2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Alt vedr. tuning af benzinmotorer
Brugeravatar
mtech
Medlem
Indlæg: 692
Tilmeldt: 16. jun 2008, 15:18
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: sydsjælland.
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af mtech » 28. okt 2008, 11:11

jeg må indrømme jeg vil ikke gi dig ret i at du laver mere effekt på laderen end den er opgivet til..jeg vil nærmere sige jo mere effektiv motor du har jo større chance er der bare for at man kan udnytte en turbolader fuldt ud.. højere komp bedre flow og direkte indsprøjtning er nogen af de ting der gør forskellen fra 1,8 t til den nye 2,0t..jeg forventer ikke at maxe min lader ud..jeg vælger altid en større lader end målet er, netop af den årsag at man yderst sjældent ser en 100% effektiv motor.
Golf R36 Turbo
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t

Med andre ord:

0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek


Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Supermule » 28. okt 2008, 11:18

Jeg glæder mig...:)

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Supermule » 28. okt 2008, 11:18

Ja jeg vil også gerne ha' en lader der ikke knokler 100% hele tiden...Så holder tingene altså længere.

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 11:47

Supermule skrev:Ja jeg vil også gerne ha' en lader der ikke knokler 100% hele tiden...Så holder tingene altså længere.
Det er jo lige præcis det der er det "morsomme" ved det her, effekten opnåes jo ikke ved syge ladetryk som sætter laderen under pres osv., men derimod ved tændingsavancering og derfor anvendes der racerbenzin så der kan køres 35-50 graders tændingsavancering og deraf kommer den højere effekt, fordi ved almindelig 98 benzin som vi kender det så er der jo ingen af de turboer der overskrider fabriksopgivelserne...der er tilgengæld ingen tvivl om den slags tænding sætter enormt pres på selve motoren fordi det øger varmen der....Det er bare så pokkkers mærkeligt at inden den skide bil blev målt hos RH, så var der ikke en eneste der ville tro på en E-gas med den LILLE GT28rs og ovenikøbet med GT25 indsugningshus kunne smide 340hk, allerede dengang måtte jeg ligge ører til fra alle sider at man skulle være heldig med 290-300hk på en E-gas osv., og med en AGU som min kunne jeg forvente måske lige 10-15hk oveni...nu er det sådan at den lille lader er opgivet til 320hk hos daubjerg, men alligevel gav den altså på den E-gas 340hk, men min med større indsugningsporte og flow osv. gav den 322hk, jeg kører med anden sw end APR fordi der ikke findes APR sw til en AGU, som er den motor vi herhjemme kender som den overlegne i forhold til E-gas motorene.....

Det er kun for at opridse forskellen her, og jeg mener da virkelig at der er da tegnet et ret nøjagtig billed ud fra præcis den opgivelse som APR lovede på kittet og det den blev til på et konservativt felt som RH hvor effekten passer på kroner, og der er ikke engang tale om flere målinger - det var første skud i bøssen og bummelum der blev stille kan jeg love dig for....det er bare så sjovt at man er så pokkers mistroisk heletiden over for de målinger som man læser i USA, og når så man får en bil målt med samme kit osv for at finde ud af om der noget om det med amerikaner målinger osv, så får man samme effekt måling som de gør og derudover passer pengene præcis til opgivelserne, det er da jeg finder en anelse ironisk og så på en lader der er opgivet til 320hk herhjemme....og med hensyn til holdbareheden ja så kører de E-gas maskiner i usa rundt med over 100.000km på tælleren med det kit uden de fjerneste problemer, jeg kan linke til de første 10 bruger der har kørt så meget og svenskeren selv kører ovenikøbet indimellem trackdays med sin og har tilbagelagt 50.000km i sin med kittet uden andet problemer end kobling og et par pakninger imellem turbo og manifold der er røget 1 gang.....det er pissesvært at bevise på den anden side af kloden at en måling er korrekt osv, det var dog ligetil med det forsøg vi gjorde....

