Tuning af 1,8t med mange km

Alt vedr. tuning af benzinmotorer
Besvar
Brugeravatar
Ørn
Nyt medlem
Indlæg: 271
Tilmeldt: 15. jul 2008, 05:37
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Ørn » 15. jul 2008, 05:47

Hej

Da mig og damen er løbet ind i problemer med hendes gamle Toyota GSI (rusten tank studs + udstøning ved at ryge) har jeg fået hende overtalt til at vi skal ha en vag istedet. Jeg har allerede en Polo, som jeg ville ha byttet til en A4, men det er så røget i vasken da vi skal bruge mønter på en ny til hende. Nå nok om min problemstilling ;)

mit spørgsmål:

Jeg har kig på en rigtig lækker Golf 4 GTI 1,8t fra 1998 eneste minus er at den har gået 225.000 km. Mit spørgsmål er så - er det noget der gør noget? hvis jeg renoverer turboen, er der andre dele der skal ha en tur inden den ryger til tuner? Mit mål er en TüV tuning hos Dahlbäk på 214 hk. (dog kan jeg ikk forstå han kan ramme 214 på en K03 som vel ligger i golfen?) Men er det sådan til i kloge gutter sidder og ryster på hovedet med de km på tælleren? Og hva koster en turbo renovering? -Ville helst montere en upgrade turbo, men det er vel ikke lovligt :(

Jeg vil blive super glad for et par sagkyndige svar, da vi står og skal ta en beslutning meget snart :( så vi er lidt pressede hehe.

På forhånd tak for hjælpen gutter, håber i har et par hurtige fra hoften til mig :)

Mvh
Søren
VW T-Cross Style med alle krydser
VW Up
Audi A4 Avant 2,8 V6 30v Quattro Tiptronic. (Solgt)
Polo 6n2 1,4 16v Comfortline m. Aircon. (solgt)

ta5
Medlem
Indlæg: 1351
Tilmeldt: 14. jun 2008, 09:33
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af ta5 » 15. jul 2008, 06:12

Hej.

du kan evt. fange mig på 21 46 59 50 senere idag, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig lidt på vej.

Brugeravatar
Ørn
Nyt medlem
Indlæg: 271
Tilmeldt: 15. jul 2008, 05:37
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Ørn » 15. jul 2008, 06:25

Tak for dit hurtige svar :) men hvem er du? Ka se du er kommerciel bruger, men fra hvilket firma?

Mvh
Ørnen
VW T-Cross Style med alle krydser
VW Up
Audi A4 Avant 2,8 V6 30v Quattro Tiptronic. (Solgt)
Polo 6n2 1,4 16v Comfortline m. Aircon. (solgt)

Brugeravatar
karstein
Medlem
Indlæg: 710
Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 31 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af karstein » 15. jul 2008, 09:18

Bare lige et lille outsider-input.

Min onkel har en Passat 1,8T fra 2003 (std. 150hk) der lige har rundet de 300.000km. Den fik chip ved ca. 150t.km. til 206hk. Den har lige fået dødstødet. Ny motor lyder dommen. med montering ca. 55-60t.kr. Du skal bare have det med i overvejelserne, da det nemt kan blive rigtig dyrt...
Nu 100% elektrificeret... :shock:
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)

Brugeravatar
Seth-Enoch
Aktiv medlem
Indlæg: 1646
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:36
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Holstebro
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Seth-Enoch » 15. jul 2008, 10:05

karstein skrev:Bare lige et lille outsider-input.

Min onkel har en Passat 1,8T fra 2003 (std. 150hk) der lige har rundet de 300.000km. Den fik chip ved ca. 150t.km. til 206hk. Den har lige fået dødstødet. Ny motor lyder dommen. med montering ca. 55-60t.kr. Du skal bare have det med i overvejelserne, da det nemt kan blive rigtig dyrt...
Det var da også noget af en seriøs chipning?
Skoda Superb 2.0TDI 170hk DSG6 - 2011
Jordan B. Peterson er min helt!

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Supermule » 15. jul 2008, 10:14

300.000km på en motor er da også nogenlunde...... Ikke nødvendigt at det var chippens fejl....

Istedet for Dahlbäck, så tag fat i Thomas Landberg...... De kan nogle tricks med 1,8T'eren.

