Chiptuning af VW Up!

Alt vedr. tuning af benzinmotorer
Fabia Combi
Medlem
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 11. jul 2008, 20:42
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Fabia Combi » 2. okt 2014, 11:59

Hvad betyder de ekstra omdrejninger den nu kan tage i praksis?

Hvor hurtigt kører den i 2/3/4. gear ved 6000 omdrejninger?

Man tør jo overhale mere, hvis man ved at den ikke løber tør for omdrejninger undervejs.

Brugeravatar
KBoesen
Aktiv medlem
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 26. okt 2009, 19:45
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Lowland
Has thanked: 376 times
Been thanked: 261 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af KBoesen » 2. okt 2014, 12:43

Fabia Combi skrev:Hvad betyder de ekstra omdrejninger den nu kan tage i praksis?

Hvor hurtigt kører den i 2/3/4. gear ved 6000 omdrejninger?

Man tør jo overhale mere, hvis man ved at den ikke løber tør for omdrejninger undervejs.
Som ses på kurven og bliver forklaret i de forrige indlæg, så er der ikke rykket på omdrejningsbegrænseren, men du ved så nu, at fra 5300 omdr. forsætter den med at trække mere, end tidligere.
1994 VW Passat Variant GL VR6 - Børnelokkeren

evilxxx
Nyt medlem
Indlæg: 472
Tilmeldt: 9. nov 2013, 17:46
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Driver Tuning
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af evilxxx » 2. okt 2014, 16:08

christianB skrev:hvad er årsagen til at de ikke kunne "løfte" effekten i de lavere omdrejninger?
Årsagen er at vi havde kun lavet en fil og en udkast og skulle have lidt mere info og logs og feedback til at arbejde videre med filen med, nu ved vi hvor den er fint og hvor den skal have mere og så går vi i gang med at lave ny filer.
o27 skrev:Stadig dejligt at se der er håb endnu.

Hvad er der af yderligere "nemme" optimerings muligheder?

Åben filter?
CAIS
Forrør
Udstødning

Eller er det altsammen lige meget på sådan en lille motor uden turbo?
turbo duer nok ikke, mange dele skal forstærkes og det er for dyrt, jeg ved fredslund har forsøgt sig med luftfilter og den gav ikke noget, så det er fint nok for os.
Jeg har jo en lille sjov sindssyg ide omkring hvordan vi kan komme videre hardwaremæssig og den skal nok komme op når vi har tid til at praktisere det.
jakethemoss skrev:
Det jeg nu skriver er den forståelse jeg har fået af det, hvad jeg har læst er der på 60hk udgaven en begrænsning på gasspjældet i de høje omdrejninger som giver forskellen på 75 og 60. Men jeg vil lade Hamid selv forklare hvad de har lavet for jeg ved der er væsentlig mere arbejde i det end "bare" at fjerne den begrænsning.
Det med gasspjældet er helt korrekt men det er ikke kun det der skal ændres, der spiller andre parametre ind, der er dog flere begrænsninger og andre sjove ting som vi kigger på og vi forsøger os frem med indtil den bedste scenarie er opnået.
vi har måske allerede den bedste scenarie, for Det er ikke sikkert man kan hive så meget mere på en 3 cylinder suge motor i de lave rpm end det den leverer, men vi giver dog ikke op.
Casper-S skrev:Så i praksis, i hverdagen - så er sådan en Up!timering ret ligegyldig? Det er vel begrænset hvor tit sådan en økopotte ligger med over 5500 omdr i det daglige. Så går ideen lidt af økobilen.
Jo måske i praksis er det ubrugelig ifølge nogen, men så er det vel også ubrugelig at købe en 75 hk version. Den med 5500 rpm er forkert og det er nok fordi du bliver forvirret af tallene under kurven, hvis man kigger rigtig på kurven så kan man se at den får bedre power omkring 4500-4600 rpm og ikke 5500.. i 5. gear skal du nok op i rpm for at ramme 110-120 km/t og skal man højere i fart eller overhale så har man det nemmere med optimering end uden. og det samme gælder ved de andre gear, men for blot bykørsel er der nok ikke meget på den nuværende fil, men som sagt vi arbejder stadig på sagen.
Fabia Combi skrev:Hvad betyder de ekstra omdrejninger den nu kan tage i praksis?

Hvor hurtigt kører den i 2/3/4. gear ved 6000 omdrejninger?

