A3 8p Led Front Lygter Opgrade

Besvar
HDaniels
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6. jun 2017, 19:53
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

A3 8p Led Front Lygter Opgrade

Indlæg af HDaniels » 19. jun 2017, 02:05

Hjælp hjælp hjælp!!!!

Hey folkens
har en a3 8p sportsback fra 2010.
Syns at standart lygterene som er monteret på min bil, er noget kedelige at se på, derfor har jeg til at starte med tænkt at jeg gerne vil opgrader bilen med original led forlygter inkl. Xenon. Fandt dog hurtige ud af, at det ikke var bare sådan lige en nem opgave at udfør, da man skal, monter en hel masse nye del såsom lygtevasker, ny kofanger, nyt bcm der undstøtter xenon lygter, nyt lednings sær osv. Enden at det virker, og ude over dette, vil det koste mange penge... Derfor har jeg været på udkig efter en billiger løsning, fandt nogle andre uorginal lygter fra mærket depo som havde led funktionen samt almelige halogen, som ligner original lygterne med xenon på en prik.
Mit spørgsmål er, vil led lyse ligeså kraftigt som det orignale, således at jeg kan bruge det som drl??????

Her er et link omkring det lygter jeg snakker om: https://www.astina.dk/forlygter/audi-a3 ... 0wodm00msw

håber nogle der kan besvar mit spørsmål :)

Brugeravatar
Fredrik
Medlem
Indlæg: 788
Tilmeldt: 16. maj 2013, 11:23
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Charlottenlund
Has thanked: 17 times
Been thanked: 16 times
Kontakt:

Re: A3 8p Led Front Lygter Opgrade

Indlæg af Fredrik » 19. jun 2017, 23:13

Det er jo enormt svært at svare på, uden at have afprøvet dem.

Xenon eftermontering løver hurtigt op i pris, som du selv nævner og derfor ligner disse nu et meget godt alternativ. I beskrivelsen står der at de er med kraftigt LED kørelys ligesom de originalt. Dog finder jeg intet ved at lave en google søgning på DESA og Audi A3 8P.

Kode: Vælg alt

Mvh
Fredrik

- VW Passat Variant R-Line 2.0 TDI 190HK 4Motion [2017]
- Skoda Citigo 1.0 Mpi 75 Hk 5-dørs Hatchback [2015]
- AUDI A3 8V Sportback 1.4 TFSI 150HK COD [2017] SOLGT
- AUDI A3 8P Sportback 1.4 TFSI 125HK [2008] SOLGT
- AUDI A3 8L Hatchback 1.8 125HK [1997] SOLGT

Retrofit Hjemmeside
http://www.lightnings.dk

Besvar

Tilbage til "Lys/Lygter"