Side 1 af 1

Eibach vs. H&R

: 29. jan 2017, 08:08
af John1986
Skal til at sænke en leon 5f.
Hvad er forskellen mellem Eibach pro og H&R fjedre..

Re: Eibach vs. H&R

: 29. jan 2017, 09:49
af m power
Der skulle eftersigende være lidt mere komfort i Eibach

Re: Eibach vs. H&R

: 29. jan 2017, 10:27
af preben76
Jeg har en eibach pro street på min touran nu og den er godt nok fast i undervognen. Næsten for meget hvis du spørger mig. Og den er ikke vold sænket.
Hvordan h&r er til vw ved jeg ikke. Men havde for mange år siden en nissan hvor jeg fik h&r monteret. Dog ikke gevind. Men den blev fast uden at være for hård.

Re: Eibach vs. H&R

: 29. jan 2017, 11:28
af HHKP
Har lavet nogle Leon med lidt forskellige sæt.
H&R er noget forskellige i tryk, havde en hvor vi ikke kunne veje den ud uden den stod helt skæv.
Eibach meget bedre ang tryk men noget "simpel " i vandringen.
Bilstein gode i tryk og fint afstemt i vandringen

Hvis du ikke skal køre trackdays vil jeg anbefale Eibach B12 pro

Re: Eibach vs. H&R

: 29. jan 2017, 12:37
af m power
HHKP skrev:Har lavet nogle Leon med lidt forskellige sæt.
H&R er noget forskellige i tryk, havde en hvor vi ikke kunne veje den ud uden den stod helt skæv.
Eibach meget bedre ang tryk men noget "simpel " i vandringen.
Bilstein gode i tryk og fint afstemt i vandringen

Hvis du ikke skal køre trackdays vil jeg anbefale Eibach B12 pro
Det er jo kun et sæt fjedre og ikke en komplet undervogn ;-)

Re: Eibach vs. H&R

: 30. jan 2017, 14:31
af Kinojserguru
Hvem spørger efter komplet undervogn ;)
Fjedre alene kan da vidst nok sænke en bil ;)

Re: Eibach vs. H&R

: 31. jan 2017, 07:14
af Shiva-urup
Det var ikke specificeret om det var en hel undervogn eller bare sænkning med fjedre der ønskes. Så synes da bare det er rigtig fint at HHKP vælger at give os det input. :-)

Min G7 er sænket med H&R fjedre, og de giver en fast men ikke for hård undervogn.
Jeg havde på min gamle G6 Eibach Pro fjedre, og dem var der måske lidt mere komfort i.

Ja, jeg tror egentlig at havde jeg selv stået med valget om det skulle være det ene sæt eller det andet, så var valget nok faldet på Eibach. :-)

Re: Eibach vs. H&R

: 1. feb 2017, 10:42
af John1986
Tak for info folkens.
Jeg tror jeg vælger Eibach pro fjedrene.
Er der nogle af jer der har bestilt fra Tyskland af da de er en del billigere dernede fra.

Mvh.

Re: Eibach vs. H&R

: 1. feb 2017, 11:08
af m power
John1986 skrev:Tak for info folkens.
Jeg tror jeg vælger Eibach pro fjedrene.
Er der nogle af jer der har bestilt fra Tyskland af da de er en del billigere dernede fra.

Mvh.
Jeg købte Eibach pro i Tyskland hos

http://www.sportfahrwerk-billiger.de/

Re: Eibach vs. H&R

: 1. feb 2017, 11:14
af carlslund
Jeg plejer at købe Eibach via eBay - kan se at de var ca. 80€ (inkl. fragt) billigere end ovenævnte forhandler på det sidste sæt jeg købte til min A4.

Re: Eibach vs. H&R

: 2. feb 2017, 00:30
af John1986
Har i prøvet at køre med Eibach sportline comfort.
Hvordan føles de kontra H&R / pro kit..?
Syntes sænkningen ser lækker ud.
Dør alt komforten elr kan de bruges..

Re: Eibach vs. H&R

: 2. feb 2017, 08:04
af HHKP
John1986 skrev:Har i prøvet at køre med Eibach sportline comfort.
Hvordan føles de kontra H&R / pro kit..?
Syntes sænkningen ser lækker ud.
Dør alt komforten elr kan de bruges..

Komforten ligger mindst lige så meget i dæk valg.......

