hydraliske løftere vr6
-
- Medlem
- Indlæg: 562
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 12:35
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
hydraliske løftere vr6
nogen der ved om løftere fra en vr6 2,8 er de samme som til 2,9,spørg fordi jeg har et nyt sæt til en aaa 2,8'er men har en 2,9'er i min golf
Audi S4 b5 avant http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=614160
- ICON
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2572
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 11:23
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Fun city
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: hydraliske løftere vr6
Det er de. Jeg skiftede topstykket på min 2,8 til et fra en 2,9, og i den forbindelse skiftede jeg også løfterne. Og der var kun én type. Og det kører da også upåklageligt
-
- Medlem
- Indlæg: 562
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 12:35
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hydraliske løftere vr6
jeg takker,så ryger de sku i en af dagene
Audi S4 b5 avant http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=614160
- ICON
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2572
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 11:23
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Fun city
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
-
- Medlem
- Indlæg: 562
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 12:35
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: hydraliske løftere vr6
kører med en 2,9abv motorICON skrev:lige lidt OT: Hvilken opsætning kører du med på VR6´eren?
en gt3076r lader
hgp kopi indsugning
2mm mellemlægsplade
3"udstødning med kleemann mellempotte og magnaflow bagpotte (rustfri)
38mm ekstern wg turbosmart street ultra gate
fmic fra en mercedes 211 (mener jeg )
3"indsugnings rør og 2,5"trykrør
blow off ventil fra nordic turbo den lille sølvfarvede til en 500mand(bliver skiftet imorgen til en turbosmart)
dyser er jeg ikk sikker på hvad er ,købte bilen med mølle,men har lavet om på alt ud over motor/dyser..
bilen havde før ombygning 333hk og 445nm ved 1bar...er lige blevet kørt ind til 403hk og 498nm ved 1bar
den kører sindsygt godt,og man kan køre den helt perfekt ved lave omdr./stille kørsel...
De var meget positivt overraskede over den "gamle" maskine oppe ved JR Autoteknik,hvor den blev kørt ind,kan kun sige super arbejde de har lavet....
hvordan er din opsætning???
Audi S4 b5 avant http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=614160
- ICON
- Aktiv medlem
- Indlæg: 2572
- Tilmeldt: 14. jun 2008, 11:23
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Fun city
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: hydraliske løftere vr6
Jeg købte et "komplet" HGP-sæt af en person i København. Desværre var sættet ikke helt så komplet, som han gav udtryk for. Så jeg har måtte købe en hel del stumper efterfølgende. Det sidste problem jeg løb ind i var, at den chip jeg havde fået med til sættet ikke virkede. Så det hele endte med, at jeg måtte får Totempo til, at køre bilen op til Jvk-tuning, hvor der blev monteret en FMJ-boks.
Lidt groft ser min nuværende opsætning sådan her ud:
GT3076 m. HGP udstødningshus
FMJ FFJ 105-2 styreboks
630 ml Siemens dyser
70 mm. forrør
Standard udstødning m. Remus bagpotte (ryger af når den har været til syn, har en komplet Hartmann til at liggge).
Indsugning, trykrør og FMIC fra HGP
Modificeret standardluftfilterkasse med et K&N panel
Knaster fra ABV
Gasspjæld fra ABV
Sputter plejllejer fra VW motorsport
BOV fra HKS
Turbosmart E-boost 2
Trykfod fra HGP
Peloquin spærrediff.
5. gear fra TDi
+ en masse andre småting
Bilen er indtil videre kun grovjusteret, og kører 1 bar. Dog er den originale udstødning noget af en prop, så før den anden udstødning kommer på, er der for meget bagtryk, til at man rigtig kan lege.
Til foråret skal den så finjusteres, sammen med det vandindsprøjtning jeg har til at ligge.
Men det lyder da helt vildt med din! 400 hk og 500 nm v. 1 bar
Det er jo lige så imponerende som den VR6 Jacob lavede for nylig med GT35.
Men jeg glæder mig da til at få min egen på rullen engang. Så må vi lige sammenligne tal igen. Det kan være det er de sidste par kubikcm. der gør forskellen
Lidt groft ser min nuværende opsætning sådan her ud:
GT3076 m. HGP udstødningshus
FMJ FFJ 105-2 styreboks
630 ml Siemens dyser
70 mm. forrør
Standard udstødning m. Remus bagpotte (ryger af når den har været til syn, har en komplet Hartmann til at liggge).
Indsugning, trykrør og FMIC fra HGP
Modificeret standardluftfilterkasse med et K&N panel
Knaster fra ABV
Gasspjæld fra ABV
Sputter plejllejer fra VW motorsport
BOV fra HKS
Turbosmart E-boost 2
Trykfod fra HGP
Peloquin spærrediff.
5. gear fra TDi
+ en masse andre småting
Bilen er indtil videre kun grovjusteret, og kører 1 bar. Dog er den originale udstødning noget af en prop, så før den anden udstødning kommer på, er der for meget bagtryk, til at man rigtig kan lege.
Til foråret skal den så finjusteres, sammen med det vandindsprøjtning jeg har til at ligge.
Men det lyder da helt vildt med din! 400 hk og 500 nm v. 1 bar
Det er jo lige så imponerende som den VR6 Jacob lavede for nylig med GT35.
Men jeg glæder mig da til at få min egen på rullen engang. Så må vi lige sammenligne tal igen. Det kan være det er de sidste par kubikcm. der gør forskellen