Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 28. jan 2016, 15:14
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
Hej.
Har en a3 1.8t agu med
k03s
3"downpipe decat
simons 2.5" catback uden mellempotte
keglefilter
bonalume blow off
4 bar benzintryksregulator
standard dyser
silikone tip
fmic
bkr7e 0,7mm gap
der er lige blevet monteret ny benzinpumpe, da den gamle døde.efter 280000 km
vil i anbefale 3 eller 4 bar benzin tryks regulator ?
Og hvilke hk skal jeg satse på?
Rh kører den ind på torsdag.
Tak.
Har en a3 1.8t agu med
k03s
3"downpipe decat
simons 2.5" catback uden mellempotte
keglefilter
bonalume blow off
4 bar benzintryksregulator
standard dyser
silikone tip
fmic
bkr7e 0,7mm gap
der er lige blevet monteret ny benzinpumpe, da den gamle døde.efter 280000 km
vil i anbefale 3 eller 4 bar benzin tryks regulator ?
Og hvilke hk skal jeg satse på?
Rh kører den ind på torsdag.
Tak.
-
- Medlem
- Indlæg: 868
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 10:15
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 15 times
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
Med standarddyser skal du klart have en 4-bars monteret. Ellers bliver benzintilførslen den begrænsende faktor. Den burde kunne smide i omegnen af 220hk plus minus, hvis den ellers er sund og rask.
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 28. jan 2016, 15:14
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
Okay tak. Det lyder jo ikke dårligt
så burde den jo være klar til torsdag
den er tryktestet osv osv og bruger ikke olie eller vand . Så tror den er sund og rask
så burde den jo være klar til torsdag
den er tryktestet osv osv og bruger ikke olie eller vand . Så tror den er sund og rask
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 18. aug 2014, 20:33
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
Spændende med det setup, det ligner mit en hel del.
Har dog bare tfsi tænding og upgrade manifold, men det giver nok ikke det vilde.
Og klart 4 bar ingen tvivl, synes dog du burde have haft fat i nogle TT dyser eller lign og kørt 3 bar....så var du sikker indtil 270hk.
Skriver du ikke hvor mange heste du fik, når du har været afsted ?
Jeg gætter på 222 hk....og 305nm
Har dog bare tfsi tænding og upgrade manifold, men det giver nok ikke det vilde.
Og klart 4 bar ingen tvivl, synes dog du burde have haft fat i nogle TT dyser eller lign og kørt 3 bar....så var du sikker indtil 270hk.
Skriver du ikke hvor mange heste du fik, når du har været afsted ?
Jeg gætter på 222 hk....og 305nm
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 28. jan 2016, 15:14
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
Har ingen ide om de ting du har. Men manifolden burde da give lidt på din
havde os selv tænkt på andre dyser men blev enig med mig selv om at det var der ingen grund til da jeg ikke skal lave flere heste på den bil, så hellere bruge penge når jeg engang køber noget sjovere
jo helt sikkert. Har en tid klokken 21 deroppe imorgen
jeg håber også på 220 men generelt så alt over 200 så er jeg tilfreds, men man vil jo altid gerne ha mest :d
havde os selv tænkt på andre dyser men blev enig med mig selv om at det var der ingen grund til da jeg ikke skal lave flere heste på den bil, så hellere bruge penge når jeg engang køber noget sjovere
jo helt sikkert. Har en tid klokken 21 deroppe imorgen
jeg håber også på 220 men generelt så alt over 200 så er jeg tilfreds, men man vil jo altid gerne ha mest :d
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 28. jan 2016, 15:14
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
'Det blev desværre ikke som jeg havde håbet.
intercooleren er pisse elendig så trykket når ikke ind i manifolden.
så jeg skal ha smidt den originale på igen og så sku det gerne spille igen.
men resultatet blev 197 hk og 294 nm., hvor der så vil blive en stor forbedring ved at skifte intercooler
intercooleren er pisse elendig så trykket når ikke ind i manifolden.
så jeg skal ha smidt den originale på igen og så sku det gerne spille igen.
