Ny udstødning til G60 på Golf 1

Alt vedr. udstødningsystemer
Besvar
Brugeravatar
Philip
Aktiv medlem
Indlæg: 3088
Tilmeldt: 16. jun 2008, 11:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Arden
Has thanked: 5 times
Been thanked: 24 times

Ny udstødning til G60 på Golf 1

Indlæg af Philip » 4. jul 2016, 11:51

Jeg er kommet til det punkt at jeg er nød til at skifte udstødning på min golf 1. Den gruppe A der sidder, larmer simpelhen for meget til jeg gider at køre i bilen :shock: Okay - lidt overdrevet. Men jeg tager ikke bare liiiige bilen til træf i den anden ende af landet - man bliver jo hjernevasket af det larm :o Bilen er lyddæmpet med både bitumen og lydisoleringsplader og en ekstra monteret mellempotte - hvilket ikke er nok.. :?

1) Hvilken dimension skal jeg gå efter, uden at det påvirker bilens effekt? pt sidder der 2,5" - tænker ikke at 2" vil gøre noget?
2) Tænker at gå mod strømmen og få en udstødning i sort stål, og derved undgå resonans og skralderen.
3) Kan ikke rigtig finde nogen bananmanifold i stål
4) Passer bananmanifold fra G2 på G1? Tænker der er noget med sving over forbro

Nogen der har kommentarer til ovenstående? Havde faktisk tænkt at købe en manifold på nettet, købe resten i løse dele, f.eks. biltema og få en god kammerat til at hjælpe med at svejse det hele sammen.

svan
Aktiv medlem
Indlæg: 2667
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:44
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Faxe (ligesom øllen)
Has thanked: 0
Been thanked: 35 times

Re: Ny udstødning til G60 på Golf 1

Indlæg af svan » 6. jul 2016, 11:43

du skal lige være opmærksom på at biltemas universaldele til udstødning er en smule mindre i dameter end alt andet, det passer ikke sammen med en skid, sådan har det ihvertfald været.

svan

Besvar

Tilbage til "Udstødning"