Er der forskel på motorstyringen i den to indstillinger eller er det bare fly-by-wire signalet fra speederen som "strammes op"?Charlimike skrev:Kortere i Sport ja, den tager hvad den skal for at være på stikkerne. På min tdi er der stor forskel mellem Normal/sport hvordan bilen reagere. Også lyden i kabinen ændres via kunstig lyd.
Spørgsmål til Cupra drive profile
- GranTurismo
- Meget aktiv medlem
- Indlæg: 5577
- Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 320 times
- Been thanked: 368 times
Re: Spørgsmål til Cupra drive profile
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system
- Charlimike
- Aktiv medlem
- Indlæg: 3244
- Tilmeldt: 2. jan 2013, 16:36
- Geografisk region: Sydsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Forum Chiptuning Danmark
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 210 times
Re: Spørgsmål til Cupra drive profile
Der ændres på flere ting. Speeder er noget hurtigere dvs man skal kun prikke til den for at holde farten osv. Turboen spooler hurtigere, og momentet føles til stede under 1500 rpm (ikke max moment). Den føles hurtigere over hele skalaen, selvom den nok ikke har meget mere effekt, men den måde det kommer på føles det vildere. Bilen er rullet i sport og ESP sport mode.
Den hurtige speeder osv er dog en ulempe hvis du bare skal coaste. (kan godt give lidt rykken hvis du ikke har de rette sko).
Den hurtige speeder osv er dog en ulempe hvis du bare skal coaste. (kan godt give lidt rykken hvis du ikke har de rette sko).
2022 Mercedes C300 d 2,0 AMG Line stc.
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"
2023 Toyota Yaris 1.5 hybrid style
VCDS HEX NET PRO
Forum Chiptuning Danmark
VAG in my heart
"A problem shared is a problem halved"