Hvad skal jeg dog gøre ved denne GTI front grill ?

Alt vedr. ombygning, skørter, spoilere, lakering mv.
Besvar
sbht
Nyt medlem
Indlæg: 181
Tilmeldt: 28. apr 2015, 21:07
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Hvad skal jeg dog gøre ved denne GTI front grill ?

Indlæg af sbht » 2. mar 2016, 20:42

Hej,

Jeg har købt en GTI front grill til golfen og da det IKKE er en GTI jeg har mig, synes jeg godt at jeg kan tillade mig at ændre lidt på udseendet ;-)

Købt på ebay dog af en engelsk forhandler med 1500+ gode bedømmelser, desværre er kvaliteten ikke helt så god som beskrevet på siden, men hvad kan man forvente? Der er en produktions fejl, den har jeg klaget over, så må vi se om de skriver tilbage! Men ellers er det okay og de få ting der er galt kan jeg fikse eller leve med, dog er jeg spændt på om det passer bilen når det kommer til stykket :lol:

Det var et helvede at skille af i atomer, det kostede lidt tid, sved, blod og tårer, men det lykkes og med kun en knækket plastik dims øv øv shit happens :cry: frem med sekundlimen :lol:

Golfen er hvid, så jeg har tænkt følgende muligheder!

1. Male de røde striber hvide og behold VW logo i chrom.
2. Male de røde striber hvide og få VW logo i matt sort, måske med hvid på indersiden.
3. Male de røde striber og VW logo matt sort.

Selve front grillen er blank sort, ville I beholde det sådan eller få det malet matt sort?

Så har jeg fjernet GTI emblemet, da det jo IKKE er en GTI :lol: Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal montere et TSI emblem? Måske malet hvid hvis nu det blev hvide striber?

Lidt billeder:

Gutten her har malet striberne hvide og logo chrom / matt sort.
Billede
Billede

Her er den front jeg har købt.
Billede

Så har jeg købt disse dele, det er her hvor jeg feks. tænker at male TSI hvid også placere det hvor GTI sad.
Billede
Billede
Billede

Har I andre ideer forslag til hvad der kunne se godt ud? jeg er åben for forslag :-)
VW Golf VI 1.4 TSI DSG7 Highline 160hk / 240NM (Solgt)
Audi A6 Avant 3.0 TDI Competition 326hk / 650NM

Besvar

Tilbage til "Karosseri"