Man tør jo overhale mere, hvis man ved at den ikke løber tør for omdrejninger undervejs.
vi har kørt bilen og med den fil der er nu så ja så vil du mærke en del hurtigere acceleration når man kører op i omdrejninger, og som du siger man tør nok at overhale for man har både mere krafter og mere NM i de høje omdrejninger.
50285050

o27
Medlem
Indlæg: 974
Tilmeldt: 21. feb 2010, 09:50
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nær Århus
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af o27 » 2. okt 2014, 17:27

Hatten af for indsatsen, det er hyggeligt at følge og giver lidt forhåbninger for de muligheder der bliver med up.

Det kunne være fedt hvis i kunne finde lidt mere moment omkring de 3k rpm hvor den ca ligger ved motorvejskørsel.
Truntens: VW up! 1.0 60HK - Deep Black - Continental TS800 - Sommer: OZ Superturismo GT 195/55R16 Michelin Energy
Daddy´s: Mercedes C220d Edition C - Brilliant Blau - AMG Style

Brugeravatar
Kimovitzh
Nyt medlem
Indlæg: 460
Tilmeldt: 26. jul 2010, 10:57
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Kimovitzh » 2. okt 2014, 17:41

Det bliver spændene om jvk får gang i hjulene igen! Den Turbo up! Han skulle igang med lød spændene!
Audi S6 5.2 V10 Chippet af JHM

Audi Cabriolet 2.3E 1991 SOLGT
Audi A3 Ambiente 2.0 TDI S-Tronic 2011 - Landberg kode - EGR OFF & DPF OFF SOLGT
VW Polo 6R BlueMotion (Highline Facelift) SOLGT

Kan udlæse fejlkoder og nulstille dem - Lokalitet Amager..

o27
Medlem
Indlæg: 974
Tilmeldt: 21. feb 2010, 09:50
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nær Århus
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af o27 » 2. okt 2014, 17:43

Eller måske kompressor, det skulle vel hjælpe bedre i den lave ende?
Truntens: VW up! 1.0 60HK - Deep Black - Continental TS800 - Sommer: OZ Superturismo GT 195/55R16 Michelin Energy
Daddy´s: Mercedes C220d Edition C - Brilliant Blau - AMG Style

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Indlæg: 2329
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Greden » 2. okt 2014, 18:34

Det er snart hvad 1½år siden at der var snak omkring jvk turbokit til de 3 små kasser..

Men det behøver vel ikke at være så kompliceret som det fremgår af jvks facebook tingeling.

adaptor fra udstødningsmanifolk til en tilpas lille turbolader.
extra benzindyse.
map sensor samt lidt elektronik til at sætte gang i den extra benzindyse når der bliver set ladetryk.
ladetrykket.. 0.2-0.3bar.

Der skal vel ikke laves 200hk, 110hk og 150nm er vel alt andet rigeligt.

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af GranTurismo » 2. okt 2014, 19:10

Greden skrev:Det er snart hvad 1½år siden at der var snak omkring jvk turbokit til de 3 små kasser..

Men det behøver vel ikke at være så kompliceret som det fremgår af jvks facebook tingeling.

adaptor fra udstødningsmanifolk til en tilpas lille turbolader.
extra benzindyse.
map sensor samt lidt elektronik til at sætte gang i den extra benzindyse når der bliver set ladetryk.
ladetrykket.. 0.2-0.3bar.

Der skal vel ikke laves 200hk, 110hk og 150nm er vel alt andet rigeligt.
Ja 110 Hk og 150 Nm skal nok få en Up til at flytte sig.

Men det ville vel ikke være overambitiøst at sætte sig et mål omkring hvad Fords 1,0 Ecoboost kan levere? Altså 125 Hk og 200 Nm. Det ville gøre Up til en yderst kvik lille bil!
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Indlæg: 2329
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Greden » 2. okt 2014, 19:12

Man skal lige huske på at den 60/75hk maskine der ligger i de 3 små.. den er bygget som sugemotor..

Fords er lavet som en tryk motor, så vil med stor sandsynlighed være nogle stærkere dele i, hvis man har beregnet at bilen skal kunne kører 500.000km før den er "slidt" op. (bare et tal grebet ud af luften)

Aeggos
Medlem
Indlæg: 1190
Tilmeldt: 13. apr 2014, 15:29
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Aeggos » 2. okt 2014, 19:48

Lyder logisk greden.. der er vel også lagt en del flere penge i ecoboost motoren fra fabrikken, mener den koster 170+ ?

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af GranTurismo » 2. okt 2014, 19:58

Greden skrev:Man skal lige huske på at den 60/75hk maskine der ligger i de 3 små.. den er bygget som sugemotor..

