Chiptuning

Alt vedr. tuning af benzinmotorer
spitzi
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 23. jul 2008, 00:05
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Chiptuning

Indlæg af spitzi » 27. aug 2008, 10:14

Hej Jeg overvejer stærkt at chipe min set leon 1,8 20vt, men er i tvivl hvilken en jeg skal vælge. Skal det være Palms auto eller landberg. Hvilken erfaringer har i evt. med de 2

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af kimhemm » 27. aug 2008, 10:39

Landberg har i hvert fald min anbefaling ;)
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Mulle S4
Nyt medlem
Indlæg: 300
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Mulle S4 » 27. aug 2008, 16:42

Du skal vælge CCR-Racing i Tune...

comfort
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. okt 2008, 11:46
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af comfort » 12. okt 2008, 12:01

der er åbenbart flere meninger for jeg ville anbefale Palm´s Auto http://www.dimsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false; ;)

Brugeravatar
Sagild
Nyt medlem
Indlæg: 455
Tilmeldt: 13. jun 2008, 23:06
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vedbæk
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af Sagild » 12. okt 2008, 13:08

Jeg anbefaler René (Watcher) herindefra... Hans produkt er fra Pogea Racing og det kan jeg kun anbefale på det varmeste...
Sophistogrå BMW 535D Touring Aut. - 2011 - 299 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager samt køl, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, surround view kameraer, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag og meget mere...

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Supermule » 12. okt 2008, 13:11

Glæder mig til at se tallene på den...:)

sup3rior
Medlem
Indlæg: 624
Tilmeldt: 25. jun 2008, 13:26
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Skåne
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af sup3rior » 12. okt 2008, 13:28

Jeg kan kun tilslutte mig Landberg - i form af Landberg mobilservice :)
Nuværende:
2008 Volkswagen Golf GTI | 2013 Citroen C5 eXclusive


Tidligere:
1998 Mercedes Benz C240 | 2004 Mercedes-Benz E 400 CDI | 2008 Mercedes-Benz B 200 CDI | 2004 Audi A8 4,0 TDI | 1998 BMW 328i | 1996 Opel Calibra 2,5 V6 | 1989 Audi 90 2,3E Coupe | 2001 Subaru Impreza WRX STI | 1999 Mercedes Benz S 500 L | 2003 Fiat Punto Sporting | 2010 Mercedes Benz Vito 115 CDI | 2001 Mercedes Benz E 320 CDI | 2015 Opel Ampera | 2004 Mercedes Benz E 55 AMG

Allan_84
Medlem
Indlæg: 929
Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Horsens
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Allan_84 » 12. okt 2008, 15:47

jeg har ikke noget undt ord om de andre der er nævn i denne tråd, det bare ikk nogen jeg kender til. personlig tror jeg at landbergs stærke side ligger ved TDI motorer, ikke at de/han er dårlig til andre, men bare at de måske er bedre til TDI'er.
men har flere kammerater der har gode erfaringer med RH motorsport. som det ligger lige nu er det dem der for lov til at chippe min bil når jeg har fået "pillet" lidt.
Audi A3 Sportback

Brugeravatar
Cuno_golf3
Medlem
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:44
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 26 times
Been thanked: 4 times

Re: Chiptuning

Indlæg af Cuno_golf3 » 12. okt 2008, 17:13

Vil også pege på Landberg.

Om det er deres speciale med chipning af dieselfyr er måske korrekt, men de fik trods alt supermules rs6 til at spille. Og det er da ikke et oliefyr.
I fantasien kan man alt; materialer og bygningsdele kan ikke altid det hele, men man skal vælge og sammensætte de dele, der kommer nærmest på at gøre visionerne til virkelighed - det er kunsten.

Brugeravatar
Sagild
Nyt medlem
Indlæg: 455
Tilmeldt: 13. jun 2008, 23:06
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vedbæk
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af Sagild » 12. okt 2008, 18:34

ja mule jeg glæder mig også meget selv... kender du nogen der kan gøre det til en god pris? Jeg har før kun målt til rullefeltstræf fordi jeg synes det er ret dyrt ellers... når man så kan få det ned på de der 250 kr. ved træf er det mere acceptabelt...
Sophistogrå BMW 535D Touring Aut. - 2011 - 299 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager samt køl, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, surround view kameraer, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag og meget mere...