Dog vil jeg sikre mig at den var 112% iorden i mekanikken, før jeg begyndte at optimere den...:)

Vogel
Nyt medlem
Indlæg: 390
Tilmeldt: 15. jun 2008, 11:24
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vogel-tuning.dk
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Vogel » 15. jul 2008, 11:13

Hvis motoren er passet og plejet, er der rigtig go holdbarhed i den..... de kører uden problemer 300+ km

udover det, hvad skal den toyota koste ? og hvilken model er det ? :D
Vogel-Tuning.dk ........

Powered by: Rs4 4.2 Quattro - Touran Tdi 170hk DSG - Vw Bobbel - Caravelle T4 150Hk Tdi


Der Vogel liegt tief und breit !

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Indlæg: 2329
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Greden » 15. jul 2008, 12:36

hvorfor chippe den til bristepunktet ?
at motoren har kørt 200.000+km er generalt ingen hindring, men det forudsætter at olieskift/service er overholdt med de rigtige olier.
(mikesand tunede på en passat mener jeg det var med 260.000 på tælleren, den fik ny størrer turbo og lidt flere ting og endte på 270hk)
der vil med stor sandsynlighed være opbygget noget sod i motoren og det tager toppen af de sjove.
indsugningsrens, olierens for at holde de bedste forudsætninger.

og så ellers stikke hovedet sammen med Landberg og få en snak omkring hvordan og hvorledes.

Det kan være at du mistere en 10-15hk i forhold til max effekten, men er du sikker på at turboen ikke render sig selv i stykker og herfra div andre dårligheder.

Hvis du går med tanker om at sætte størrer turbo på bilen, så lad være med at chippe bilen nu, men vent til at den nye stumper er skruet på motoren, chipningen koster jo også penge, dem kan man ligeså godt bruge til at få lidt bedre stumper når man alligevel skal igen.

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af RIX » 15. jul 2008, 15:46

150tkm på en tunet motor det er da godt,så fejler chippen igenting ;) .
og 55-60tkr for en ny motor,så må man have for mange penge når en ny koster med club golf rabat cirka 22500kr plus montering ved vw i flensborg,en ny turbo koster da ikke 20tkr til sådan en bil.

VH.

Brugeravatar
Ørn
Nyt medlem
Indlæg: 271
Tilmeldt: 15. jul 2008, 05:37
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Ørn » 15. jul 2008, 16:34

Tusind tak for de mange svar.

Interessant er det, koster en ombytning ikk andet end 22.500? 1,8t komplet? Det er så uden montering ikke? Det er da en interessant pris umiddelbart. Hvordan med kobling og gearkasse? det er jo immervæk et styk vej den har kørt?
Vogel skrev:udover det, hvad skal den toyota koste ? og hvilken model er det ? :D
Det er kommet lidt pludselig, vi ville have beholdt den selv, men ingen af os er specielt fingernemme og så fandt vi frem til at vi bare ville købe en ny og sælge Toyota'en istedet for at lave på den. Der er et år tilbage af syn, så det er lidt træls med den tank studs :-P Jeg ved ikke hvad sådan en koster, men vil mene omkring 10.000. Kan se de på bilbasen ligger til 15-20k, men den tank studs skal jo laves og udstødning kommer i løbet af det næste halve år. Den har kun gået 165k km. Det er en 1991 Corolla Glassback 1,6 GSI 16v med 105 hk. Elektrisk soltag. Det er så inkl et sæt vinterdæk (goodyear ultragrip ved ikk hvor mange km de har kørt men fint mønster) på gamle stålfælge (stålfælgende ku godt trænge til en bytter :) ) og så et sæt nye alu med nye uniroyal rainsport, godtnok kun 14" det er jo damens vogn hehe.

