nogen der har erfaring med det ? har monteret en på min egen og min brors, de lyder egentlig fint nok.. men engang imellem når man kobler ud, går bilen ud...
det er ret belastende....
nogen snakker om noget "overvågning" der skal fjernes, så funker det bare... er der nogen der ved hvad det er ???
HKS blw off på 1.8T Egas
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 390
- Tilmeldt: 15. jun 2008, 11:24
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vogel-tuning.dk
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
HKS blw off på 1.8T Egas
Vogel-Tuning.dk ........
Powered by: Rs4 4.2 Quattro - Touran Tdi 170hk DSG - Vw Bobbel - Caravelle T4 150Hk Tdi
Der Vogel liegt tief und breit !
Powered by: Rs4 4.2 Quattro - Touran Tdi 170hk DSG - Vw Bobbel - Caravelle T4 150Hk Tdi
Der Vogel liegt tief und breit !
-
- Medlem
- Indlæg: 929
- Tilmeldt: 13. jun 2008, 15:52
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Horsens
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: HKS blw off på 1.8T Egas
jeg har kørt med den gamle hks, og den lyder meget højt og flot, men jeg oplaver meget motorryg (motor bevæger sig frem og tilbage) ved gearskift, specielt ved pæn kørsel.
jeg har ikke haft problemer med at motoren kig ud.
men jeg kan anbefale at prøve at sætte en slange direkte fra manifolden til din hks blow-off, det har jeg også prøvet og synes det køre lidt bedre. men mister bare lidt lyd på det.
jeg er gået over til at køre med alu dump-ventil fra nordicturbo istedet for blow-off, da jeg var træt at det motorryg som blow-offs giver.
ps jeg køre 180hk 1,8T med e-gas.
jeg har ikke haft problemer med at motoren kig ud.
men jeg kan anbefale at prøve at sætte en slange direkte fra manifolden til din hks blow-off, det har jeg også prøvet og synes det køre lidt bedre. men mister bare lidt lyd på det.
jeg er gået over til at køre med alu dump-ventil fra nordicturbo istedet for blow-off, da jeg var træt at det motorryg som blow-offs giver.
ps jeg køre 180hk 1,8T med e-gas.
Audi A3 Sportback