Fords er lavet som en tryk motor, så vil med stor sandsynlighed være nogle stærkere dele i, hvis man har beregnet at bilen skal kunne kører 500.000km før den er "slidt" op. (bare et tal grebet ud af luften)
God pointe. Men på den anden side... Hvis man har ambitioner om at den skal kunne køre eksempelvis 500.000 km, så er det måske smartest at bibevare den som sugemotor og istedet lege med knast, luftfilter og udstødning samt lave et map hertil (uden at gøre det for vildt altså).
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Indlæg: 2329
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Greden » 2. okt 2014, 20:36

suge motor med hk..
enten så skal der omdrejninger til eller volumen til.

En knast i sådan en 60/75hk motor vil næppe give så meget, da motoren er langsom til at tage omdrejningerne i forvejen.
giver man sig til at porte topstykke, port matche, bearbejde ventiler og sæder..
Det er meget fint, men du har altså kun 12 ventiler at arbejde med.
Sidst men ikke mindst, så er der 3 cylindere... hvis der var 3 mere ved siden af eller i række - så ville det være godt, eller bare i det mindste en 1.0literes med 16ventiler og 4 cylinder (som fx den brazilianske gol/fox clon som fåes med turbo ab fabrik.

Skal man ud i at optimere vægten på den roterne masse så bliver det et kostelig projekt og når man når til sidst, så har man stadig en ringe effekt, kontra prisen.

kompressor på og motoren vil opfører sig om 1.6 liters 16v motor hvor der har været nusset omkring topstykket.
turbo på, godt med momemt, lavere omdrejninger og en motor der har fået lidt størrer overarme at flytte mursten med.
Men problemet er at der er ingen der har kastet sig ud i det endnu..

Herhjemme er der masser af små pilleæsker i klassen som de 3 små, men i udlandet der er der ikke så mange, og vi er nok lidt bange herhjemme i lille danmark til at være test piloter på en bil som der nok ikke engang er nogle endnu der har haft skilt af og kigget på hvor små ting der sidder i motoren.

Aeggos
Medlem
Indlæg: 1190
Tilmeldt: 13. apr 2014, 15:29
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Aeggos » 2. okt 2014, 20:54

Eneste løsning er vel Vi køber en UP og gør den til concept car :)

bugs
Nyt medlem
Indlæg: 230
Tilmeldt: 2. dec 2013, 18:39
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af bugs » 3. okt 2014, 18:28

Greden skrev:Det er snart hvad 1½år siden at der var snak omkring jvk turbokit til de 3 små kasser..

Men det behøver vel ikke at være så kompliceret som det fremgår af jvks facebook tingeling.

adaptor fra udstødningsmanifolk til en tilpas lille turbolader.
extra benzindyse.
map sensor samt lidt elektronik til at sætte gang i den extra benzindyse når der bliver set ladetryk.
ladetrykket.. 0.2-0.3bar.

Der skal vel ikke laves 200hk, 110hk og 150nm er vel alt andet rigeligt.
Det var i gamle dage man bare kunde smide en mf2 på, en 1.0 Mpi lukker gass spjældet og går i nødprogram når map sensor måler tryk, der skal en Aem fi/c på til af clampe map signal

Brugeravatar
Greden
Aktiv medlem
Indlæg: 2329
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:42
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Silkeborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Greden » 3. okt 2014, 20:20

det samme skete på de gamle 2.0 8v ford sierra's.. et T stykke og lidt slange og en blyhagl fra luftbøssen klarede dog den opgave.

bugs
Nyt medlem
Indlæg: 230
Tilmeldt: 2. dec 2013, 18:39
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af bugs » 3. okt 2014, 20:50

Det var nok nemmer dengang map var monteret med en slange, idag sider map direkte på manifolden ,bygget sammen med luft temp. Ikke nemt af bygge kontra ventil på

pander37
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. okt 2014, 21:04
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Chiptuning Af Vw Up!

Indlæg af pander37 » 12. okt 2014, 21:13

Hej er der nogle der ved hvordan man på en 60hk fjerner begrænsning på gasspjældet

evilxxx
Nyt medlem
Indlæg: 472
Tilmeldt: 9. nov 2013, 17:46
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Driver Tuning
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Chiptuning Af Vw Up!

Indlæg af evilxxx » 12. okt 2014, 21:30

pander37 skrev:Hej er der nogle der ved hvordan man på en 60hk fjerner begrænsning på gasspjældet
Du skal have en UP optimering ...
50285050

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Indlæg: 3285
Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Chiptuning Af Vw Up!

Indlæg af jakethemoss » 13. okt 2014, 04:33

evilxxx skrev:
pander37 skrev:Hej er der nogle der ved hvordan man på en 60hk fjerner begrænsning på gasspjældet
Du skal have en UP optimering ...
Det hedder en UPtimering Hamid :mrgreen:
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Brugeravatar
Patrickr87
Helt nyt medlem
Indlæg: 57
Tilmeldt: 26. sep 2009, 10:53
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: København
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Patrickr87 » 16. feb 2015, 10:46

Jeg har lige fået chippet min bror Seat Mii 60hk. Den gik fra 68hk og 101nm til 88hk og 117nm. - og det er altså ikke bare i toppen, hvor den har fået flere heste det.

