Eibach vs. H&R
: 29. jan 2017, 08:08
Skal til at sænke en leon 5f.
Hvad er forskellen mellem Eibach pro og H&R fjedre..
Hvad er forskellen mellem Eibach pro og H&R fjedre..
Det er jo kun et sæt fjedre og ikke en komplet undervognHHKP skrev:Har lavet nogle Leon med lidt forskellige sæt.
H&R er noget forskellige i tryk, havde en hvor vi ikke kunne veje den ud uden den stod helt skæv.
Eibach meget bedre ang tryk men noget "simpel " i vandringen.
Bilstein gode i tryk og fint afstemt i vandringen
Hvis du ikke skal køre trackdays vil jeg anbefale Eibach B12 pro
Jeg købte Eibach pro i Tyskland hosJohn1986 skrev:Tak for info folkens.
Jeg tror jeg vælger Eibach pro fjedrene.
Er der nogle af jer der har bestilt fra Tyskland af da de er en del billigere dernede fra.
Mvh.
John1986 skrev:Har i prøvet at køre med Eibach sportline comfort.
Hvordan føles de kontra H&R / pro kit..?
Syntes sænkningen ser lækker ud.
Dør alt komforten elr kan de bruges..
Præcis min erfaring. Jeg skiftede på konens Fiat 500C til Eibach og satte de originale 15" hjul på igen. Kunne ikke mærke forskel, måske en anelse, men intet alarmerende. Så skiftet jeg til 17" hjul. Det slog ALT komfort ihjel, men det ser godt ud.HHKP skrev:John1986 skrev:Har i prøvet at køre med Eibach sportline comfort.
Hvordan føles de kontra H&R / pro kit..?
Syntes sænkningen ser lækker ud.
Dør alt komforten elr kan de bruges..
Komforten ligger mindst lige så meget i dæk valg.......
John1986 - du spørger hvad jeg har sænket min bil med, tror du finder svaret her : http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=108&t=95158John1986 skrev:Har i prøvet at køre med Eibach sportline comfort.
Hvordan føles de kontra H&R / pro kit..?
Syntes sænkningen ser lækker ud.
Dør alt komforten elr kan de bruges..
hej, hvor meget sænkede du din g7 gti? hr lige fået min g7 gtd, og ville gerne have den lidt ned, ville have haft gewind undervogn på, men fandt ud af jeg har noget køreprofiljustering så jeg kan justere hårheden af mine dæmpere inde fra, så nu bliver det bare med fjerdre, vil gerne ud i lidt fast fjedre og så evt godt 30mm ned, har du evt før og efter billeder af din g7, samt hvad fælge str køre du med?Shiva-urup skrev:Det var ikke specificeret om det var en hel undervogn eller bare sænkning med fjedre der ønskes. Så synes da bare det er rigtig fint at HHKP vælger at give os det input.
Min G7 er sænket med H&R fjedre, og de giver en fast men ikke for hård undervogn.
Jeg havde på min gamle G6 Eibach Pro fjedre, og dem var der måske lidt mere komfort i.
Ja, jeg tror egentlig at havde jeg selv stået med valget om det skulle være det ene sæt eller det andet, så var valget nok faldet på Eibach.
K&W laver gevindundervogn med profilindstillinger der passer til vag, det koster ca 16k plus montering og evt udmåling.jmann1 skrev:hej, hvor meget sænkede du din g7 gti? hr lige fået min g7 gtd, og ville gerne have den lidt ned, ville have haft gewind undervogn på, men fandt ud af jeg har noget køreprofiljustering så jeg kan justere hårheden af mine dæmpere inde fra, så nu bliver det bare med fjerdre, vil gerne ud i lidt fast fjedre og så evt godt 30mm ned, har du evt før og efter billeder af din g7, samt hvad fælge str køre du med?Shiva-urup skrev:Det var ikke specificeret om det var en hel undervogn eller bare sænkning med fjedre der ønskes. Så synes da bare det er rigtig fint at HHKP vælger at give os det input.
Min G7 er sænket med H&R fjedre, og de giver en fast men ikke for hård undervogn.
Jeg havde på min gamle G6 Eibach Pro fjedre, og dem var der måske lidt mere komfort i.
Ja, jeg tror egentlig at havde jeg selv stået med valget om det skulle være det ene sæt eller det andet, så var valget nok faldet på Eibach.
mvh spørge jørgen
Søgte på min bil, der er den noget billigere på www.aze-tuning.dem power skrev:Jeg købte Eibach pro i Tyskland hosJohn1986 skrev:Tak for info folkens.
Jeg tror jeg vælger Eibach pro fjedrene.
Er der nogle af jer der har bestilt fra Tyskland af da de er en del billigere dernede fra.
Mvh.
http://www.sportfahrwerk-billiger.de/