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Supermule » 12. okt 2008, 18:40

Det tager noget tid....Så jeg ved ikke om det kan gøres så billigt.

Nordicturbo har fået felt ved jeg..... Men prisen kender jeg ikke....

Brugeravatar
Sagild
Nyt medlem
Indlæg: 455
Tilmeldt: 13. jun 2008, 23:06
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vedbæk
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af Sagild » 13. okt 2008, 11:30

hmmm det er sikkert ikke meget billigere end palm...

Er bare irriterende at skulle vente helt til næste rulletræf, men jeg gider heller ikke give overpris :)

En rulning tager da ikke megt mere end 20 min tid... Det behøver jo ikke være måling af omdrejningsbegrænser i alle gear osv... det er jo bare effektmåling...
Sophistogrå BMW 535D Touring Aut. - 2011 - 299 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager samt køl, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, surround view kameraer, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag og meget mere...

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Supermule » 13. okt 2008, 11:31

Jo men den skal jo spændes fast og det er ikke sikkert målingen lykkedes i første hug osv....

Normalt bliver der sat én time af til en rulning for at være sikker.

Natmekanikeren kan rulle en bil ca 30 min til rulletræf. Fra den bliver kørt ind til den er ude igen....

Brugeravatar
Sagild
Nyt medlem
Indlæg: 455
Tilmeldt: 13. jun 2008, 23:06
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vedbæk
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af Sagild » 13. okt 2008, 21:05

20 - 30 min siger vi så :D

Det synes jeg også er meget at betale 6-700 kr for når jeg jo slet ikke behøver kvittering 8-)
Sophistogrå BMW 535D Touring Aut. - 2011 - 299 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager samt køl, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, surround view kameraer, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag og meget mere...

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af kimhemm » 13. okt 2008, 21:09

Sagild skrev:20 - 30 min siger vi så :D

Det synes jeg også er meget at betale 6-700 kr for når jeg jo slet ikke behøver kvittering 8-)
Koster det ikke 500,- mange steder ?

Hvad enten du skal bruge kvittering eller ej skal materiellet jo stadig betales af ;)
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Supermule » 14. okt 2008, 09:36

Ja og det er noget nemmere at betale af med hvide penge.....;)

Brugeravatar
RpR
Medlem
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 23. jul 2008, 17:00
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Sønderborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af RpR » 15. okt 2008, 14:40

Skulle jeg vælge mellem Palms og Landberg ville jeg nok forhøre mig hos Palms grundet egne erfaringer med Landberg's chipning af 1.8T motoren.
Personligt vil jeg anbefale Turbochip i Padborg, de har fået de klart bedste resultater på 1.8T motoren som jeg har set indtil videre. Det er så på BJX motoren med K03s lader, men det ændrer ikke ved at de andre chippere her i landet sjældent hiver mere end ~180-190hk ud af samme motor, god knows why.

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Dennis J » 15. okt 2008, 15:18

Jeg ville sende min ECU til APR i usa, og få den retur med ordentlig sw, med flere tilkøbs funktion som bl.a. ekstra sikkerhed i speciel startspærre, flere forskellige benzin programer og specielt ECU overvågningsværktøj så man rigtig kan lege osv., men de laver syg god effekt på 1.8T, både chipning og de kit de sælger, særligt til E-gas maskinerne...derudover med dollaren er det også billigere.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Tonny
Admin
Indlæg: 9368
Tilmeldt: 8. jun 2008, 13:52
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
Has thanked: 264 times
Been thanked: 666 times

Re: Chiptuning

Indlæg af Tonny » 16. okt 2008, 07:42

Supermule og To Fast For You - i kan diskuttere RS6 i et nyt emne, ikke i dette der omhandler 1,8T chiptuning!

ktech
Helt nyt medlem
Indlæg: 41
Tilmeldt: 10. aug 2008, 12:30
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Ktech
Geografisk sted: sydsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af ktech » 17. okt 2008, 08:44

Kimhemm. Hvor har du dog ret i det du skriver. det skal nemlig betales af :D :D
Det kan godt jo godt være at man kan måle en bil på ca 30 min, men man skal jo så os lige afregne de sidste 30 min på at høre på kundens søforklaringer hvorfor hans bil ikke har den effekt den skal have. Så de 600-700kr er nok en meget fair pris.


kimhemm skrev:
Sagild skrev:20 - 30 min siger vi så :D

Det synes jeg også er meget at betale 6-700 kr for når jeg jo slet ikke behøver kvittering 8-)
Koster det ikke 500,- mange steder ?