[img=http://img395.imageshack.us/img395/5709 ... ep4.th.jpg]
kan sende dig nogle billeder hvis du er interesseret :)

Mvh
Søren
VW T-Cross Style med alle krydser
VW Up
Audi A4 Avant 2,8 V6 30v Quattro Tiptronic. (Solgt)
Polo 6n2 1,4 16v Comfortline m. Aircon. (solgt)

Leff
Nyt medlem
Indlæg: 415
Tilmeldt: 21. jun 2008, 09:39
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Leff » 15. jul 2008, 17:06

Min motor har haft chip i siden 150.000km. Nu har den gået 300.000km.
Har dog købt ny motor, så jeg er klar til hvis den skulle gå. Måtte af med 5000kr, og for det fik jeg 2 komplette motore, hvor den ene er samlet, og ødelagt lejer, og den anden er ligger i stumper, men alt virker.
Den motor der sidder i lige nu, virker stadig fint, så det er bare som backup, når den engang står af, så jeg syntes ikke du skal tøve, det der tæller, er om den er ordentlig varm, inden du giver gas.

Brugeravatar
Ørn
Nyt medlem
Indlæg: 271
Tilmeldt: 15. jul 2008, 05:37
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Ørn » 15. jul 2008, 23:04

Supermule skrev: Istedet for Dahlbäck, så tag fat i Thomas Landberg...... De kan nogle tricks med 1,8T'eren.
Min kollega havde nogle problemer på hans sprit ny Ibiza 1,8t efter en Landberg chip, så hælder mere til Dahlbäck, så får man jo oss en lille tur ud af det til Sverige :) og vil gerne ha en forge recirkulerende på og lidt forskelligt hardware, og det kan de jo osse ordne hos svenskeren. Jeg er ikk selv super mekker, så bliver nødt til at betale mig fra det :(

Btw dermed ikk sagt Landberg ikke duer, havde han haft chance for at rette det havde det nok osse lykkes. Men der var noget bøvl med familie mæssigt så alt trak ud, og familien kommer selvfølgelig først - det er klart. Men kollegaen blev træt af ventetiden efter nogle uger, så han fik den rullet om hos en anden tuner.

Mvh
Søren
VW T-Cross Style med alle krydser
VW Up
Audi A4 Avant 2,8 V6 30v Quattro Tiptronic. (Solgt)
Polo 6n2 1,4 16v Comfortline m. Aircon. (solgt)

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Supermule » 16. jul 2008, 05:53

Hvad var der galt med den????

Brugeravatar
karstein
Medlem
Indlæg: 710
Tilmeldt: 7. jul 2008, 21:38
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 10 times
Been thanked: 31 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af karstein » 16. jul 2008, 09:35

RIX skrev:150tkm på en tunet motor det er da godt,så fejler chippen igenting ;) .
og 55-60tkr for en ny motor,så må man have for mange penge når en ny koster med club golf rabat cirka 22500kr plus montering ved vw i flensborg,en ny turbo koster da ikke 20tkr til sådan en bil.

VH.
55t.kr. er KUN motoren m. montering -ikke turbo eller andre dele mv. Motoren koster 27t.kr. alene hos Plams Auto. Det er også palm der har hevet 206hk ud af den alene på chip.
Nu 100% elektrificeret... :shock:
Tesla Model Y (01/2023), Tesla Model 3 SR+ (12/2020) og hverdags transporten (MC) Zero DSR 2018 (08/2020)

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af kimhemm » 16. jul 2008, 10:22

Ørn skrev:
Supermule skrev: Istedet for Dahlbäck, så tag fat i Thomas Landberg...... De kan nogle tricks med 1,8T'eren.
Min kollega havde nogle problemer på hans sprit ny Ibiza 1,8t efter en Landberg chip, så hælder mere til Dahlbäck, så får man jo oss en lille tur ud af det til Sverige :) og vil gerne ha en forge recirkulerende på og lidt forskelligt hardware, og det kan de jo osse ordne hos svenskeren. Jeg er ikk selv super mekker, så bliver nødt til at betale mig fra det :(

Btw dermed ikk sagt Landberg ikke duer, havde han haft chance for at rette det havde det nok osse lykkes. Men der var noget bøvl med familie mæssigt så alt trak ud, og familien kommer selvfølgelig først - det er klart. Men kollegaen blev træt af ventetiden efter nogle uger, så han fik den rullet om hos en anden tuner.

Mvh
Søren
Ja den har også været oppe og vende på seatclub... Bilen kørte jo fint i lang tid efter den blev chippet hos Landberg, og de ville UDEN omkostninger tage den ind på rullefelt (hvilket den aldrig havde været før) og få den rullet ordentligt ind. Det var Brian selv der var utålmodig og fik den tunet et andet sted fordi de lovede flere HK, ikke fordi der er/var noget galt med den service Landberg yder.

