunne det jo for f... også være at Claus kunne komme med det info!
Der vil løbende komme info om projektet på jvk-tuning fb. Mvh.

JVK
Nyt medlem
Kommerciel bruger: JVK-tuning.dk
Geografisk sted: Aalborg SØ
Kontakt:

Indlæg af JVK » 18. nov 2012, 23:54

Jettagti skrev:Han skriver da at der er 2. En på facebook og en på vagcars. Ellers må han selv svare
Kære Alle.

Tusind tak for alle jeres søde og dejlige kommentarer, det varmer hos den ældre JVK aka. Jacob Vanggaard :) .

Med hensyn til konkurrencen kan det måske også være lidt svært at finde ud af hvad jeg mener :mrgreen: Men jeg har altså igår sat en mere JVK 38 milimeter blow off ventil (600+hk) på højkant kun for jeres skyld. Så alle dem som har skrevet en kommentar under første post deltager automatisk i lodtrækningen "24.11.2012". Så hvis i både deltager på facebook siden og her på vagcars.dk så bliver jeres chancer rigtig gode......

Ulrik jeg synes det er rigtig fedt du spørger til kittet, planen var slet ikke det skulle ud i offentligheden før alt var færdig udviklet/afprøvet/justeret/testet. Men min plan var heller ikke at gå hen og blive syg, så nu hvor jeg havde fået det bedre synes jeg det skulle deles med folk :D

Der er mange ting som er hemmelige (det er en aftale med udvikleren), men der vil stadig kunne svares/skrives rigtig mange spændende ting. Jeg har i mange år savnet kørbarheden både på vejen men endnu mere til 1/4mile. For at kunne starte op fra stregen med tidligere / "gammel setup hvor trykladning skete alene via PTE6262" krævede det minimum 5500-6000 og stærkt retadering af tændingen "turbo antilag" for at få noget pust i motoren. Men når man så lå fra land var det enten med fuld røg ud af skærmene uden fremdrift, eller hvis man prøvede at slippe gassen faldt den måske ned til 3000omdrejninger så kunne man godt tage en kop kaffe inden der igen kom tryk :oops:

Men med både turbo/kompressor er planen at kompressoren skal fungere i bunden "1500-5500omdrejninger", hvorefter den kobles ud "speciel turbo/kompressor ventil" samt afbrydelse af magnet koblingen. Jeg vil helst ikke for meget i detaljer med kittet, men i må gerne spørge så kan jeg altid vælge om jeg kan/må svare for udvikleren.

Kittet er udviklet på vegne af jvk-tuning.dk men det er Maymann Racing som har stået for alt fræse/cnc/tilpasning hvorimod Anders Kolstrup har stået for alle beregninger med mere. Anders er som i nok ved ingenøren/ejeren bag http://www.rotrex.com
Jeg kan afsløre kompressoren er en C30-84 og den er sat op efter at maxe ud på 120.000omdrejninger ved 5500omdrejninger.

Her til sidst vil jeg også gerne takke Søren S2 for hans søde måde at tage mig i forsvar for at hjælpe/beskytte. Men Søren, jeg må sige efter denne lange og hårde sygdom's periode er jeg blevet bedre end nogensinde til at sige fra. Jeg har lært gennem de sidste fire måneder at det vigtigste i livet er possitive tanker og følelser. Men det er desværre ikke let ved en meget kraftig stress/depression hvor mange rammes af mindre værd/tankemylder/selvbebrejdelser. Men på den anden side som jeg er kommet til nu har man fået et helt nyt syn på livet, og jeg har fundet ud af de kammerater man troede var verdens bedste ikke var der for en som ellers var forventet mellem linjerne :roll:

Men jeg har fået nogle nye kanon kammerater som har støttet og hjulpet mig over alt forventning. Jeg synes faktisk altid Ole Henriksen har været meget pjatet / overskruet, men mange af hans synspunkter er extrem gode at tænke/føle. Eksempelvis hans udsagn "I LOVE IT", prøv at kigge dig selv i spejlet en trist/træls morgen og råb så I LOVE IT....... Man kan simpelthen ikke andet end at smile :D :D :D

Et andet kanon ordsprog: Kæmp for det du har kært også selvom du frygter at fejle, for hvis du slet ikke kæmper vil du med garanti fejle. Så husk undtagen hvor træls tingene er findes der altid en vej ud igen, også selvom vejen føles blind.

