A4 B8 stof / læder sæder

Besvar
Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

A4 B8 stof / læder sæder

Indlæg af diskoboy » 3. jul 2017, 07:17

Er ved at købe et sæt læder sæder. Sælger påstår at det originale lædersæder men er lidt i tvivl om hvorvidt det er originalt eller ombetrukket.

Noget siger mig at det er stof sæder grundet syningerne - de er lavet på samme måde som mine nuværende stofsæder.

Alle de andre lædersæder jeg har kigget på har flere syninger.

Billede

Er jeg helt gal i mine antagelser?
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
Fanoe
Nyt medlem
Indlæg: 407
Tilmeldt: 9. sep 2009, 13:35
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 38 times
Been thanked: 39 times

Re: A4 B8 stof / læder sæder

Indlæg af Fanoe » 3. jul 2017, 12:31

Sæderne ligner i alt fald ikke dem vi have i vores B8 (2008). Har vedhæftet en udstyrsliste, og i den kan man se at der var to typer læder, men om de har forskellige syninger ved jeg ikke. De gule markeringer skal du ignorer, det er bare det udstyr vi havde i vores.
SAM_0353.JPG
SAM_0350.JPG
Jacob F.

Brugeravatar
Møbbe
Aktiv medlem
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 14. jun 2008, 07:38
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 11 times
Been thanked: 128 times

Re: A4 B8 stof / læder sæder

Indlæg af Møbbe » 6. jul 2017, 12:36

Fanoe skrev:Sæderne ligner i alt fald ikke dem vi have i vores B8 (2008). Har vedhæftet en udstyrsliste, og i den kan man se at der var to typer læder, men om de har forskellige syninger ved jeg ikke. De gule markeringer skal du ignorer, det er bare det udstyr vi havde i vores.
SAM_0353.JPG
SAM_0350.JPG

Det er fordi dine er Sportssæder - dem disko har lagt op, er de almindelige "kedelige" :) Find en sportskabine.
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
BMW e30 Mtech 1 - eta 2,7 supercharged

Besvar

Tilbage til "Interiør"