Diverse Dele Til Kabinen

Besvar
Chrolic
Helt nyt medlem
Indlæg: 25
Tilmeldt: 23. nov 2014, 00:27
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Diverse Dele Til Kabinen

Indlæg af Chrolic » 23. nov 2014, 15:07

Halløj folkens.

Jeg har for 8 dage siden rekvireret mig min første vag bil. En passat 3b5 (variant) 1,8t.
Jeg ville gerne kunne sige den køre godt, men det gør den ikke, endnu, der er en masse små ting der skal fixes.

Derfor laver jeg nok en masse indlæg rundt omkring, så vi følger reglerne med at poste i de relevante tråde :)

så her er mine spørgsmål omkring interiør:

1:
bilen har soltag, fantastisk!
Men stoffet er ved at falde af, og skal skiftes da det har været forsøgt limet førhen, og nu er misfarvet og strukket tyndt.
Kan man købe den plade inklusiv stof nogen steder fra ny?
Er det nemt selv at ordne det med en omgang ny stof? (og i det tilfælde, hvad bruger folk, og hvor kan det købes?)

2:
bilen har også en flip ud kopholder (det er det sygeste ingeniør værk jeg længe har set, for en kopholder!?) som heller ikke virker mere. Man kan godt tvinge den ud og flippe de to holdere ud, men det ville nu være mere lækkert hvis det virkede :)
kan man skifte denne? I så fald hvordan? Er det bare at rive den ud af midterkonsollen, eller er den skruet fast nogle steder?
Og kan man købe en ny på nettet nogle steder? (har søgt på uk ebay, de havde kun brugte eller til højrestyret)

3:
jeg er måske en smule perfektionistisk, men synes ikke diverse håndtag og holdere ved dørene er særlig pæne mere, de er slidt.
Kan disse købes på nette i danmark? (har også søgt efter disse på uk ebay, men ikke fundet de rigtige, og så var de fleste til højrestyret biler)

4:
i min søgen rundt på dette dette forum og nettet, har jeg lagt mærke til det famøse w8 lys. Men der må da være et eller andet sted det kan købes ud over ved vw?
Har surfet lidt på tyske sider, men har ikke kunne finde et komplet sæt som jeg ved passer på min?
Er der en venlig sjæl der måske har prøvet selv at skaffe sådan en hjem og ved hvor man trygt kan handle?

5:
ellers hvis nogle har et godt fif, eller idé til hvad der kunne trænge til en udskiftning i sådan en gammel sag, så er i velkomne til at skrive det :)


takker for jeres tid, ved godt der var en del at gumle igennem, håber nogle af jer kan hjælpe :)


kom lige i tanke om en sidste ting. Kan se at nogle 1997 modeller har grønt lys og andre farver i knapper osv. Min har blot lys og røde kontakter, er det noget specielt?

pyro
Helt nyt medlem
Indlæg: 63
Tilmeldt: 16. jun 2008, 11:12
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Diverse Dele Til Kabinen

Indlæg af pyro » 23. nov 2014, 16:07

http://www.passatplus.de/ der er en masse tips og tricks

Chrolic
Helt nyt medlem
Indlæg: 25
Tilmeldt: 23. nov 2014, 00:27
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Diverse Dele Til Kabinen

Indlæg af Chrolic » 23. nov 2014, 17:09

pyro skrev:http://www.passatplus.de/ der er en masse tips og tricks
SWEET!
Der er dælme en masse gode sager :D

Så skal jeg bare finde ud af hvor jeg kan støve det forskellige op :)

Brugeravatar
SteffenR
Meget aktiv medlem
Indlæg: 8650
Tilmeldt: 13. jun 2008, 13:11
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 54 times
Been thanked: 259 times

Re: Diverse Dele Til Kabinen

Indlæg af SteffenR » 23. nov 2014, 20:58

ebay.de
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."


Ironi kan forekomme

Besvar

Tilbage til "Interiør"