Vil gerne til sidst høre om i synes jeg skal finde den gamle JVK tråd frem under store projekter med Golf 4'eren fra 2009 eller i alle har en konto på facebook? Det hurtigste for mig er blot at ligge det op på facebook, men der er mange her på vagcars.dk som betyder rigtig meget for JVK / Jacob Vanggaard både som mennesker / kunder. Husk uden jer kammerater, kunder vil JVK ikke kunne eksistere. Firmaet er bygget op på en evig passion/perfektionisme/lidenskab for tuning og biler, man kan sige det var en drengedrøm som gik i opfyldelse.

En af de største ting som er opnået ved jvk-tuning.dk (ingen andre tunere i Danmark har haft denne bestätigung) er en Tüv certificering fra Tüv Nord fra Essen hvilket gør det muligt at lave komplette JVK turbo eller kompressor kit som så får en Teilegutachten "som et sæt fjedere eller gevindundervogn".
Første kit som har været under udvikling siden godkendelse fra Tüv Nord er en Golf 4 R32 Turbo. Eneste del som er købt færdig produceret er indsugningsmanifolden fra http://www.hgp-turbo.de

Sov rigtig godt!

P.S:
Glæder mig til at høre hvor i gerne vil have information om JVK turbo/kompressor Golfen, ligeledes vedrørende JVK R32 Turbo som der kommer billeder på facebook af imorgen.

Hvis i lover at kommentere skal jeg også gerne lave en tråd om denne JVK R32 Turbo under store projekter, forventer den står godkendt inden 2013 :D

Tüv Certificering af JVK Tuning er vedhæftet ;)

Med venlig hilsen
JVK Tuning
Jacob Vanggaard
http://www.jvk-tuning.dk
Vedhæftede filer
110318 JVK Tuning KBA B ZA 11 AMa de ecert.pdf
(2.32 MiB) Downloadet 103 gange
These users thanked the author JVK for the post:
Schibbye
Eneste Danske Tuning's firma med Certificering fra Tüv Nord til udvikling/montering/salg af "lovlige" opgraderings kit til motor/undervogn/bremser. Download attest fra denne tråd på side 2 (indlæg/citat syv fra toppen):http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 5&start=30
Første bil som skal til test i Essen bliver en VW Golf IV R32 med JVK Turbo kit:http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 838&type=3

Ny spændende http://www.jvk-tuning.dk side som er lovet være oppe at køre inden 31.12.2012

OBS: Hvis i skal bruge nogle JVK dele, skal jeg kontaktes i 2012 da ALT SALG AF DELE STOPPER FRA 31.12.2012. Som et ophørs udsalg giver jeg minus 20% (momsen i rabat). Rabat får i ved hjælp af at lave en bestilling på web shoppen og besvare mail med denne rabat kode: VAG_JVK_WEB_OPHØR_20%

Kevinff
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
Has thanked: 967 times
Been thanked: 508 times

Re: Sv: JVK er tilbage..... Konkurrence om JVK 38mm blow off

Indlæg af Kevinff » 19. nov 2012, 00:12

JVK skrev:
Jettagti skrev:Han skriver da at der er 2. En på facebook og en på vagcars. Ellers må han selv svare
Kære Alle.

Tusind tak for alle jeres søde og dejlige kommentarer, det varmer hos den ældre JVK aka. Jacob Vanggaard :) .

Med hensyn til konkurrencen kan det måske også være lidt svært at finde ud af hvad jeg mener :mrgreen: Men jeg har altså igår sat en mere JVK 38 milimeter blow off ventil (600+hk) på højkant kun for jeres skyld. Så alle dem som har skrevet en kommentar under første post deltager automatisk i lodtrækningen "24.11.2012". Så hvis i både deltager på facebook siden og her på vagcars.dk så bliver jeres chancer rigtig gode......

