Elsæder i golf plus

Besvar
Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Elsæder i golf plus

Indlæg af vrod » 1. sep 2013, 14:45

Hej folkens,

Skal man lave noget ekstraordinært hvis det er at man skifter til elsæder? Jeg har købt en fuld læderkabine hvor førersædet er med el og jeg tænker jo nok om der skal trækkes nogle kabler eller noget... De gamle sæder har allerede sele-alarm, varme og airbag. Jeg har prøvet at google mig frem men kan simpelthen ikke finde noget brugbart.

Nogen der ved noget? :)
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Veritas
Helt nyt medlem
Indlæg: 69
Tilmeldt: 4. maj 2010, 20:15
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Elsæder i golf plus

Indlæg af Veritas » 8. okt 2013, 15:31

Tillader mig at bump'e denne.

Står med samme spørgsmål.

Brugeravatar
Kenneth J
Aktiv medlem
Indlæg: 4461
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:24
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: Naviparts/Milltek/Ampire
Geografisk sted: Rødovre - Islev
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Kontakt:

Re: Elsæder i golf plus

Indlæg af Kenneth J » 8. okt 2013, 15:34

Der skal trækkes 12v til sædet.
MVH Kenneth
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Elsæder i golf plus

Indlæg af vrod » 26. okt 2013, 08:06

Bare lige for at lukke sagen så fandt jeg en løsning. Jeg satte en strømtyv på den plus som går til sædevarme-controlleren, så spillede det. ;-)
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Besvar

Tilbage til "Interiør"