Vw Passat 2,0 TFSI Stage 2+ problem
: 24. okt 2017, 19:50
Hej
Jeg har en passat 2,0 TFSI som er med Stage 2+ APR software. Den er med upgrade autotech indmad i pumpen, Milltek catback, 3” downpipe med 200celles katalysator, pcvfic, og evoms indsugning.
Bilen blev i sidste weekend rullet på felt til 241hk og 371nm dette syntes jeg er utroligt lidt og søger derfor lidt råd til hvad problemet kan være. Bilen køre fint, hverken hugger eller hakker. Den har kørt 202.000km.
Jeg har polarfis i bilen og kan se at ladetrykket er fint peaker på 1,5bar og daler så til 1,2-1,3 bar hvor den holder den ind til der ikke er mere pust i turboen.
jeg har selv følgene i tankerne,
Den har ikke fået renset ventiler endnu så dette tænker jeg skal gøres, måske der kan gemme sig nogle kræfter der.
Brændstoffilteret har jeg tænkt at skifte.
Så har jeg tænkt på luftmængdemåler som evt. Kunne være træt ?.
Er der andre som har oplevet ligende ? Eller som har gode ideer til ting eller steder jeg lige skal kigge efter ?.
Tager imod med kyshånd
Hilsen Andreas
Jeg har en passat 2,0 TFSI som er med Stage 2+ APR software. Den er med upgrade autotech indmad i pumpen, Milltek catback, 3” downpipe med 200celles katalysator, pcvfic, og evoms indsugning.
Bilen blev i sidste weekend rullet på felt til 241hk og 371nm dette syntes jeg er utroligt lidt og søger derfor lidt råd til hvad problemet kan være. Bilen køre fint, hverken hugger eller hakker. Den har kørt 202.000km.
Jeg har polarfis i bilen og kan se at ladetrykket er fint peaker på 1,5bar og daler så til 1,2-1,3 bar hvor den holder den ind til der ikke er mere pust i turboen.
jeg har selv følgene i tankerne,
Den har ikke fået renset ventiler endnu så dette tænker jeg skal gøres, måske der kan gemme sig nogle kræfter der.
Brændstoffilteret har jeg tænkt at skifte.
Så har jeg tænkt på luftmængdemåler som evt. Kunne være træt ?.
Er der andre som har oplevet ligende ? Eller som har gode ideer til ting eller steder jeg lige skal kigge efter ?.
Tager imod med kyshånd
Hilsen Andreas