Ulrik jeg synes det er rigtig fedt du spørger til kittet, planen var slet ikke det skulle ud i offentligheden før alt var færdig udviklet/afprøvet/justeret/testet. Men min plan var heller ikke at gå hen og blive syg, så nu hvor jeg havde fået det bedre synes jeg det skulle deles med folk :D

Der er mange ting som er hemmelige (det er en aftale med udvikleren), men der vil stadig kunne svares/skrives rigtig mange spændende ting. Jeg har i mange år savnet kørbarheden både på vejen men endnu mere til 1/4mile. For at kunne starte op fra stregen med tidligere / "gammel setup hvor trykladning skete alene via PTE6262" krævede det minimum 5500-6000 og stærkt retadering af tændingen "turbo antilag" for at få noget pust i motoren. Men når man så lå fra land var det enten med fuld røg ud af skærmene uden fremdrift, eller hvis man prøvede at slippe gassen faldt den måske ned til 3000omdrejninger så kunne man godt tage en kop kaffe inden der igen kom tryk :oops:

Men med både turbo/kompressor er planen at kompressoren skal fungere i bunden "1500-5500omdrejninger", hvorefter den kobles ud "speciel turbo/kompressor ventil" samt afbrydelse af magnet koblingen. Jeg vil helst ikke for meget i detaljer med kittet, men i må gerne spørge så kan jeg altid vælge om jeg kan/må svare for udvikleren.

Kittet er udviklet på vegne af jvk-tuning.dk men det er Maymann Racing som har stået for alt fræse/cnc/tilpasning hvorimod Anders Kolstrup har stået for alle beregninger med mere. Anders er som i nok ved ingenøren/ejeren bag http://www.rotrex.com
Jeg kan afsløre kompressoren er en C30-84 og den er sat op efter at maxe ud på 120.000omdrejninger ved 5500omdrejninger.

Her til sidst vil jeg også gerne takke Søren S2 for hans søde måde at tage mig i forsvar for at hjælpe/beskytte. Men Søren, jeg må sige efter denne lange og hårde sygdom's periode er jeg blevet bedre end nogensinde til at sige fra. Jeg har lært gennem de sidste fire måneder at det vigtigste i livet er possitive tanker og følelser. Men det er desværre ikke let ved en meget kraftig stress/depression hvor mange rammes af mindre værd/tankemylder/selvbebrejdelser. Men på den anden side som jeg er kommet til nu har man fået et helt nyt syn på livet, og jeg har fundet ud af de kammerater man troede var verdens bedste ikke var der for en som ellers var forventet mellem linjerne :roll:

Men jeg har fået nogle nye kanon kammerater som har støttet og hjulpet mig over alt forventning. Jeg synes faktisk altid Ole Henriksen har været meget pjatet / overskruet, men mange af hans synspunkter er extrem gode at tænke/føle. Eksempelvis hans udsagn "I LOVE IT", prøv at kigge dig selv i spejlet en trist/træls morgen og råb så I LOVE IT....... Man kan simpelthen ikke andet end at smile :D :D :D

Et andet kanon ordsprog: Kæmp for det du har kært også selvom du frygter at fejle, for hvis du slet ikke kæmper vil du med garanti fejle. Så husk undtagen hvor træls tingene er findes der altid en vej ud igen, også selvom vejen føles blind.

Vil gerne til sidst høre om i synes jeg skal finde den gamle JVK tråd frem under store projekter med Golf 4'eren fra 2009 eller i alle har en konto på facebook? Det hurtigste for mig er blot at ligge det op på facebook, men der er mange her på vagcars.dk som betyder rigtig meget for JVK / Jacob Vanggaard både som mennesker / kunder. Husk uden jer kammerater, kunder vil JVK ikke kunne eksistere. Firmaet er bygget op på en evig passion/perfektionisme/lidenskab for tuning og biler, man kan sige det var en drengedrøm som gik i opfyldelse.