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

nicko
Medlem
Indlæg: 636
Tilmeldt: 27. sep 2008, 11:36
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: nordsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af nicko » 28. okt 2008, 11:56

supermule: jyske hjallerup hk?? hehe...

min cupra 2,0tfsi kører med 345hk 460nm.

min kammerats 344 hk 462nm..
og dette er målt samme dag samme felt, hvor vi holdte rulletræf, landberg 300hk/440nm fil gav 307hk 392,5nm... selvfølgelig er min og kammerats ikke standard men kører stadig med std.turbo. hans også målt på jr-auto's felt 446hk 476nm...

så jeg tror altså godt man kan lave de hk som apr siger, se kmd-tuning de laver på std. k04kit dog med større benzinpumpe. boost5 335hk,470nm, og op til boost8 = 377hk

så indmaden i bilen osv har altså noget a sige.... men selvfølgelig har en turbo en max flow grænse..


Edit-->> dennis j er fuldstændig enig effekten opnås ikke med syge ladetryk men avancerede justering a tænding m.m.
fx. min bil kører med 1,25bar i tryk.
Senest rettet af nicko 28. okt 2008, 12:01, rettet i alt 1 gang.
Seat leon 2,0tfsi REVO stage 3+

Tak til REVO TECHNIK DENMARK Main Dealer!!

SORENSEN-PERFORMANCE

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 12:01

Jeg har snart hørt på alt i den sammenhæng og selv når det bliver påvist på rullefelt, så var det en heldig rulning og jeg ved ikke hvad - det kan også bare være at det sw der bliver skrevet er anderledes og bedre - det er måske også en mulighed, hvem ved...jeg ved bare at jeg hører konstant det med amerikaner målinger skal man trække 10-20% fra og så oplyser jeg blot at de målinger jeg har set med APR s3+kit passer fuldstændig når de bliver rullet i DK, men ligemeget hvad er der ingen der vil tro på det og så lige for at runde af kan jeg da oplyse at svenskerens kører rundt med de skrøbelig E-gas plejlstænger og igen som sagt uden bøvl i 50.000km selvom den får daglig tæsk....

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 12:02

Mule svenskeren har lige sagt at han vil gøre det hvis der kan indgåes et væddemål, han vil have noget at vinde ved at kører derover - der skal altså nogen penge på bordet hvis han får samme måling som hos RH.

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

mescaline
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. okt 2008, 12:04
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af mescaline » 28. okt 2008, 12:09

Hey yo Supermule,

I dyno 302 WHP with apr stage 3+ out of the box, no special things required. If you doubt that..we could go to some dyno and check, but before that to make it interesting we could make a small bet...couple thousands KR, i like shutting up haters like you :D

Anyway if you doubt that power, explain to me how is it possible that I smoke M3 CSL, Porsches and other cars? : ))

In this video, against carrera 4s...i wasn't even trying -> http://uk.youtube.com/watch?v=CENs79lRH8c" onclick="window.open(this.href);return false;

There are no "american hp" and "danish hp", this is illusion created by tuners that can't tune cars and are not up to task with people from USA that do the same thing PROPERLY. If you don't believe this, pack up your sallary in your wallet and lets meet on some dyno so i can take it from you on a nice bet : ))
As for RH manipulating their dyno numbers, i left them speechless, they completely trash-talked my car before that saying it will absolutely NEVER make 300whp and that APR is shit, we put it on dyno and BANG...302 whp (340hp). I left them really really mad : ))

nicko
Medlem
Indlæg: 636
Tilmeldt: 27. sep 2008, 11:36
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: nordsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af nicko » 28. okt 2008, 12:20

hvor bliver dette interessant... :-)

for har præcis været ude for det samme, ej 340+hk kan bare ikke lade sig gøre osv osv...
så det defekt rullefelt, sådan og sådan kan ikke lade sig gøre siger diverse mennesker..

så supermulle tror nu du muligvis taber dette kommede væddemål, men håber du ta imod tilbudet...
Seat leon 2,0tfsi REVO stage 3+

Tak til REVO TECHNIK DENMARK Main Dealer!!

