Golf 7 Ambiente belysning i bagdøre ?

Besvar
AndreasHald
Nyt medlem
Indlæg: 160
Tilmeldt: 24. dec 2012, 13:59
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Hillerød
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Golf 7 Ambiente belysning i bagdøre ?

Indlæg af AndreasHald » 17. feb 2018, 13:21

Hej,

er der nogle som ved om man kan få ambiente belysningn til bagdørene på en golf 7 ?
jeg har det i fordørene men ikke i bagdørene ?. Passat'erne har det jo i både fordøre og bagdøre så det undre mig hvorfor at de ikke har lavet det i golferne også ?.

Mvh. Andreas
Vw Passat 3c Sportline 2,0 tfsi
Vw Golf VII 1,4 Tsi Rline

Brugeravatar
Ladegaard
Nyt medlem
Indlæg: 263
Tilmeldt: 29. apr 2010, 14:25
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordborg-Sønderborg
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Golf 7 Ambiente belysning i bagdøre ?

Indlæg af Ladegaard » 17. feb 2018, 16:08

Hej

Ja det kan du godt
Du skal nok have fat i nogle "nye" dørbeklædning med ambiente belysningen i, da nogle nye originale pyntelister med ambiente belysningen er ikke til at drive op, det har jeg selv prøvet på at finde uden held, dørbeklædning med ambiente belysningen de kan købes på Ebay til ca. 1000,- for to stk.

Så skal der laves lidt cowboy trick med fortrådningen da der ingen styremodul sidder i bagdøren på en golf 7, eller det er i hvert fald det jeg har kunne læse mig til på de tyske forum
VW Golf 7 R Line

Flamiq
Aktiv medlem
Indlæg: 3523
Tilmeldt: 13. jun 2008, 11:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 117 times
Been thanked: 116 times

Re: Golf 7 Ambiente belysning i bagdøre ?

Indlæg af Flamiq » 18. feb 2018, 15:30

AndreasHald skrev:
17. feb 2018, 13:21
Hej,

er der nogle som ved om man kan få ambiente belysningn til bagdørene på en golf 7 ?
jeg har det i fordørene men ikke i bagdørene ?. Passat'erne har det jo i både fordøre og bagdøre så det undre mig hvorfor at de ikke har lavet det i golferne også ?.

Mvh. Andreas
Hvis du ikke er "gør det selv mand" :(
Så, kontakt evt. Rene aka. Watcher herinde fra. Han har firmaet Cartrends i Rødovre, hvor han lever af, at gøre vores biler "lækre" med alt muligt dejligt nyt og lækkert teknisk "gejl" til bilen - udvendigt som indvendigt 8-)
Mvh.
Flemming
.........................................................................................................................................
2020 Skoda Kamiq Style 1.5 tsi act dsg
Konebil: 2001 VW Lupo 1.4 16V aut.
Svigersøn: 2020 Skoda Scala Style 1,5 tsi act dsg
Datter: (pt. gjort arveløs🤣): 2022 Kia Ceed Stationcar🤫

Besvar

Tilbage til "Interiør"