Husk at vælger du en tuner langt væk har du også længere hvis der er noget der skal rettes senere... der har Landberg afdelinger rundt om i landet og kan give en god service på bilerne HVIS noget skulle drille
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 220 times
Been thanked: 69 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af RIX » 16. jul 2008, 15:33

karstein skrev:
RIX skrev:150tkm på en tunet motor det er da godt,så fejler chippen igenting ;) .
og 55-60tkr for en ny motor,så må man have for mange penge når en ny koster med club golf rabat cirka 22500kr plus montering ved vw i flensborg,en ny turbo koster da ikke 20tkr til sådan en bil.

VH.
55t.kr. er KUN motoren m. montering -ikke turbo eller andre dele mv. Motoren koster 27t.kr. alene hos Plams Auto. Det er også palm der har hevet 206hk ud af den alene på chip.
dvs. 28tkr for montering :shock: .det er eder mugme dyrt
det tager maks. 2 dage at bytte rundt.
det er kun motor, grundet til min kamerat købte en ny var han ingen kunne finde der havde et fornuftigt km tal til under 15tkr :? .
du skal nok regne med en ny kobling og svinghjul,hvis du chipper(få et svinghjul fra en vr6)


vh.

Brugeravatar
Ørn
Nyt medlem
Indlæg: 271
Tilmeldt: 15. jul 2008, 05:37
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Ørn » 16. jul 2008, 17:43

Supermule skrev:Hvad var der galt med den????
Den havde et bidsk "hul" ved 3500 omdr, og den ydede "kun" 185 hk. Efter turbochip i padborg trak den over hele spektret, og ydede 213 hk (turbochip mente det var en K03s turbo). Men du kan selv læse med her hvis det er. Er sikker på Landberg kan sit kram når han ruller dem ind, men derfor er der også andre tunere der dur ;)

http://www.seatclub.dk/viewtopic.php?f=4&t=8985" onclick="window.open(this.href);return false;
kimhemm skrev:Det var Brian selv der var utålmodig og fik den tunet et andet sted fordi de lovede flere HK, ikke fordi der er/var noget galt med den service Landberg yder.
Kan sgu godt forstå han bliver utålmodig efter 3 uger i en bil der ikke kører ordentligt :) Og ja han er tilfreds med Landbergs service, men han har bare ingen tålmodighed ;) Som sagt så var det familiære problemer der forhindrede landberg i at få den ind med det samme, og sådan er det jo - familien kommer sgu i første række. Jeg sagde til ham fra starten at han skulle køre til en tuner der ruller den mens den blir chippet, da det er stor forskel på motorer selvom de ligger i samme model. Hans fejl var så at få en standard ibiza chip i fra Landberg monteret i vejle - han skulle ha haft den rullet ind fra starten af. Det der standard chip er ikke optimalt.

-Ørn
VW T-Cross Style med alle krydser
VW Up
Audi A4 Avant 2,8 V6 30v Quattro Tiptronic. (Solgt)
Polo 6n2 1,4 16v Comfortline m. Aircon. (solgt)

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af Supermule » 16. jul 2008, 18:14

En bil der skal rulles ind rulles ikke optimalt på et rullefelt....Den endelige indkøring til en custom chip, er på vejen!!

Der bliver bilen kølet optimalt og det kan betyde ganske mange hk i den sidste ende.....:)

Brugeravatar
RpR
Medlem
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 23. jul 2008, 17:00
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Sønderborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af RpR » 23. jul 2008, 17:16