SORENSEN-PERFORMANCE

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 12:30

Ja det er møgirriternede der bare uden beviser fordi man ikke selv kan få samme effekt som andre kan tvivler på at rullefelt osv har målt rigtig, der er 250.000.000 mennesker i usa og markedet er tæt på 50-60 gange større end DK, det kunne måske tænkes at der findes nogen 4 øjet nørder derover som bare er en anelse bedre til det de gør.....jeg synes bare det er bevist flere gange at når folk får sw om det så bare er en chipning osv når de henter det fra staterne uanset om det er GIAC, unitronic, Tapp, Revo eller APR så bliver det igen og igen bevist herhjemme at de laver mere effekt end lokale tuner, og så må der sgu da være noget om snakken hvad enten man vil eller ej.....

Nicko hvilken sw kører du med, kunne da være interessant....

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
mtech
Medlem
Indlæg: 692
Tilmeldt: 16. jun 2008, 15:18
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: sydsjælland.
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af mtech » 28. okt 2008, 12:42

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm" onclick="window.open(this.href);return false; 2860rs er opgivet til 360 hk..i snakker ca 340hk på motoren så jeg kan ikke lige se hvorfor det er en diskution om bilen kan ha 340hk eller ej..???? 1,8t motoren er blandt en af de mest effektive motore jeg har været med til at lave på..så selvfølgelig kan det lade sig gøre hvis der er fornuftig flow igennem alt ..mule for at vende tilbage til den gt35r så er grænsen 650hk og ikke 600hk og en af de motore det nok er muligt at lave i nærheden af 650hk på med gt35r er helt sikkert en 1,8t der er modificeret fornuftigt..
Golf R36 Turbo
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t

Med andre ord:

0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek


Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 12:49

mtech skrev:http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 9548_1.htm 2860rs er opgivet til 360 hk..i snakker ca 340hk på motoren så jeg kan ikke lige se hvorfor det er en diskution om bilen kan ha 340hk eller ej..???? 1,8t motoren er blandt en af de mest effektive motore jeg har været med til at lave på..så selvfølgelig kan det lade sig gøre hvis der er fornuftig flow igennem alt ..mule for at vende tilbage til den gt35r så er grænsen 650hk og ikke 600hk og en af de motore det nok er muligt at lave i nærheden af 650hk på med gt35r er helt sikkert en 1,8t der er modificeret fornuftigt..
Jamen er det ikke kun den med store udstødningshus der går op til 360hk? anyways so var det kun for at demonstrere at konstant møder man den bemærkning med at trække fra på USA Hk, og ingen vil tro som sagt på en E-gas med ingen anden modifikation end større IC og små porte og lille indsugningsmanfold kunne flowe 340hk, og det var lige præcis den effekt som var opgivet som også blev målt, og det er bare det jeg vil frem til - det er altså ikke alle målinger der er fis fra USA og derfor siger jeg bare at når nu samme firma oplyser de målinger jeg startede indlægget med så har jeg ingen grund til at tvivle dem, om de har outflowet turboen eller ej i forhold til opgivelserne fra garrett, men som sagt aner jeg det ikke, har bare ikke grund til når de konstant viser helt reele målinger hos APR at tvilve på denne måling også er reel...hvis man går tilbage til det indlæg hvor jeg postede oplysninger om ham der i usa kører med samme kit som min der med 98 program giver 340hk på motoren, men som har fået den store indsugningsmanifold på fra APR, APR IC og så raceprogram og herefter smider tider på både 11,7 sekunder i en bora med slick dæk og fuld kabine, og samtidig en måling på 440hk på samme GT28rs lader, så er den lader også i dette tilfælde outflowet, men igen samme måling og rullefelt som APR bruger....

