Rep. af loftbetræk

Besvar
HHLP
Helt nyt medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. dec 2011, 15:50
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Rep. af loftbetræk

Indlæg af HHLP » 1. apr 2015, 19:27

Hej, Jeg har fået skiftet forrude i Skoda Superb Elg. og det firma der satte ruden i har smurt lim og lavet revne i himmel ved forrude kant.
Auto polster mener der skal ny himmel i, men glas firma mener det kan laves, måske af et firma der hedder HDC - System!! ( kan kun se de sælger rep. sæt).
Er der en der har erfaring med dette?
P2080162.JPG
Itu revet loft.
P2080162.JPG (153.34 KiB) Vist 318 gange
Vedhæftede filer
P2080159.JPG
Lim på loft!
P2080159.JPG (139.74 KiB) Vist 318 gange

hansen123
Medlem
Indlæg: 1081
Tilmeldt: 14. jul 2008, 16:36
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Vanløse
Has thanked: 0
Been thanked: 21 times

Re: Rep. af loftbetræk

Indlæg af hansen123 » 1. apr 2015, 20:02

Hejsa.

Jeg går ud fra du mener HBC spot repair?

Jeg har ret stor erfaring med at lave sådan noget i min fritid og jeg kan hurtigt afsløre at det jo ikke er en rigtig rep som bliver usynlig (lidt svært at se på billederne helt præcis hvor det sidder det hele)

Jeg har typisk lavet det hvor der har været huller i sæder, beklædninger, gulvtæpper osv og det tager typisk form (hvis det altså ikke er knald sort i forvejen stoffet) som en enten lidt lysere/mørkere plet som man ikke ligger mærke til medmindre man kigger efter det.

Til limen ville jeg prøve at tage en lille bitte cellulose fortynder på en vat klud/pind og duppe det ligeså forsigtigt der hvor limen er for at se om det eventuelt går af.

Men helt personligt ville jeg da bare lade glasfirmaet om det. Hvis de mener at det kan spot reppes så det bliver ligeså godt eller bedre end før så lader du dem bare gøre det. Hvis det ikke lever op til dine krav er det jo bare at tage den derfra. Det er svært at stille krav uden at lade dem prøve at gøre skaden god igen bare en enkelt gang.
Tidligere: Leon FR 2.0 TSI
2017 A3 Sport Sportback 2.0 TFSI S-tronic S-Line mit alles

carsten_kragh
Helt nyt medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: 12. feb 2009, 11:23
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Flemming
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Rep. af loftbetræk

Indlæg af carsten_kragh » 1. apr 2015, 21:40

Hej,
Prøv at tage fat i Brian, Dentfix i Them. De kan trylle !
Fik lavet konebilen deroppe, til UG.

Mvh
Carsten
VW Golf VI Highline 2,0 TDI DSG

Besvar

Tilbage til "Interiør"