Re: Eibach vs. H&R

: 3. feb 2017, 22:39
af Passatg 3c
HHKP skrev:
John1986 skrev:Har i prøvet at køre med Eibach sportline comfort.
Hvordan føles de kontra H&R / pro kit..?
Syntes sænkningen ser lækker ud.
Dør alt komforten elr kan de bruges..

Komforten ligger mindst lige så meget i dæk valg.......
Præcis min erfaring. Jeg skiftede på konens Fiat 500C til Eibach og satte de originale 15" hjul på igen. Kunne ikke mærke forskel, måske en anelse, men intet alarmerende. Så skiftet jeg til 17" hjul. Det slog ALT komfort ihjel, men det ser godt ud. :)

Re: Eibach vs. H&R

: 15. feb 2017, 19:49
af Kinojserguru
John1986 skrev:Har i prøvet at køre med Eibach sportline comfort.
Hvordan føles de kontra H&R / pro kit..?
Syntes sænkningen ser lækker ud.
Dør alt komforten elr kan de bruges..
John1986 - du spørger hvad jeg har sænket min bil med, tror du finder svaret her : http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=108&t=95158

Re: Eibach vs. H&R

: 17. jul 2017, 11:16
af jmann1
Shiva-urup skrev:Det var ikke specificeret om det var en hel undervogn eller bare sænkning med fjedre der ønskes. Så synes da bare det er rigtig fint at HHKP vælger at give os det input. :-)

Min G7 er sænket med H&R fjedre, og de giver en fast men ikke for hård undervogn.
Jeg havde på min gamle G6 Eibach Pro fjedre, og dem var der måske lidt mere komfort i.

Ja, jeg tror egentlig at havde jeg selv stået med valget om det skulle være det ene sæt eller det andet, så var valget nok faldet på Eibach. :-)
hej, hvor meget sænkede du din g7 gti? hr lige fået min g7 gtd, og ville gerne have den lidt ned, ville have haft gewind undervogn på, men fandt ud af jeg har noget køreprofiljustering så jeg kan justere hårheden af mine dæmpere inde fra, så nu bliver det bare med fjerdre, vil gerne ud i lidt fast fjedre og så evt godt 30mm ned, har du evt før og efter billeder af din g7, samt hvad fælge str køre du med?
mvh spørge jørgen :lol:

Re: Eibach vs. H&R

: 17. jul 2017, 16:38
af HondaChris
jmann1 skrev:
Shiva-urup skrev:Det var ikke specificeret om det var en hel undervogn eller bare sænkning med fjedre der ønskes. Så synes da bare det er rigtig fint at HHKP vælger at give os det input. :-)

Min G7 er sænket med H&R fjedre, og de giver en fast men ikke for hård undervogn.
Jeg havde på min gamle G6 Eibach Pro fjedre, og dem var der måske lidt mere komfort i.

Ja, jeg tror egentlig at havde jeg selv stået med valget om det skulle være det ene sæt eller det andet, så var valget nok faldet på Eibach. :-)
hej, hvor meget sænkede du din g7 gti? hr lige fået min g7 gtd, og ville gerne have den lidt ned, ville have haft gewind undervogn på, men fandt ud af jeg har noget køreprofiljustering så jeg kan justere hårheden af mine dæmpere inde fra, så nu bliver det bare med fjerdre, vil gerne ud i lidt fast fjedre og så evt godt 30mm ned, har du evt før og efter billeder af din g7, samt hvad fælge str køre du med?
mvh spørge jørgen :lol:
K&W laver gevindundervogn med profilindstillinger der passer til vag, det koster ca 16k plus montering og evt udmåling.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Eibach vs. H&R

: 17. jul 2017, 17:16
af jmann1
Lækkert nok, men lige lidt langt fra de ca 3kg jeg havde tænkt at bruge på en ap gewind undervogn.

Re: Eibach vs. H&R

: 17. jul 2017, 18:57
af wahlstrom
m power skrev:
John1986 skrev:Tak for info folkens.
Jeg tror jeg vælger Eibach pro fjedrene.
Er der nogle af jer der har bestilt fra Tyskland af da de er en del billigere dernede fra.

Mvh.
Jeg købte Eibach pro i Tyskland hos

http://www.sportfahrwerk-billiger.de/
Søgte på min bil, der er den noget billigere på www.aze-tuning.de