Opgradere kabine i A4 B9

Besvar
eiken
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. nov 2008, 20:23
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: KBH
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Opgradere kabine i A4 B9

Indlæg af eiken » 2. aug 2018, 13:12

Hej

Har fundet en A4 B9 med en masse af det gode udstyr jeg er på udkig efter. Et par af manglerne er dog ordentlige sæder (s-line). Den har blot den kedelige standard grå stof kabine.
Er det muligt hvis jeg finder en B9 s-line kabine at skifte denne 1-1 uden de store modifikationer ?
Noget jeg skal være obs på ?

Billede
Billede

En anden ting er bilen desværre kun har alm. 1-zone klima, og hverken 2 eller 3 og derfor ingen luft bag til eller individuel styring for til, dette tænker jeg er mere eller mindre umuligt at ændre da det kræver ekstra blæsere og sensorer for at lave 2 zoner eller mere ?
Så det vel noget man må lære at undvære hvis man må finde sig i en brugt der ellers har godt med udstyr til prisen.

eiken
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. nov 2008, 20:23
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: KBH
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Opgradere kabine i A4 B9

Indlæg af eiken » 8. aug 2018, 09:35

Slet ingen ?

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5467
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Opgradere kabine i A4 B9

Indlæg af diskoboy » 8. aug 2018, 11:24

Hvis du finder en kabine uden memory er det "bare" at sætte den i. Der skal muligvis trækkes (med 99,99% sansynlighed) størm, men så spiller det også bare.

Er den med memory, skal der trækkes flere kabler, nye kontakter og fjernes komponemtbeskyttelse. Lidt mere omstændigt men muligt.
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

eiken
Helt nyt medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. nov 2008, 20:23
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: KBH
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Kontakt:

Re: Opgradere kabine i A4 B9

Indlæg af eiken » 8. aug 2018, 12:00

Perfekt, tak for det.
Så skal jeg blot finde nogle med airbags, eller tage airbag fra de gamle sæder. Irreterende de alle sælges uden bælter og airbag :(.

Besvar

Tilbage til "Interiør"