Kan jeg sætte dette Audi spejl i min Golf 5?

Besvar
ChristianK
Medlem
Indlæg: 608
Tilmeldt: 7. mar 2015, 12:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 46 times

Kan jeg sætte dette Audi spejl i min Golf 5?

Indlæg af ChristianK » 15. okt 2017, 20:08

Hey folkens.
Kunne godt tænke mig dette spejl monteret i min G5 - Bilen har regn/lys sensor samt auto afblænding af glasset.

Er ude efter spejlet da jeg bedre kan lide formen, samt "power" knappen end som på golf 5 spejlet.
Vedhæftede filer
auto-dimming-mirror.jpg
auto-dimming-mirror.jpg (47 KiB) Vist 759 gange

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5467
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Kan jeg sætte dette Audi spejl i min Golf 5?

Indlæg af diskoboy » 15. okt 2017, 20:45

Hvis holderen passer.. altså det fysisk er samme regnsensor. Det kan du se udefra. Er den firkantet på begge bør det passe. Lednings mæssigt bør det også passe da selve spejlet ikke tilsluttes hvilken can- eller linbus (det er kun regnsensoren og den virker selvstændigt i forhold til spejlet)
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

ChristianK
Medlem
Indlæg: 608
Tilmeldt: 7. mar 2015, 12:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 46 times

Re: Kan jeg sætte dette Audi spejl i min Golf 5?

Indlæg af ChristianK » 16. okt 2017, 12:24

diskoboy skrev:Hvis holderen passer.. altså det fysisk er samme regnsensor. Det kan du se udefra. Er den firkantet på begge bør det passe. Lednings mæssigt bør det også passe da selve spejlet ikke tilsluttes hvilken can- eller linbus (det er kun regnsensoren og den virker selvstændigt i forhold til spejlet)
Hey Disko.
For mig lige at se ved en hurtigt omgang google, så er regn sensor rund til dette spejl ... Så det kan ikke bruges tænker jeg, medmindre jeg kan flytte spejlet over på min base så det passer til min regnsensor holder?


Kan se Scirocco spejlet har den "power" button som jeg er ude efter, spejler er dog mere rundt end hvad jeg lige synes er pænt.. Har bestilt et hjem, så vi må se om det noget der passer til en Golf 5 kabine :lol:

Besvar

Tilbage til "Interiør"