En af de største ting som er opnået ved jvk-tuning.dk (ingen andre tunere i Danmark har haft denne bestätigung) er en Tüv certificering fra Tüv Nord fra Essen hvilket gør det muligt at lave komplette JVK turbo eller kompressor kit som så får en Teilegutachten "som et sæt fjedere eller gevindundervogn".
Første kit som har været under udvikling siden godkendelse fra Tüv Nord er en Golf 4 R32 Turbo. Eneste del som er købt færdig produceret er indsugningsmanifolden fra http://www.hgp-turbo.de

Sov rigtig godt!

P.S:
Glæder mig til at høre hvor i gerne vil have information om JVK turbo/kompressor Golfen, ligeledes vedrørende JVK R32 Turbo som der kommer billeder på facebook af imorgen.

Hvis i lover at kommentere skal jeg også gerne lave en tråd om denne JVK R32 Turbo under store projekter, forventer den står godkendt inden 2013 :D

Tüv Certificering af JVK Tuning er vedhæftet ;)

Med venlig hilsen
JVK Tuning
Jacob Vanggaard

Intet mindre end imponerende med dine projekter og lyder virkelig spændende med den turbo kompressor løsning.. Specielt hvis den bliver lige så nem i hverdagen som rygtet siger dine andre biler er! :)

CWH
Nyt medlem

Indlæg af CWH » 19. nov 2012, 03:18

Dejligt og høre du er på højkant igen, med hensyn til projekterne, ville jeg personligt gerne have dem sat op herinde da jeg ikke bruger facebook.

PS. pas på dig selv, du er den eneste der kan gøre det.

Mvh Claus
04. Seat Toledo 1.8t (180Hk standard)

JVK
Nyt medlem
Kontakt:

Indlæg af JVK » 19. nov 2012, 06:33

CWH skrev:Dejligt og høre du er på højkant igen, med hensyn til projekterne, ville jeg personligt gerne have dem sat op herinde da jeg ikke bruger facebook.

Mvh Claus
Godmorgen alle.

Nu har jeg lige hygget med at skrive en mega tekst fra min iPhone under dynen, men tror i så den vil ligge det tekst op jeg har skrevet:(. Heldigvis havde jeg kopieret teksten inden jeg forsøgte grundet jeg prøvede det samme igår, ups.

Så i må vente med at se det til jeg får tændt den ældre Asus computer op, smiler.

Ligger stadig under dynen, der virkelig mørkt og trist.

Rigtig god dag til jer alle fra dobbelt A.

Knus
Jacob
Eneste Danske Tuning's firma med Certificering fra Tüv Nord til udvikling/montering/salg af "lovlige" opgraderings kit til motor/undervogn/bremser. Download attest fra denne tråd på side 2 (indlæg/citat syv fra toppen):http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... 5&start=30
Første bil som skal til test i Essen bliver en VW Golf IV R32 med JVK Turbo kit:http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 838&type=3

Ny spændende http://www.jvk-tuning.dk side som er lovet være oppe at køre inden 31.12.2012

OBS: Hvis i skal bruge nogle JVK dele, skal jeg kontaktes i 2012 da ALT SALG AF DELE STOPPER FRA 31.12.2012. Som et ophørs udsalg giver jeg minus 20% (momsen i rabat). Rabat får i ved hjælp af at lave en bestilling på web shoppen og besvare mail med denne rabat kode: VAG_JVK_WEB_OPHØR_20%

Perto
Helt nyt medlem

Indlæg af Perto » 19. nov 2012, 07:43

Fedt med en bette lodtrækning :D
VCDS version 20.4.1

puggi
Medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: kolding

Indlæg af puggi » 19. nov 2012, 09:28

Hej Jacob

Dejligt at høre høre du er på vej stærkt tilbage.. Ser meget frem til at følge dine projekter (som jeg håber at se herinde, da jeg ikke bruger facebook)
Kender jo din perfektionisme, fra min gamle a3 du lavede dengang firmaet var på hobby plan, og firmaet har jo udviklet sig lidt siden.. :-)
Glæder mig til næste Jvk træf, da det første var meget vellykket..
Mvh Martin
rigtige mænd kører med turbo.. :-)

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2889 times
Been thanked: 1060 times

