Er der nogen af jer der har erfaring med af på fræst og boret gevind, så der kan monteres recirkuleringsventil direkte på K04-064 som på K03'erne? Jeg ved at bl.a. APR laver denne modifikation på deres kits, som er baseret på en original K04. BBT laver også dette på deres hybridladere.
Jeg har allerede en turbo liggende, som jeg godt kunne tænke mig at få modificeret nemlig.
K04-064 turbo: Fræse ud til DV?
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: K04-064 turbo: Fræse ud til DV?
Det er ikke noget jeg har set i Denmark i hvert fald, eller hørt om..
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: K04-064 turbo: Fræse ud til DV?
Hvad skulle fordelen ved det være? det gør det mere besværligt at vedligeholde i hvert fald.
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
-
- Medlem
- Indlæg: 868
- Tilmeldt: 28. apr 2010, 10:15
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 15 times
Re: K04-064 turbo: Fræse ud til DV?
Fordelen er at recirkuleringsventilen kan beholde sin originale placering, så der ikke skal bruges en masse ekstra stumper. Udover det er der vist ikke rigtig noget.