Hvad enten du skal bruge kvittering eller ej skal materiellet jo stadig betales af ;)

Brugeravatar
Sagild
Nyt medlem
Indlæg: 455
Tilmeldt: 13. jun 2008, 23:06
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Vedbæk
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af Sagild » 17. okt 2008, 15:18

det skal man helt sikkert og det er suuuuper at i er af overbevisningen at prisen er helt korrekt...

Jeg har flere gange fået målt på bilen og med quattro har jeg betalt 250 i forbindelse med rullefeltstræf... Derfor gider jeg ikke til at betale rigtig meget mere nu... Self ved jeg godt at der er forskel når man er mange, men jeg synes 450 kr eller lign. er ret stor forskel... Derfor sagde jeg bare at jeg gerne ville have målt på den, men ikke gad at give det jeg havde læst hos Palm osv...

Hvis der er nogen som kender nogen eller en der selv har rullefelt der læser det er de velkommen til at skrive det her eller i en PB så kan vi finde ud af noget fornuftigt... Ellers må jeg ligge bånd på min nysgerrighed og vente til næste rullefeltstræf vi afholder i audiclubben... (eller i vagcars regi)
Sophistogrå BMW 535D Touring Aut. - 2011 - 299 HK
Shadowline, M-pakke, panorama soltag, sort himmel, el-klapbare spejle, lyspakke, xenon, comfort lædersæder med memory for fører og passager samt køl, CIC harddisk navigation, comfort acces/keyless go, surround view kameraer, el-betjent bagklap, HIFI lydpakke, Parkeringssensor for og bag og meget mere...

Sortmetal VW Golf VI 1,4 TSI 2010 - 122 HK
RNS 510, MFSW, LED baglygter, DK pakke.

Turbolag is just there to give V8's a chance! :D

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Dennis J » 17. okt 2008, 15:29

Sagild skrev:det skal man helt sikkert og det er suuuuper at i er af overbevisningen at prisen er helt korrekt...

Jeg har flere gange fået målt på bilen og med quattro har jeg betalt 250 i forbindelse med rullefeltstræf... Derfor gider jeg ikke til at betale rigtig meget mere nu... Self ved jeg godt at der er forskel når man er mange, men jeg synes 450 kr eller lign. er ret stor forskel... Derfor sagde jeg bare at jeg gerne ville have målt på den, men ikke gad at give det jeg havde læst hos Palm osv...

Hvis der er nogen som kender nogen eller en der selv har rullefelt der læser det er de velkommen til at skrive det her eller i en PB så kan vi finde ud af noget fornuftigt... Ellers må jeg ligge bånd på min nysgerrighed og vente til næste rullefeltstræf vi afholder i audiclubben... (eller i vagcars regi)
Der er også stor forskel på rullefelt og nogen gange kan det godt betale sig at betale mere for bedre rullefelt osv., men dog er natmekanikerens efter sigende en af de helt gode og han bliver jo tit brugt til træf ;) ...men ja jeg har også engang givet 650kr for en rulning hos palms, havde man så bare fået 3 rulninger, men nej kun 1 :(

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Jonas_R
Nyt medlem
Indlæg: 405
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:34
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Chiptuning

Indlæg af Jonas_R » 17. okt 2008, 19:22

saglid:

Den pris skyldes jo at audi club dk, betaler 50% af din rulning jævnfør at du er betalende medlem af klubben :)

Så uden det tilskud ville prisen til de rulletræf have været 400 for fwd og 500 for 4x4.