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
mtech
Medlem
Indlæg: 692
Tilmeldt: 16. jun 2008, 15:18
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: sydsjælland.
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af mtech » 28. okt 2008, 12:59

hvor stort dit udstødningshus er har intet at gøre med hvad laderen er rated til..det kun noget man opgir således hos scanturbo..så længe kompressor siden levere den samme mængde luft er det det turboen kan gi luft til.udstødningssiden er jo primært i forskellige størrelser for at ha en lader der passer til forskellig ltr volumer på motoren,iforbindelse med spool op og bagtryk.
Golf R36 Turbo
60ft 1.41s
1/8mile 5.81s@204km/t
1/4mile 8.86s@262km/t

Med andre ord:

0-204km/t 5.81 sek
0-262km/8.86sek


Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 13:05

mtech skrev:hvor stort dit udstødningshus er har intet at gøre med hvad laderen er rated til..det kun noget man opgir således hos scanturbo..så længe kompressor siden levere den samme mængde luft er det det turboen kan gi luft til.udstødningssiden er jo primært i forskellige størrelser for at ha en lader der passer til forskellig ltr volumer på motoren,iforbindelse med spool op og bagtryk.
Det var også lige præcis det jeg selv havde en formodning om, for jeg havde svært ved at se det skulle kunne påvirke effekten på andet end f.eks. modtryk osv...men også min egen opfattelse og rart at få bekræftet af en tuningsguru ;) ....men igen som jeg nævnte så tvivler jeg ikke på effekten af nævnte årsager og synes også det er interresant med ham jeg linker til der får hele 440hk på motoren på en GT28rs turbo - sgu da imponerende, jo vist er det raceprogram og indsugningsmanifolden flow helt vanvittigt - men imponerende er det synes jeg, og det kan være det er hokus pokus, men lige præcis fra det firma tvivler jeg altså ikke på med målinger........

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Supermule » 28. okt 2008, 13:10

Jeg ser det ikke som et væddemål og Thomas kan til enhver tid måle mindre eller mere, så hvor der er penge involveret ville det aldrig falde ud således det ville blive fair og der ikke lå andet bagved.

Så i får rullet bilerne og måler de som de skal er det superfedt! Måler de ikke som de er opgivet til, var der nok noget om snakken.

Jeg vil ikke vædde om penge, når resultatet kan manipuleres.....Har vi væddet om penge og resultatet falder ud til min fordel, så kan vi jo fortsætte den her diskussion til evig tid....For så vil undskyldningen være at Thomas manipulerede feltet og derfor målte de ikke som de skulle.

Så vi kan køre derop uden noget imellem os(penge) og få en god rulledag sammen med gutterne i Hjallerup!

Andet kan og vil jeg ikke tilbyde.....For så er jeg ikke upartisk længere.....:)

mescaline
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. okt 2008, 12:04
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af mescaline » 28. okt 2008, 13:18

Supermule skrev:Jeg ser det ikke som et væddemål og Thomas kan til enhver tid måle mindre eller mere, så hvor der er penge involveret ville det aldrig falde ud således det ville blive fair og der ikke lå andet bagved.

Så i får rullet bilerne og måler de som de skal er det superfedt! Måler de ikke som de er opgivet til, var der nok noget om snakken.

Jeg vil ikke vædde om penge, når resultatet kan manipuleres.....Har vi væddet om penge og resultatet falder ud til min fordel, så kan vi jo fortsætte den her diskussion til evig tid....For så vil undskyldningen være at Thomas manipulerede feltet og derfor målte de ikke som de skulle.

Så vi kan køre derop uden noget imellem os(penge) og få en god rulledag sammen med gutterne i Hjallerup!

Andet kan og vil jeg ikke tilbyde.....For så er jeg ikke upartisk længere.....:)
I am sorry but I have no time to prove angry danish boys that certain turbokit can make certain amount of power without any profit. If you are willing to bet some money on it, I am here...I am always up for some quick $_$

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Supermule » 28. okt 2008, 13:23

:lol: :lol:

Svært ikke at grine af den. Hvad får jeg så ud af det hvis du taber???

Tager du så dollars med til mig??? 8-)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 13:26

Hi hi dollars, i kan da bare afregne indbyrdes i svenske træ og matador mønter :lol:, men ja jeg tror nok du skal regne med han vil tage penge med ;)

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 13:28

bruger hjallerup iøvrigt ikke samme optima rullefelt som RH?....

