Vw Golf 6 Match

Alt vedr. fælge, ET mv.
Besvar
ST84
Helt nyt medlem
Indlæg: 21
Tilmeldt: 4. feb 2017, 16:42
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Vw Golf 6 Match

Indlæg af ST84 » 4. feb 2017, 16:53

Halløj alle!

Jeg er het ny i denne verden, og har netop investeret i en sort golf 6 match fra 2012 (min første bil nogensinde)

jeg overvejer at få nogle andre fælge på (der sidder originale 16" på).

Jeg er ikke ude i noget helt vildt, men overvejer at smide 17" på da jeg synes den ligner lidt en "konebil". En mulighed kunne være nogle lidt frække 17" sorte. Giver det en stor forskel fra 16 til 17, eller skal den sænkes før det kommer til at se ud af noget?

Forslag modtages gerne :)

Brugeravatar
Søren K
Medlem
Indlæg: 857
Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:00
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 18 times
Been thanked: 27 times

Re: Vw Golf 6 Match

Indlæg af Søren K » 5. feb 2017, 00:04

ST84 skrev:Halløj alle!

Jeg er het ny i denne verden, og har netop investeret i en sort golf 6 match fra 2012 (min første bil nogensinde)

jeg overvejer at få nogle andre fælge på (der sidder originale 16" på).

Jeg er ikke ude i noget helt vildt, men overvejer at smide 17" på da jeg synes den ligner lidt en "konebil". En mulighed kunne være nogle lidt frække 17" sorte. Giver det en stor forskel fra 16 til 17, eller skal den sænkes før det kommer til at se ud af noget?

Forslag modtages gerne :)
20" er helt vildt, 17" er stadig kone... Sorte fælge på en sort er sjældent godt.
Vh Søren K


Brugeravatar
ABT
Aktiv medlem
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 16. jun 2008, 08:52
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Jydeland
Has thanked: 26 times
Been thanked: 16 times
Kontakt:

Re: Vw Golf 6 Match

Indlæg af ABT » 7. feb 2017, 18:32

Vrøvl! :?
Bevares 18" ser da bedre ud, men 17" er da en super All-round størrelse med tilpas Sport vs. Comfort.

Og du kan vælge dem i lige den farve, som du synes ser godt ud (det er jo din bil) og en mørk farve er altså lettere at holde..
Men som nævnt så bliver du nok lidt træt af "Sort i Sort", det er nok bedre med en standardfarve i sølv eller i ex. titaniumgrå?
“We all share the responsibility of climate change, the destruction of our forests, and the poisoning of our air and water.
The simple act of becoming a vegetarian will make a difference in the health of our planet and for ourselves. So make a difference..
Our future depends on it!" Think green, Eat green and Act green..

Besvar

Tilbage til "Fælge"