Har luret lidt på et sæt H&R 35m nogen der har erfaring med sådan et sæt ??

https://www.billig-gevindundervogn.dk/s ... 594c1.html
Nogen der har erfaring med at handle ved dem ?
Tak for de pæne ord Hans
Det ser rigtig godt ud med den Eibach undervogn.
Det kan jeg desværre ikke svare på, da bilen er udskiftetdfriborg skrev: ↑24. sep 2018, 19:23Det ser rigtig godt ud med den Eibach undervogn.
Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe med.
Hvor langt er der på din bil, fra jorden/gulvet til kanten af dine skærme foran og bag på.
Jeg har selv fået min sænket med en H&R 35/35mm men den er langt fra kommet så langt ned.
20mm er den sænket begge sider foran og 27mm bagpå. Den har kørt ca. 500 km med de nye fjedre.
Lige nu står den med en skærm højde på: 68,5/69 cm foran og 67,5 cm bag.
Det kan også være at der er andre med H&R sænkning som kunne byde ind. Kunne være Interessant at se andre tal også.
Det er fair nok. Det er jo også et par måneder sidenHalvleg skrev: ↑24. sep 2018, 19:44Det kan jeg desværre ikke svare på, da bilen er udskiftetdfriborg skrev: ↑24. sep 2018, 19:23Det ser rigtig godt ud med den Eibach undervogn.
Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe med.
Hvor langt er der på din bil, fra jorden/gulvet til kanten af dine skærme foran og bag på.
Jeg har selv fået min sænket med en H&R 35/35mm men den er langt fra kommet så langt ned.
20mm er den sænket begge sider foran og 27mm bagpå. Den har kørt ca. 500 km med de nye fjedre.
Lige nu står den med en skærm højde på: 68,5/69 cm foran og 67,5 cm bag.
Det kan også være at der er andre med H&R sænkning som kunne byde ind. Kunne være Interessant at se andre tal også.![]()