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

mescaline
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. okt 2008, 12:04
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af mescaline » 28. okt 2008, 13:32

Supermule skrev::lol: :lol:

Svært ikke at grine af den. Hvad får jeg så ud af det hvis du taber???

Tager du så dollars med til mig??? 8-)

We put 10 000kr each, if I don't make numbers that APR is advertising, 340 crank hp (+/-5 hp) you take the money, if I do...I take the money, how about that? :)
I get to do 3 dyno pulls. I know I am making that kind of power because I have been driving my car for 40 000km now with apr stage 3+ and i know what kind of cars i use to beat.

M3 CSL has the same power like my Golf and they weigh approximately the same, I still beat the living crap out of it on highway.

Umm, är du från Malmö? ännu bättre...så jag behöver inte betala bro med dina 10 000kr. :D

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Supermule » 28. okt 2008, 13:47

Du ved godt hvor nemt jeg kan tage dine penge fra dig ikke???

Lige præcis derfor vil jeg ikke..... Har lige vedlagt et billede for at tage postulatet om at jeg ikke har råd i opløbet.....:)

Du kan benytte dig af muligheden for at få din bil rullet og være sammen med andre ligesindede eller også lade være.

Der skal ikke være penge imellem os når det er den her slags ting der er tale om.....
Vedhæftede filer
IMG_0527 (Small).JPG
IMG_0527 (Small).JPG (51.64 KiB) Vist 4186 gange

mescaline
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. okt 2008, 12:04
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af mescaline » 28. okt 2008, 14:11

Som sagt, I don't have a time and won't drive half of the country so i can make you believe in something. Put that 10 000kr down or stop talking crap on the internet. If you are serious and you really think you have some knowledge that other people don't, put your money down on the table...put your money on your knowledge and lets see who wins...otherwise you are just another internet troll that likes bashing something because it's not their own.

PUT YOUR MONEY DOWN OR SHUT THE HELL UP, I have enough of that to make some fun of internet trolls like you :) :) :)

Billede

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Supermule » 28. okt 2008, 14:20

Du ved godt hvad jeg kører i ikke???? Der tror jeg din bil kommer til kort.....:D

Men nok om det.....Tilbuddet er der, men penge kommer der ingen af på bordet.

Så hvis du ikke tør få målt din bil på et ordentligt felt, så er der ikke mere at gøre ved det....

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 14:25

Et ordentligt felt? du har selv sagt RH ikke er optimistisk måling, og det er det heller ikke, der får man en præcis måling efter min opfattelse og bevis indtil flere gange....tror de har målt en 500hk ferrari (opgivelse fra fabrikken) til 400hk på deres felt, så optimistisk er det fandme ikke og jeg kan sgu godt forstå der skal penge på bordet for at kører over 2 broer og hele vejen til det mørke for at bevise det som han allerede har bevist en gang hos RH, der måtte jeg betale hans tur derop for at se hvad APR måler, om det er rigtig eller ej, og jeg gør det fandme ikke igen :lol:

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Supermule » 28. okt 2008, 14:27

Ok..... Men det koster det samme for alle. Men jeg kan da bare spænde hans bil på en trailer og slæbe den derop bagpå ml55'eren....

Intet problem, hvis han ikke selv kan overskue at køre derop. Så kan han sidde og sove i bilen imens.... :lol: :lol:

mescaline
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 28. okt 2008, 12:04
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af mescaline » 28. okt 2008, 14:31

You sure have a big mouth, you know that Jacob from JVK has all his cars dynoed at RH Motorsport...so you just said that all his cars are showing wrong numbers. You just accused one of the biggest and most honest guys from Denmark that I know of...a liar and you accused RH guys being liars.

You see if I were on Jacob's place, first DK meeting there is I would make sure your teeth take a walk so next time you watch your mouth because you are hurting a mans business there. He lives off that stuff and he sure does an honest and superb job.