men resultatet blev 197 hk og 294 nm., hvor der så vil blive en stor forbedring ved at skifte intercooler
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
Hvilken IC er det kører med pt ?mikez skrev:'Det blev desværre ikke som jeg havde håbet.
intercooleren er pisse elendig så trykket når ikke ind i manifolden.
så jeg skal ha smidt den originale på igen og så sku det gerne spille igen.
men resultatet blev 197 hk og 294 nm., hvor der så vil blive en stor forbedring ved at skifte intercooler
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 28. jan 2016, 15:14
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
købte den brugt af en kammerat. det sku være et toyosport kit. de rodede meget med det indtil de ku se på grafen for noget tryk. at turboen arbejdede fint og pustede mere ud end der kom i manifolden. så de mente at det flowede meget meget dårligt. vi snakker 0.4 bar der forsvinder:(
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
Flow og tryk er 2 vidt forskellige ting, hvis du mister 0,4bar så er der en utæthed på rørføring/icmikez skrev:købte den brugt af en kammerat. det sku være et toyosport kit. de rodede meget med det indtil de ku se på grafen for noget tryk. at turboen arbejdede fint og pustede mere ud end der kom i manifolden. så de mente at det flowede meget meget dårligt. vi snakker 0.4 bar der forsvinder:(
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 28. jan 2016, 15:14
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
jeg mener de sagde flow. men nu bliver jeg da i tvivl. men de mente ihvertfald at der noget noget der gjorde at luften ikke kom i manifolden så vi sku skifte intercooleren.
har tryktestet osv med sæbevand og fandt ingen utætheder. kan dog kun få den til at blive på 0,5 bar når jeg tryktester efter den er blevet sat på. ?
har tryktestet osv med sæbevand og fandt ingen utætheder. kan dog kun få den til at blive på 0,5 bar når jeg tryktester efter den er blevet sat på. ?
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: 18. aug 2014, 20:33
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
Det var da en skam. Men 197 HK hos RH er nu ikke helt ringe når der nu var fejl.
Bliver spændende med en ordentlig intercooler, så skal det nok blive rigtig godt.
Bliver spændende med en ordentlig intercooler, så skal det nok blive rigtig godt.
- Roeden
- Medlem
- Indlæg: 1103
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 12:30
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Holte
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 70 times
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
jeg har tæt på samme setup på ibizaen (BJX), dog med lidt andre modifikationer, den smed med revo stg2 220 hk og 330Nm
skiftede så til en grad koldere tændrør, fik tfsi tænd spoler og fandt en mindre tryk leakage, derefter smed den 234hk og 390Nm.
så det må være lidt mere at hente når den spiller
skiftede så til en grad koldere tændrør, fik tfsi tænd spoler og fandt en mindre tryk leakage, derefter smed den 234hk og 390Nm.
så det må være lidt mere at hente når den spiller
Sommer: 07' MB CLK63 Cab
Hele året: 24' BMW i4 M50
Fruens:
21' MB GLE
tidligere:
22'Cupra Formentor VZ 310
21' MB S205 300d 9G-Tronic AMG night
Hele året: 24' BMW i4 M50
Fruens:
21' MB GLE
tidligere:
22'Cupra Formentor VZ 310
21' MB S205 300d 9G-Tronic AMG night
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 28. jan 2016, 15:14
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
det er sku ikke ringe da.
men ja de sagde os at når det blev fixet så kom der mere liv i den jeg sku bare justere ladetrykket ned hvis den kom over 1.3 bar men den sku ikke indkøres igen
men ja de sagde os at når det blev fixet så kom der mere liv i den jeg sku bare justere ladetrykket ned hvis den kom over 1.3 bar men den sku ikke indkøres igen
-
- Helt nyt medlem
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 28. jan 2016, 15:14
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Agu Med K03s. 3 Eller 4 Bar Fpr
så blev der skiftet til org intercooler..
bilen kører meget bedre og trækker os bedre. men ladetrykket har ikke ændret sig.
så er der vel kun en vej.. bleeder ventil.
fjederen i wg må være for slap
bilen kører meget bedre og trækker os bedre. men ladetrykket har ikke ændret sig.
så er der vel kun en vej.. bleeder ventil.
fjederen i wg må være for slap