Hey.
Er i den heldige situation at jeg har fået 2 nye motore. En block, med stempler og det, og en komplet motor, med turbo osv, dog er et plejstangsleje knækket. (Begge har omkring 150.000km på bagen)
Den motor jeg bruger nu, har gået 300.000, og har forholdsvis ny kobling, turbo, turbomanifold.
Så hvad ville i anbefale at jeg får renoveret på den nye motor, inden jeg skifter motor?
Hvor meget slør må der være i turboen, inden den er færdig? Den komplettet motor, har nemlig turbo på, dog syntes jeg at der er en smule slør til siderne.
Så fik jeg en ekstra motor, men hvad skal renoveres?
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 415
- Tilmeldt: 21. jun 2008, 09:39
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Så fik jeg en ekstra motor, men hvad skal renoveres?
1,8T AEB (audi a4 b5 motore fra Quattro)
Har overvejet at smide tun dele i, så den kan holde til noget, hvis jeg engang skulle få lyst, men ved ik hvor meget jeg gider at ofre på det?
Har overvejet at smide tun dele i, så den kan holde til noget, hvis jeg engang skulle få lyst, men ved ik hvor meget jeg gider at ofre på det?
- Aagaard
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3436
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:45
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Kolding
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 17 times
Re: Så fik jeg en ekstra motor, men hvad skal renoveres?
Kan se nordicturbo har noget åbent hus på lørdag, der var vidst noget tilbud på dele til en 1.8T til Audi, kan være det passer i din
'15 VW Passat 1.4 TSI DSG variant