Indlæg af jansom » 19. nov 2012, 10:09

Du må meget gerne holde os ajour herinde med dine projekter hvis tiden tillader det. Jeg er også en af dem uden facebook.
-No one is more hated than he who speaks the truth-

wordsDK
Helt nyt medlem
Kontakt:

Indlæg af wordsDK » 19. nov 2012, 11:27

Fedt !! Welcome back

Brugeravatar
Sorens2
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
Geografisk sted: Ribe DK
Has thanked: 32 times
Been thanked: 277 times
Kontakt:

Indlæg af Sorens2 » 19. nov 2012, 11:32

jansom skrev:Du må meget gerne holde os ajour herinde med dine projekter hvis tiden tillader det. Jeg er også en af dem uden facebook.
Så opretter man en FB profil og spærrer den så andre ikke kan se ens 007 liv.
Søger efter JVK og Fredslunds eller bruger nedenstående links og trykker "syntes godt om".
Så er man pludselig opdateret og ikke en sur gammel mand der nægter at slippe sin gamle grønne TDC tlf. med ledning i.

https://www.facebook.com/pages/jvk-tuni ... ts&fref=ts
https://www.facebook.com/Fredslundsdk?ref=ts&fref=ts

Søren S2
G5 R32 - Porsche Diesel Junior

Brugeravatar
jansom
Meget aktiv medlem
Geografisk sted: Gjessø, Silkeborg
Has thanked: 2889 times
Been thanked: 1060 times

Indlæg af jansom » 19. nov 2012, 11:40

Sorens2 skrev:
jansom skrev:Du må meget gerne holde os ajour herinde med dine projekter hvis tiden tillader det. Jeg er også en af dem uden facebook.
Så opretter man en FB profil og spærrer den så andre ikke kan se ens 007 liv.
Søger efter JVK og Fredslunds eller bruger nedenstående links og trykker "syntes godt om".
Så er man pludselig opdateret og ikke en sur gammel mand der nægter at slippe sin gamle grønne TDC tlf. med ledning i.

https://www.facebook.com/pages/jvk-tuni ... ts&fref=ts
https://www.facebook.com/Fredslundsdk?ref=ts&fref=ts

Søren S2
Det er godt med dig Søren. Jeg skal ikke på facebook. Slut.
-No one is more hated than he who speaks the truth-

Flamiq
Aktiv medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 120 times
Been thanked: 121 times

Indlæg af Flamiq » 19. nov 2012, 11:45

Velkommen tilbage Jacob ;)
Jeg er ikke din kunde, men har set flere af dine imponerende projekter på træfs rundt omkring :)
Kan desværre ikke komme på besøg hos dig til maj '13, da jeg samme dag kommer hjem fra en tur til USA :cry:
Det flotteste motorrum jeg indtil videre har set er nok i Thomas' sorte Audi S3 8-)
Ud over det ser vanvittigt flot ud, så kører bilen også som en drøm - Så hos dig, er man sikker på, at få kvalitet for alle pengene :P
Jeg er sikker på, at jeg har MEGET tilgode at se fra din hånd af, i dine nye projekter :ugeek:
God vind fremover :mrgreen:
PS. Jeg vil også meget gerne kunne følge med i dine projekter herinde - Er ikke bruger på Fjæsbog, og har IKKE planer om at blive det :shock:
Mvh.
Flemming
2020 Skoda Kamiq 1,5 Style dsg act

Pist
Nyt medlem

Indlæg af Pist » 19. nov 2012, 11:50

Hej Jacob og velkommen tilbage. Skal man allerede begynde at booke en tid hos dig til en komplet udstødning eller skal man vente til efter nyår? :D

JVK
Nyt medlem
Kontakt:

Indlæg af JVK » 19. nov 2012, 23:56

CWH skrev:Dejligt og høre du er på højkant igen, med hensyn til projekterne, ville jeg personligt gerne have dem sat op herinde da jeg ikke bruger facebook.

Mvh Claus
Godmorgen Claus.

