Meguiars Paint Protect?

Alt vedr. klargøring, vask, polering mv.
Besvar
Brugeravatar
JerrilD
Aktiv medlem
Indlæg: 2173
Tilmeldt: 24. mar 2009, 20:28
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Trekants Området
Has thanked: 21 times
Been thanked: 55 times

Meguiars Paint Protect?

Indlæg af JerrilD » 5. sep 2016, 22:08

Er der nogen som har erfaringer med det produkt? Overvejer at anvende det på en helt ny bil. Skal man bare, claybar, påføre det? Eller skal noget noget på før man påføre det? Holder det så godt som de lover?

Billede
Vw Polo Mk2 Steilheck 1300 4Gear
Suzuki Jimny 1.5 Adventure

Brugeravatar
Fits
Medlem
Indlæg: 551
Tilmeldt: 25. jun 2009, 15:41
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Ølgod - 6870
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0

Re: Meguiars Paint Protect?

Indlæg af Fits » 6. sep 2016, 07:57

Jeg kender ikke produktet, men jeg tvivler meget på, at det holder et år, og det får jeg bekræftet gennem de kommentarer jeg har kunne finde online.

Hvis du ikke har nogen erfaring med forsegler produkter kunne du evt. kigge på Gyeon Wetcoat. Wet coat sprøjtes på bilen og skylles efterfølgende med højtryksrenseren. Super let. Dette skal så nok gentages med et par måneders mellemrum. Jeg har det på bilen pt, og er ganske tilfreds i forhold til den mængde arbejde man skal lægge i det, og du behøver ikke røre lakken mere end højest nødvendigt.
Skoda Superb 1.8 TSI -2018
Seat Mii 1.0 -2017

Brugeravatar
JerrilD
Aktiv medlem
Indlæg: 2173
Tilmeldt: 24. mar 2009, 20:28
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Trekants Området
Has thanked: 21 times
Been thanked: 55 times

Re: Meguiars Paint Protect?

Indlæg af JerrilD » 6. sep 2016, 13:21

Fits skrev:Jeg kender ikke produktet, men jeg tvivler meget på, at det holder et år, og det får jeg bekræftet gennem de kommentarer jeg har kunne finde online.

Hvis du ikke har nogen erfaring med forsegler produkter kunne du evt. kigge på Gyeon Wetcoat. Wet coat sprøjtes på bilen og skylles efterfølgende med højtryksrenseren. Super let. Dette skal så nok gentages med et par måneders mellemrum. Jeg har det på bilen pt, og er ganske tilfreds i forhold til den mængde arbejde man skal lægge i det, og du behøver ikke røre lakken mere end højest nødvendigt.
Hvor finder du de kommentar? :)
Vw Polo Mk2 Steilheck 1300 4Gear
Suzuki Jimny 1.5 Adventure

Besvar

Tilbage til "Detailing"