Polo Blue GT 1.4 tsi 150 hk

Alt vedr. tuning af benzinmotorer
evilxxx
Nyt medlem
Indlæg: 472
Tilmeldt: 9. nov 2013, 17:46
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Driver Tuning
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Polo Blue GT 1.4 tsi 150 hk

Indlæg af evilxxx » 14. mar 2016, 00:33

aknedude skrev:
GranTurismo skrev:Hvis der er nogen som skulle have interesse i at deaktivere ACT helt eller delvist, så kan det nu gøres elektronisk. Man kan eksempelvis få deaktiveret ACT i 1-4. gear så det kun er aktivt i 5-7. gear.

Mig bekendt er der ikke nogen herhjemme som tilbyder det endnu, men man kan tage en tur til Holland og få det lavet ved f.eks. JD. De tilbyder det iøvrigt gratis ifbm en chiptuning. De skriver de laver 190 Hk på 95 oktan, 200 på 98 oktan og 205 Hk på 102 oktan.

http://www.jdengineering.nl/1-4-tsi-140pk-act/
så må der da snart være noget der kan gøre det her i DK. Knægten elsker sin POLO men er satme ked af ACT. så snart nogen kan fjerne det, er han klar.
Jeg kan godt fikse den ACT her på Sjælland ...
50285050

aknedude
Aktiv medlem
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 25. mar 2010, 20:58
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 31 times
Been thanked: 63 times

Re: Polo Blue GT 1.4 tsi 150 hk

Indlæg af aknedude » 14. mar 2016, 14:30

evilxxx skrev:
aknedude skrev:
GranTurismo skrev:Hvis der er nogen som skulle have interesse i at deaktivere ACT helt eller delvist, så kan det nu gøres elektronisk. Man kan eksempelvis få deaktiveret ACT i 1-4. gear så det kun er aktivt i 5-7. gear.

Mig bekendt er der ikke nogen herhjemme som tilbyder det endnu, men man kan tage en tur til Holland og få det lavet ved f.eks. JD. De tilbyder det iøvrigt gratis ifbm en chiptuning. De skriver de laver 190 Hk på 95 oktan, 200 på 98 oktan og 205 Hk på 102 oktan.

http://www.jdengineering.nl/1-4-tsi-140pk-act/
så må der da snart være noget der kan gøre det her i DK. Knægten elsker sin POLO men er satme ked af ACT. så snart nogen kan fjerne det, er han klar.
Jeg kan godt fikse den ACT her på Sjælland ...

Send mig lige en Pb

dazh
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 24. okt 2016, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Polo Blue Gt 1.4 Tsi 150 Hk

Indlæg af dazh » 2. nov 2016, 19:22

Nogen der kan fortælle mig hvor denne polo er blevet chiptunet henne, eller anbefale hvor jeg kan gøre det. Gerne i jylland og det skal være ordentlig:)

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5564
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 368 times

Re: Polo Blue Gt 1.4 Tsi 150 Hk

Indlæg af GranTurismo » 2. nov 2016, 20:41

dazh skrev:Nogen der kan fortælle mig hvor denne polo er blevet chiptunet henne, eller anbefale hvor jeg kan gøre det. Gerne i jylland og det skal være ordentlig:)
Jeg ville gå efter et sted med rullefelt.

F.eks. Panther Performance i Hedensted, Landberg i Hjallerup, WD Tuning i Haderslev.

Panther Performance kan deaktivere ACT helt eller delvist (f.eks. i 1.-4. gear) og de kan ændre på parametrene for hvornår det skal aktivere i hvert enkelt gear.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
N
Medlem
Indlæg: 624
Tilmeldt: 30. jan 2014, 17:52
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 38 times
Been thanked: 20 times

Re: Polo Blue Gt 1.4 Tsi 150 Hk

Indlæg af N » 6. nov 2016, 09:06

GranTurismo skrev:
dazh skrev:Nogen der kan fortælle mig hvor denne polo er blevet chiptunet henne, eller anbefale hvor jeg kan gøre det. Gerne i jylland og det skal være ordentlig:)
Jeg ville gå efter et sted med rullefelt.

F.eks. Panther Performance i Hedensted, Landberg i Hjallerup, WD Tuning i Haderslev.

Panther Performance kan deaktivere ACT helt eller delvist (f.eks. i 1.-4. gear) og de kan ændre på parametrene for hvornår det skal aktivere i hvert enkelt gear.
Det kan Landberg også - og så får man lige start-stop deaktiveret permanent i samme omgang. Så er det ved at være en bil, der er til at holde ud ;)

Besvar

Tilbage til "Benzintuning"