Super jeg skal nok sørge for de både kommer på facebook og her på Vagcars.dk under store projekter. Husk at holde øje, fordi senere idag er tråden fra 2009 omkring JVK projektbilen genoplivet. Men endnu federe bliver at vise jer det første JVK turbo kit til R32 som er udviklet helt fra bunden. Kittet må max forøge effekten med 40% (330hk), men til bane/quatermile/rullefelt træf er der mulighed for MEGET mere power.

Kittet minder lidt om det EIP tuning lavede for 9år siden, dog er udstødnings manifold lavet i 3.2mm rustfri fittings. Jeg har selv forsøgt at svejse den (har fået lavet et fixtur gennem en KANON/SKØN kammerat nemlig Mike Langmach). Men selvom det virkede let havde jeg svært ved at lave fuld gennembrænding med baggas i fittings/rør som var 3.2mm.

Jeg er "lidt" doven så vil lige bruge et citat jeg har lavet på facebook. Men her efter en uge's brug af smartphone/iPhone kører det ikke helt optimal med at kopiere, hi hi smiler :D .

Citat fra Facebook:
Som jyde/perfektionist kender man sine begrænsninger (jeg kan/vil ikke alt selv). Man kan være god til meget, men være den bedste til ALT er ikke muligt (så vil jeg sige en person er fantast, men godt hvis nogen kan ALT). Men hvorfor ikke hellere lade folk gøre det de er bedst til, i stedet for at tro man kan alt og når det så går galt er tingene pludseligt ikke 110%????

Komplet tekst fra dette citat kan findes på facebook.

Efter jeg har prøvet et Apple produkt har man virkelig lyst til en Mac computer. Men lige nu er der vigtigere ting at bruge pengene på.

Eksempelvis kommer den første godkendelse kommer til at koste mit firma over hundrede tusind. Ville have været betydeligt lettete/mere sikkert at bruge http://www.jo-tuning.dk men FUCK hvor kunne det være fedt med VERDENS FØRSTE TURBO KIT MED TEILEGUTACHTEN (svarer til det dokument som kan følge med til en udstødning/undervogn+fjedrer/kofangere "you name it").

Men selv HGP "Martin Graef" sagde NEJ NEJ NEJ JVK aka Jacob Vanggaard (han mener ikke det er muligt), men min stædighed har medført/gjort jeg er gået mod alle for at vise de tager fejl og ikke mig. Så når det lykkes er jeg den første tuner i verden med en TEILEGUTACHTEN på et turbo kit. Håber HGP bliver så imponeret at han giver JVK eneret på salg/montering af hans unikke produktet her i Danmark (har han lovet de sidste seks år men det bliver aldrig til noget). Men det skal det nok denne gang for planen er at tage turen fra Essen til Ohmden når Tuev testen er afsluttet. Det er kun en køretur på cirka 400km, det betyder intet i en nylavet/udviklet R32 JVK Turbo.

På JVK prototype kittet til Golf 4 R32 sagde de også ved Tuev Nord Essen, de aldrig har set et "håndlavet kit" med denne finish. Kunne i tænke jer at se en pdf/data på kittet? Det er nemlig ret let at ligge op (fandt jeg ud af igår,griner :mrgreen: ), så må i bære over med mine Engelske/Tyske grammatiske fejl og stavefejl. Måske det er dumt da det indeholder meget information om kittet, men på den anden side har jeg ikke noget at frygte/skjule for i kan bare prøve at kopiere. Så kan vi snakke sammen om et par hundrede timer om hvordan det skrider frem af, SMILER :D .

Husk at prøve udtalelsen fra Ole Henriksen på denne triste og mørke mandag morgen.

Med hans evig glæde og positive energi/humør kan man ikke andet end smile :D .

Glæder mig til at ligge citat, samt de to store JVK projektet op senere,så må i huske at kommentere. For ellers ville jeg nøjes med facebook, men uden jer her på Vagcars.dk ville jeg tabe meget af min opbakning så i skal have lov til at være med til at bestemme. I plejer også være rigtig gode til at kommentere og stille spørgsmål.