Men jeg regner med at være færdig med min her sidst i oktober, så måske vi kan slå pjalterne sammen og se om vi kan få det billigere. Men send mig lige en PM eller email.

Brugeravatar
Ørn
Nyt medlem
Indlæg: 271
Tilmeldt: 15. jul 2008, 05:37
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 3 times

Re: Chiptuning

Indlæg af Ørn » 18. okt 2008, 09:07

ktech skrev:Det kan godt jo godt være at man kan måle en bil på ca 30 min, men man skal jo så os lige afregne de sidste 30 min på at høre på kundens søforklaringer hvorfor hans bil ikke har den effekt den skal have.
Haha helt kanon :lol: det fik mig sgu til at trække på smilebåndet !
VW T-Cross Style med alle krydser
VW Up
Audi A4 Avant 2,8 V6 30v Quattro Tiptronic. (Solgt)
Polo 6n2 1,4 16v Comfortline m. Aircon. (solgt)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Dennis J » 18. okt 2008, 11:57

Giv dog rullefeltsfirmaerne en chance for at tjene deres dyrt indkøbte felt hjem, synes da kun det er rimligt at de tager priser omkring 500kr. for en rulning, det er jo meget passende inden man er færdig og bilen er rullet ud er der snildt gået 30-40min, til træf kun det halve - men tager men timeprisen og nedskrivning på anlægget er det da helt rimligt synes jeg.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

spitzi
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 23. jul 2008, 00:05
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af spitzi » 18. okt 2008, 17:42

Tak for de mange svar. Jeg har fået afvide at palms auto skulle være gode til at chipe wv biler? Da de havde pillet med dem mest.

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Dennis J » 18. okt 2008, 17:52

Jeg var udemærket tilfreds med min palms chip, men idag ville jeg helt klart vælge en chip fra APR og bare sende min ECU afsted med posten og få den tilbage lige til at drøne i med 215hk - og langt flere muligheder med forskellige benzinprogrammer osv.

APR opkøbte jo for ca. 2 år siden Oettinger og det Oettinger idag tilbyder er direkte fra APR og så kan du jo spørge dig selv om Oettinger er gode til det de laver, det er virkelig fedt det man kan købe og tilvalgsmulighederne igennem APR og især som dollaren er, selvom den er steget lidt.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af kimhemm » 18. okt 2008, 18:21

Dennis J skrev:APR opkøbte jo for ca. 2 år siden Oettinger og det Oettinger idag tilbyder er direkte fra APR og så kan du jo spørge dig selv om Oettinger er gode til det de laver, det er virkelig fedt det man kan købe og tilvalgsmulighederne igennem APR og især som dollaren er, selvom den er steget lidt.
Det håber jeg ikke passer... jeg har en kammerat med en Altea 2.0 TFSI der kører med Öettinger tuning, og han er ikke tilfreds så der ryger landberg styring i istedet ;)
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning

Indlæg af Dennis J » 18. okt 2008, 18:33

jo det passer skam, men lyder tilgengæld ikke for heldigt - hvad er fejl osv.? dem man ellers kan få oplysninger af i USA der kører med APR sw i 2.0TFSI er sygt tilfredse...det er ikke fordi din kammerat har skiftet til et ringe benzinprogram eller fået program til en anden ECU?

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
kimhemm
Meget aktiv medlem
Indlæg: 7492
Tilmeldt: 14. jun 2008, 10:06
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: vagtuning.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning

Indlæg af kimhemm » 18. okt 2008, 18:40

Dennis J skrev:jo det passer skam, men lyder tilgengæld ikke for heldigt - hvad er fejl osv.? dem man ellers kan få oplysninger af i USA der kører med APR sw i 2.0TFSI er sygt tilfredse...det er ikke fordi din kammerat har skiftet til et ringe benzinprogram eller fået program til en anden ECU?
Han har kørt med den tuning i et års tid eller lidt mere vist. Kører altid på 98 eller V-power.

Han har bare aldrig været helt tilfreds med kræfterne, og især efter der er kommet større forrør og udstødning på mener han slet ikke at den yder det den burde sammenlignet med min som har næsten tilsvarende setup, bare med landberg OBD
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook

Besvar

Tilbage til "Benzintuning"