Passat B7 alu dekor lister

Besvar
rahbek1027
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 29. jul 2009, 13:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Holbæk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Passat B7 alu dekor lister

Indlæg af rahbek1027 » 14. apr 2015, 13:14

Hejsa,
Jeg synes jeg læste et sted at det var muligt at få dekor lister (rundt om MFA, navi, klima, dørhåndtag osv.) i rigtig aluminium til Passat B6.

Så jeg tænkte det ville være lækker detalje til min B7 og bestilte et sæt fra tyskland til 300 Euro, men det er blot alumalet plastik og virker lidt billigt og ikke superlækkert, som jeg havde regnet med, så det ryger tilbage.

Nu står jeg så tilbage med spørgsmålet om listerne overhovedet findes i (rigtig) alu? Evt. fra Highline - det sæt jeg har fået hjem skulle være R-line.

Nogen der kan hjælpe?

Brugeravatar
theone
Aktiv medlem
Indlæg: 2895
Tilmeldt: 16. jun 2008, 23:13
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Passat B7 alu dekor lister

Indlæg af theone » 14. apr 2015, 13:47

De findes og hedder 20V i farve kode, men de findes da også til b7 mener jeg farvekode PD4
12 Beetle Design 1.6 TDI Kokain hvid. RNS-315 DAB, BT. Snart med meget mere...
11 Touran 1.4 TSI Magisk sort. RNS-510, BT, R-Line rat, Chrome Rails, Highline lister, Tågelygter

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Passat B7 alu dekor lister

Indlæg af diskoboy » 14. apr 2015, 13:56

Jeg kan lige tage et billede af mit senere. Det er fra B7 highline - rigtigt børste alu...
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

rahbek1027
Helt nyt medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 29. jul 2009, 13:41
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Holbæk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Passat B7 alu dekor lister

Indlæg af rahbek1027 » 14. apr 2015, 14:05

theone> Så vidt jeg kan se på partsbase.org skulle dem i alu være PD4 og jeg troede det var dem jeg bestilte. Ebay sælgeren siger at der ikke findes nogen i rigtig alu. De skulle være fra en R-line, og ligner ikke rigtig listerne fra Highline...

diskoboy> Jeg kan se at du også er fra vestsjælland, eller noget der ligner. Er der mulighed for at jeg kan kigge forbi og se dine en dag ved lejlighed, inden jeg bestiller flere sæt fra Tyskland, som jeg alligevel ikke synes om? Jeg har også et andet projekt, som jeg synes kunne være interessant at vende med dig... :ugeek:

Besvar

Tilbage til "Interiør"