***Bemærk denne besked/tekst skulle have været lagt op imorges, men har ikke haft tid før nu desværre***

Her har i hele albumet på facebook: http://www.facebook.com/pages/jvk-tunin ... =1&theater

Før:
Billede

Efter:
Billede

Glæder mig til at høre hvad i mener?????? 8-)

MVH
JVK Tuning
Jacob Vanggaard

Brugeravatar
CULT
Aktiv medlem
Geografisk region: Sønderjylland
Geografisk sted: 6000 Kolding
Has thanked: 5 times
Been thanked: 161 times

Indlæg af CULT » 20. nov 2012, 09:44

Godt at se du er kommet tilbage. Har selv været nede med stress og det er ikke for sjovt :-(

Og kunne godt bruge sådan en Jvk ventil til min golf 1 som gerne skulle lande på 400-500 hk

clausuhansen

Indlæg af clausuhansen » 20. nov 2012, 10:44

Kanon arbejde på den r32 sgu noget af det flotteste jeg længe har set, også godkendt der er jo ikke et øje tørt :)

Silver
Medlem
Geografisk region: Sydsjælland

Indlæg af Silver » 20. nov 2012, 12:09

Men hvorfor ikke lige fræse det HGP væk ??
alle vil jo tænke at det er et rent HGP sæt der bare er sat på !!

og er det uden intercooler ??

Brugeravatar
Tor Morrison
Medlem
Has thanked: 18 times
Been thanked: 251 times

Indlæg af Tor Morrison » 20. nov 2012, 12:49

Rigtig flot motorrum!
Når man har haft stress og/eller depression, så får man det normalt nemmere en gang til,
så tag det roligt i starten og husk at mærke efter hvordan du har det.
Audi RS3 2016 med TTE500 turbo
Livet er for kort til kedelige biler!

Kaare R
Helt nyt medlem

Indlæg af Kaare R » 20. nov 2012, 14:27

Hej Jacob..

Jeg ville helst se billederne inde på facebook, da jeg sys det er mere overskueligt når der skal savles over billede af det du har lavet.

Men der glædes sgu til dit turbo-kit bliver Tüv godkendt ! :-)

Mvh Kaare

Zigon
Helt nyt medlem

Indlæg af Zigon » 20. nov 2012, 15:11

lyder fornuftigt med sådan et "tuner træf" ;)
Audi 80 2,3E 1992 b4

Brugeravatar
ICON
Aktiv medlem
Geografisk sted: Fun city
Has thanked: 2 times

Indlæg af ICON » 20. nov 2012, 16:41

Det er sgu bare for sejt Jacob med den godkendelse - det er da tæt på, at være det største klap på skulderen man kan få som tuner :D
Hvor kan man i øvrigt finde den PDF du nævner i teksten sakset fra FB, den kunne da være rigtig spændende, at kigge lidt nærmere på 8-)
Jack of all trades, master of none

Brugeravatar
S3-T
Medlem

Indlæg af S3-T » 20. nov 2012, 20:30

Ja endnu engang velkommen tilbage ven!

Må indrømme jeg er helt vild med dit R32 Projekt!! Holy Shit det ser godt ud!!!! og glæder mig også vildt til at se din egen.. :D

Ps. tak til Flemming (Leona) :mrgreen:
Audi S3 Powered http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=22192 // Video: https://vimeo.com/55160810
VW Golf 2 Syncro - Projekt G60 http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=73420
Audi A3 8V S-Line TFSI S-Tronic Udstyrs bombe
Citroën HY 1974 http://www.grojuice.dk

Wörthersee Treffen - 2013 - 2014 - 2015
M.I.V.W Event Holland - 2012 - 2014 - 2015

Turbotrim
Aktiv medlem
Has thanked: 2 times
Been thanked: 20 times

Indlæg af Turbotrim » 21. nov 2012, 14:31

Lækkert arbejde som sædvanligt, velkommen tilbage buddy :P

bjm
Helt nyt medlem

Indlæg af bjm » 21. nov 2012, 21:39

I den grad flot arbejde.
Golf vr6 1993 137.000 km
passat 3c TDI
Golf 4 TDI
BMW 328I

Brugeravatar
Krill
Nyt medlem
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Krill » 22. nov 2012, 11:36

Fint motorrum sådan en R32 kan få 8-)

Låst

Tilbage til "Benzintuning"