Ja det har jeg, men det var nu mere i relation til at Reid tidligere spurgte om man kunne smide en 1,8T i en 7'er.m power skrev:Du har da vist fået 7er på hjernenGranTurismo skrev:Jeg kom lige til at tænke på at Donkervoort faktisk lavede nogle 7'ere med 1,8T motoren. Man kunne få dem med 150, 180 og 210 Hk. Jeg mener de hed D8.
Idéen med lav vægt er god specielt på 201 m baner som det meste vel, incl. DHB, er idag.
Men endnu bedre var det måske at bygge noget med vægt på baghjulene. MR og RR biler kommer bedre fra start end FR.
F.eks. et sæt som dette og så montere rotrex kompressor på. Eller høre Marc Nordon om man kan få den forberedt til en bilmotor eksempelvis 1,8T.
http://www.mnrltd.co.uk/shop/4584080266/lmp/7965117
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 608&type=1
Hvis man smider 500 heste i sådan en så nærmer man sig jo 1 i power-to-weight ratio. Det svarer jo til en 1200 kg bil med 1200 hestes motor. På de korte distancer i hvert fald. En Bugatti Veyron ligger på en halv...
Til drag race kunne man nok undvære hækspoileren, men ellers er den da fed!