As I said before, bet is on the table and I will take it any time, just let me know...until then you have no right to talk and bash anything and anyone. Be a man once in your life and take a bet like a man, don't be a pussy. And no need to show off cars you drive in either...ask Dennis what is my daily driver....MKIV 1.8T is a fun little toy : ))

Cya and let me know when you have a courage to act like a man and not some internet troll.

Supermule
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Supermule » 28. okt 2008, 14:35

Det har jeg ærligt talt ingen kommentarer til...... :roll:

Kunne ikke drømme om at kalde Jakob for en løgner....

Tror bare vi skal lade den løbe ud i sandet ligeså stille.....

nicko
Medlem
Indlæg: 636
Tilmeldt: 27. sep 2008, 11:36
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: nordsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af nicko » 28. okt 2008, 14:49

men min kammerat får snart, ordnet sin tfsi med garret 3071r osv osv...
så må se hvad den ender ud i:-)

edit-->> supermulle hvad er der med dig og landberg :-) og det kun er hans felt der bare virker det er snart for meget, undskyld, men synes det forkert a sige a hans felt er det eneste rigtige.. lille tuningsfirma hos ham selv, mod fx. apr og jvk som efter sigende laver pænt gode kits osv??
Seat leon 2,0tfsi REVO stage 3+

Tak til REVO TECHNIK DENMARK Main Dealer!!

SORENSEN-PERFORMANCE

Brugeravatar
Dennis J
Medlem
Indlæg: 1066
Tilmeldt: 18. jun 2008, 22:03
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af Dennis J » 28. okt 2008, 15:04

efter min opfattelse er RH en af de få der med sikkerhed har præcis måling imodsætning til andre, jeg vil mene efter de målinger man har set at:

RH
Natmekanikeren
Ktech

har gode rullefelts med fornuftige målinger uden alt for meget pjat....men om Landberg har er svært at sige for jeg har aldrig set en måling derfra, men jeg tvivler imodsætning til andre ikke på det er præcis måling, har bare ikke set nogen målinger derfra....

Det er det jeg ikke forstår i den debat her, 10.000 sømil herfra bliver der fortaget en måling på en bil som slet ikke er bygget magen til her og af så velrenomeret et firma at VW trækker på deres expertise i motorsports sammehæng, og bruger ovenikøbet flere af deres dele...det er ikke et baggårds firma vi taler om, men den største VAG tuningskoncern på verdensplan, og de kan nok noget som andre ikke kan når VW ber dem om at lave en tunet udgave af den VW 2.0TFSI GTI til SEMA før bilen er kommet på gaden....hvis jeg er forblændet af APR, så er du mule af landberg - der findes altså også andre løsninger som opnår mere effekt, og ja selv unitronic og GIAC laver mere effekt end APR på deres Sw men betegnet meget mere aggresiv, men imodsætning til APR tvivler jeg på deres holdbarhed....

Ny bil Golf 6R 2.0 4motion, 2011 APR+DSG software
Golf 4 1.8T AGU, årgang 2000 APR stage 3+ GTX2867R (Stjålet)

nicko
Medlem
Indlæg: 636
Tilmeldt: 27. sep 2008, 11:36
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: nordsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: 2.0TFSI med 587hk & 672nm på hjulene

Indlæg af nicko » 28. okt 2008, 15:40

jeg tvivler ikke på a det apr skriver er sandt, og faktisk undre det mig meget der endnu ikke er en dansker med 500+hk på en 2,0tfsi måske min kammerats blir den første ( ku da være fedt ) smede stempler,opd. plejstænger, kobling, spær osv osv.....dyr fornøjelse men forhåbentlig det vær..
jeg presser ham lidt til a stille op til DHB næste år.. mere for a vise en 2,0tfsi i dk med 500+hk... der kommer atpturbo 550hk kit på.
Seat leon 2,0tfsi REVO stage 3+

Tak til REVO TECHNIK DENMARK Main Dealer!!

SORENSEN-PERFORMANCE

Besvar

Tilbage til "Benzintuning"