Det er så min Ibiza der blir snakket om :)
For lige at sætte det hele på plads:
Bilen havde lige efter chipning et hul omkring ~3000rpm, jeg skrev lidt frem og tilbage med Thomas, og efter at jeg tog strømmen på bilen så ECU'en nulstillede sig selv, så var det væk. Det kørte den ganske fint med i ca. et års tid, så begyndte den på det igen, den her gang forsvandt det ikke ved nulstilling af ECU'en.
Jeg tog kontakt til Thomas, og der var hurtigt svar at de gerne ville se på bilen. Det ville han gerne gøre gratis, jeg skulle bare møde op i Aalborg så enten hamselv eller Claus kunne se på den. Alletiders service, da det var et år siden havde jeg stærkt regnet med at skulle betale for at de skulle se på den!
Desværre på grund af dødsfald i familien så var Claus umulig at få en tid hos i 3-4 uger, og det er helt forståeligt, og det kunne jeg ikke drømme om at kritisere, det ville være fuldstændigt vanvittigt og imponerende ubehøvlet. Havde jeg været i samme situation og nogen havde kritiseret mig for ikke at have tid, havde de sikkert fået en håndmad at tygge på :)
Men tiden gik som sagt, og jeg falder over en Ibiza FR chippet hos Turbochip i padborg der spyttede 201hk på feltet.
Efter lidt snak med Turbochip (der iøvrigt gav mig 1k rabat, det er nice!) blev bilen først stillet tilbage til standard og rullet, hvor den smed 160hk. Derefter chippet, hvor resultatet blev 213hk. De kørte derefter en tur i bilen for at se hvordan den opførede sig på vejen, og om yderligere indstillinger har været nødvendige. De har endda sidenhen spurgt om jeg var fuld tilfreds osv :)
Fik også stukket et komplet sonax bilplejekit i hånden da jeg kørte derfra. Ja, de er ik billige hos TC, men jeg vil ihvertfald anbefale dem.

Til Thomas og Claus: Jeg håber ikke i gider fare op over at en tidligere kunde kørte til en anden tuner, det er uprofessionelt og lader jer fremstå i et dårligt lys. Havde jeg ikke været så utålmodig som jeg er hvad den slags angår, så havde jeg sikkert kørt til Aalborg og fået bilen set efter hos jer.

Brugeravatar
DeCain
Aktiv medlem
Indlæg: 1784
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:28
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Arden, Nordjylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af DeCain » 23. jul 2008, 17:54

Hva satan RpR, er du hoppet fra de 2 hjulede :lol: 8-)
TOURAN 2.0TDI DSG
TIDLIGERE GOLF 2 3.0 VRSÆÆÆJS

Brugeravatar
RpR
Medlem
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 23. jul 2008, 17:00
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Sønderborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af RpR » 23. jul 2008, 18:20

Nænæ, RS'en står og pynter endnu, og en Neo's er under opbygning til træf racer ;)

Brugeravatar
DeCain
Aktiv medlem
Indlæg: 1784
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:28
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Arden, Nordjylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af DeCain » 23. jul 2008, 18:28

RpR skrev:Nænæ, RS'en står og pynter endnu, og en Neo's er under opbygning til træf racer ;)
Jeg husker bare den der filur farvede racer jeg var med bagpå, igennem Sønderborg.. Kæft den gik godt :P
TOURAN 2.0TDI DSG
TIDLIGERE GOLF 2 3.0 VRSÆÆÆJS

Brugeravatar
RpR
Medlem
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 23. jul 2008, 17:00
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Sønderborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af RpR » 23. jul 2008, 18:30

DeCain skrev:Jeg husker bare den der filur farvede racer jeg var med bagpå, igennem Sønderborg.. Kæft den gik godt :P
Det var Area'en, det er pænt lang tid siden :P

Brugeravatar
DeCain
Aktiv medlem
Indlæg: 1784
Tilmeldt: 13. jun 2008, 16:28
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Arden, Nordjylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af DeCain » 23. jul 2008, 18:31

RpR skrev:
DeCain skrev:Jeg husker bare den der filur farvede racer jeg var med bagpå, igennem Sønderborg.. Kæft den gik godt :P
Det var Area'en, det er pænt lang tid siden :P
Meget.. Det var da jeg var sønderjyde.. Fy for satan :lol: :lol:
TOURAN 2.0TDI DSG
TIDLIGERE GOLF 2 3.0 VRSÆÆÆJS

Brugeravatar
RpR
Medlem
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 23. jul 2008, 17:00
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Sønderborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Tuning af 1,8t med mange km

Indlæg af RpR » 23. jul 2008, 18:43

DeCain skrev:Meget.. Det var da jeg var sønderjyde.. Fy for satan :lol: :lol:
Så er det da vist kun gået nedad for dig siden du flyttede ;P

Besvar

Tilbage til "Benzintuning"