SRS-Tec kvalitet? Aftalelig jydekrog og heckdiffusor.

Alt vedr. ombygning, skørter, spoilere, lakering mv.
Besvar
sbht
Nyt medlem
Indlæg: 181
Tilmeldt: 28. apr 2015, 21:07
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 0
Been thanked: 0

SRS-Tec kvalitet? Aftalelig jydekrog og heckdiffusor.

Indlæg af sbht » 25. apr 2016, 11:46

Hej,

Jeg overvejer at style Golften lidt med dele fra SRS-Tec jeg synes om og der blandt har jeg fundet en lidt mere sportslig heckdiffusor, men der er ikke åbning til mit aftagelige anhængertræk.

Så mit spørgsmål er om nogen herinde ved om jeg kan montere den heckdiffusor selv om der er monteret aftagelig anhængertræk, eller om jeg er ude i at det skal afmonteres helt? Jeg bruger det aldrig, men den dag bilen skal sælges vil det da være fint nok at den stadig er der :-)

Derudover vil jeg høre om nogen har nogen erfaring med SRS-Tecs produkter, tænker på kvalitet og pasform ?

Billede

På forhånd tak
VW Golf VI 1.4 TSI DSG7 Highline 160hk / 240NM (Solgt)
Audi A6 Avant 3.0 TDI Competition 326hk / 650NM

Brugeravatar
jakethemoss
Aktiv medlem
Indlæg: 3285
Tilmeldt: 10. jul 2008, 19:51
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 16 times
Been thanked: 8 times

Re: SRS-Tec kvalitet? Aftalelig jydekrog og heckdiffusor.

Indlæg af jakethemoss » 25. apr 2016, 15:08

Thomas Falk herinde, der har/Har haft en Golf 5 GTI, har haft deres forskærme, jeg mener han syntes pasformen var fin og passede til prisen.
Jeg overvejer selv et sæt forskærme fra dem, og er ikke bekymret over kvaliteten. Jeg har selv tidligere haft skærme fra Kerscher som var super fine :)
Billede

Associeret med BNAutoteknik.dk og BNA Performance

Peter Pedal
Nyt medlem
Indlæg: 268
Tilmeldt: 24. jul 2013, 19:51
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SRS-Tec kvalitet? Aftalelig jydekrog og heckdiffusor.

Indlæg af Peter Pedal » 25. apr 2016, 16:44

Jeg har også skærme fra SRS-tec og er super tilfreds med dem. Men tror altid man kan forvente lidt tilpasning når det er glasfiber produkter, hvilket jeg også tænker det du søger vil være?

Mht til dit træk, ville det da være synd at begynde at skære den i stykker. Hvilket måske vil resultere i at skørtet bliver løst på midten og vil sidde og hænge. Kommer selvfølgelig an på udformningen af trækket. Måske du bare kan nøjes med at fjerne den del hvor krogen sidder?
Med venlig hilsen
Thomas

sbht
Nyt medlem
Indlæg: 181
Tilmeldt: 28. apr 2015, 21:07
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SRS-Tec kvalitet? Aftalelig jydekrog og heckdiffusor.

Indlæg af sbht » 25. apr 2016, 17:39

Peter Pedal skrev:Jeg har også skærme fra SRS-tec og er super tilfreds med dem. Men tror altid man kan forvente lidt tilpasning når det er glasfiber produkter, hvilket jeg også tænker det du søger vil være?

Mht til dit træk, ville det da være synd at begynde at skære den i stykker. Hvilket måske vil resultere i at skørtet bliver løst på midten og vil sidde og hænge. Kommer selvfølgelig an på udformningen af trækket. Måske du bare kan nøjes med at fjerne den del hvor krogen sidder?
Tak for dit svar, jeg bruger slet ikke den aftagelig krog, så mit spørgsmål var sådan set bare om jeg kunne skifte den ud med den originale uden at støde på plads problemer ?

For nej selvfølgelig vil jeg ikke til at skære i den :-)
VW Golf VI 1.4 TSI DSG7 Highline 160hk / 240NM (Solgt)
Audi A6 Avant 3.0 TDI Competition 326hk / 650NM

Peter Pedal
Nyt medlem
Indlæg: 268
Tilmeldt: 24. jul 2013, 19:51
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SRS-Tec kvalitet? Aftalelig jydekrog og heckdiffusor.

Indlæg af Peter Pedal » 26. apr 2016, 16:17

der må jeg være et svar skyldig. ved ikke lige hvordan trækket er bygget op på sådan en
Med venlig hilsen
Thomas

Brugeravatar
Realtor
Aktiv medlem
Indlæg: 4114
Tilmeldt: 14. jan 2009, 16:26
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: 9210
Has thanked: 35 times
Been thanked: 475 times

Re: SRS-Tec kvalitet? Aftalelig jydekrog og heckdiffusor.

Indlæg af Realtor » 26. apr 2016, 21:17

Jeg købt engang en R32 diffuser til en golf 5, og det passede da nogenlunde, men der var en del tilpasning, som nok altid må påregnes som andre påpeger.
2020 Audi E-tron 55

sbht
Nyt medlem
Indlæg: 181
Tilmeldt: 28. apr 2015, 21:07
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Randers
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SRS-Tec kvalitet? Aftalelig jydekrog og heckdiffusor.

Indlæg af sbht » 27. apr 2016, 17:35

Realtor skrev:Jeg købt engang en R32 diffuser til en golf 5, og det passede da nogenlunde, men der var en del tilpasning, som nok altid må påregnes som andre påpeger.
Tak for svar :-)
VW Golf VI 1.4 TSI DSG7 Highline 160hk / 240NM (Solgt)
Audi A6 Avant 3.0 TDI Competition 326hk / 650NM

Taley
Helt nyt medlem
Indlæg: 18
Tilmeldt: 3. apr 2014, 20:44
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: SRS-Tec kvalitet? Aftalelig jydekrog og heckdiffusor.

Indlæg af Taley » 13. jun 2016, 20:42

Billede

Købte deres r-line. Så godt nok til golf 4 som det kan ses[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Igen det er jo ikke plastik. Så her var der selfølgelig lidt tilpasning med lidt skæring og så videre. Men jeg synes det blev rigigt godt!
Prisen var til at leve med. Man kan jo altid finde noget der er billigere. Men har prøvet at købe noget billigt [PILE OF POO] fra ebay. Hvor hele sættet manglede 2 cm fra at passe på. Hvordan det ellers kan lade sig gøre.
Det gode ved deres bagskørter. Ihvertfald i mit tilfælde er at man kan skifte diffuseren. Og til en okay sum penge. Så nå en dag pengene lige er til det. Skifter jeg diffuseren. Og køber en milltek med dobbelt udgang.

Så alt ialt. Gode produkter til en fair pris efter min mening :)

Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
Hilsen Tobias

Golf IV GTI 1999 230 hk 311 nm

Besvar

Tilbage til "Karosseri"