Se beviset her: https://dl.dropboxusercontent.com/u/490 ... .25.22.jpg
Billede 14-02-15 19.25.22.jpg
Chiptuning Up/Mii/Citigo
Billede 14-02-15 19.25.22.jpg (154.92 KiB) Vist 4658 gange
Palms kører et intro tilbud ligenu på kun 2500kr -

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Indlæg: 3285
Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af jakethemoss » 21. feb 2015, 13:26

WD Tuning og BNAutoteknik tager 2000,- for det samme ;)
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af GranTurismo » 24. feb 2015, 04:24

Patrickr87 skrev:Jeg har lige fået chippet min bror Seat Mii 60hk. Den gik fra 68hk og 101nm til 88hk og 117nm. - og det er altså ikke bare i toppen, hvor den har fået flere heste det.

Se beviset her: https://dl.dropboxusercontent.com/u/490 ... .25.22.jpg
Billede 14-02-15 19.25.22.jpg
Palms kører et intro tilbud ligenu på kun 2500kr -
Det ser ud som om at den får over 10 Nm mere allerede ved under 2000 rpm. Det virker da lovende hvis rullefeltet stemmer nogenlunde overens med andres.

Så måske der alligevel er lidt håb for mere power i de lavere omdrejninger...
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

vwcaddy
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 6. feb 2012, 13:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 46 times
Been thanked: 30 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af vwcaddy » 26. feb 2015, 10:47

Hvordan påvirker det brændstoføkonomien?
BMW 125i Sport F20 Glacier Silver.

Brugeravatar
mikep
Medlem
Indlæg: 799
Tilmeldt: 6. jan 2011, 15:16
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Ørbæk
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af mikep » 26. feb 2015, 11:11

Den køre lidt længere , og opleves helt anderledes at køre i end en standard

vwcaddy
Medlem
Indlæg: 562
Tilmeldt: 6. feb 2012, 13:09
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 46 times
Been thanked: 30 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af vwcaddy » 12. apr 2015, 15:39

Jer der har fået tunet jeres up! til de ca. 90 hk og ca. 115 nm, er I glade for det, og er der kun positive oplevelser herved?
Giv gerne beskrivelse af det, også mht. benzinøkonomi etc.
Tak.
:D
BMW 125i Sport F20 Glacier Silver.

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Indlæg: 3285
Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af jakethemoss » 12. apr 2015, 15:43

vwcaddy skrev:Jer der har fået tunet jeres up! til de ca. 90 hk og ca. 115 nm, er I glade for det, og er der kun positive oplevelser herved?
Giv gerne beskrivelse af det, også mht. benzinøkonomi etc.
Tak.
:D
Vi er meget glade og konen kører stadig 22km/l når ikke jeg er i nærheden til at køre den, snittet falder med mig bag rattet.
Som nævnt tidligere så kan man nu tillade sig at overhale, hvilket den ikke duede til før ;)
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Brugeravatar
Mike6
Nyt medlem
Indlæg: 184
Tilmeldt: 30. okt 2011, 14:34
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderholm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Mike6 » 30. maj 2016, 20:04

Er der nogen omkring aalborg der laver det?

FrederikHansen
Nyt medlem
Indlæg: 291
Tilmeldt: 25. jul 2014, 10:50
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af FrederikHansen » 30. maj 2016, 20:19

Mike6 skrev:Er der nogen omkring aalborg der laver det?
Landberg vil jeg skyde på.

Brugeravatar
Charlimike
Aktiv medlem
Indlæg: 3244
Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
Has thanked: 17 times
Been thanked: 210 times

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Charlimike » 30. maj 2016, 20:41

FrederikHansen skrev:
Mike6 skrev:Er der nogen omkring aalborg der laver det?
Landberg vil jeg skyde på.
Også kaldet Chiptuning.nu
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart ❤️

"A problem shared is a problem halved"

Brugeravatar
Mike6
Nyt medlem
Indlæg: 184
Tilmeldt: 30. okt 2011, 14:34
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Sønderholm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 0

Re: Chiptuning af VW Up!

Indlæg af Mike6 » 30. maj 2016, 20:46

Charlimike skrev:
FrederikHansen skrev:
Mike6 skrev:Er der nogen omkring aalborg der laver det?
Landberg vil jeg skyde på.
Også kaldet Chiptuning.nu
Har lige kigget derinde..
Syntes 5000 kr er lige i overkanten..

Besvar

Tilbage til "Benzintuning"