Ang. Kortopdatering På Rns-510

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Låst
kvist92
Helt nyt medlem
Indlæg: 11
Tilmeldt: 13. aug 2016, 19:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af kvist92 » 24. dec 2016, 12:59

Hej,

jeg søger nogen/et sted hvor man kan få opdateret kort på en rns-510, også gerne firmware. Radioen er fra 2014, og er modellen med led.

Cartrends.dk er udlukket, efter en omgang ekstremt dårlig og flabet kundeservice. Magen til amatører.

Vw er udlukket, da de tager rigtig mange knaster for det.

På forhånd tak.
Nuværende biler
- GOLF VII 1.6 TDI 105HK BMT COMFORTLINE DSG7 (2014)
- GOLF VI 2.0 TDI 110HK COMFORTLINE 5G (2009)
- CF MOTO C-FORCE 450L 35HK (ATV) (2017)


Tidligere biler
-GOLF VI 1.4 TSI 122HK HIGHLINE DSG7 (2010)
- VW GOLF IV 1.9 TDI 90 HK COMFORTLINE (2001)
- VW MULTIVAN 2.5 TDI 174HK HIGHLINE AUT (2005)
- VW CARAVELLE 2.0 TDI BMT 140HK COMFORTLINE DSG7 (2013)
- VW MULTIVAN 2.5 TDI 174HK HIGHLINE AUT (2008)
- AUDI Q3 2.0 TDI 140 HK 6G (2013)
- KIA SPORTAGE 2.2 CRDI 184HK PREMIUM (2014)
- KIA Rio 1.2 CVVT 86 HK ACTIVE (2012)

Brugeravatar
Ozona
Medlem
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 3. dec 2008, 19:11
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 95 times
Been thanked: 66 times

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af Ozona » 24. dec 2016, 14:46

Naviparts kan vel også?

Sendt fra min Nexus 6P med Tapatalk
Jan 2024 ID7 Style + Eksteriørpakke Plus(Bestilt) - Midlertidig firmabil: Mercedes A220 D
Apr 2022 - Dec. 2023 VW Passat B8 DSG R-Line 190 HK, Highlights: Matrix, Panorama, Fyr, Massage, DCC O.M.A
Apr 2018 - Mar 2022 VW Passat B8 Variant Comfortline Premium 2.0 150 HK DSG + DK. LED Pakke
Jan 2014- Mar 2018 VW Passat 3C Variant Sportline Individual 2010 170 Hk. TDI DSG "Mit the ganze molevitten!"

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af Watcher » 24. dec 2016, 15:16

kvist92 skrev:Hej,

jeg søger nogen/et sted hvor man kan få opdateret kort på en rns-510, også gerne firmware. Radioen er fra 2014, og er modellen med led.

Cartrends.dk er udlukket, efter en omgang ekstremt dårlig og flabet kundeservice. Magen til amatører.

Vw er udlukket, da de tager rigtig mange knaster for det.

På forhånd tak.

Ja det er utrolig amatør agtigt at vi juleaften svare dig indenfor 2 minutter og tilbyder dig en tid der hvor normale mennesker incl os selv er på arbejde.. du skal være velkommen forbi værkstedet hvis du ønsker personlig kundepleje du har fået adressenBillede


Sent from my Aiiiiiiightphone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
dkull
Nyt medlem
Indlæg: 467
Tilmeldt: 22. sep 2008, 22:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af dkull » 24. dec 2016, 17:45

kvist92 skrev:Hej,

jeg søger nogen/et sted hvor man kan få opdateret kort på en rns-510, også gerne firmware. Radioen er fra 2014, og er modellen med led.

Cartrends.dk er udlukket, efter en omgang ekstremt dårlig og flabet kundeservice. Magen til amatører.

Vw er udlukket, da de tager rigtig mange knaster for det.

På forhånd tak.
Ja det er ikke første gang det sker. han prøvede også at snyde mig og var så lunde venlig at love mig tæsk - det er da kundepleje der vil noget.

men jeg var blevet advaret af en del bruger herinde om at handle med omtalte...
Med venlig hilsen
Mathias

Seat Leon ST 1,6 TDI Style DSG Van
Udstyr: Fuld LED, Panorama tag, P-sensor for og bag, bak camerar, Seat Nav, Adaptiv fart pilot, Lane assist, regn sensor, lyssensor, foldebare spejle

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af Watcher » 24. dec 2016, 17:49

dkull skrev:
kvist92 skrev:Hej,

jeg søger nogen/et sted hvor man kan få opdateret kort på en rns-510, også gerne firmware. Radioen er fra 2014, og er modellen med led.

Cartrends.dk er udlukket, efter en omgang ekstremt dårlig og flabet kundeservice. Magen til amatører.

Vw er udlukket, da de tager rigtig mange knaster for det.

På forhånd tak.
Ja det er ikke første gang det sker. han prøvede også at snyde mig og var så lunde venlig at love mig tæsk - det er da kundepleje der vil noget.

men jeg var blevet advaret af en del bruger herinde om at handle med omtalte...
Ja for det var jo slet ikke dig som truede med tæsk hvis de penge ikke bare kom her og nu for en vare du havde bestilt der var i restordre.. men det er korrekt vi er et firma der ikke laver andet end af svindle det er derfor det går bedre og bedre hvert år i butikken og der er så mange vw og audi forhandlere som vælger at bruge os da vi er experter i at lave lortBillede


Sent from my Aiiiiiiightphone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af Watcher » 24. dec 2016, 17:51

Og hvis jeg har lovet dig tæsk så beklager jeg at jeg du ikke har fået hvad du er blevet lovet.. føler du dig stadig snydt over det er du også velkommen forbi butikken


Sent from my Aiiiiiiightphone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
vrod
Medlem
Indlæg: 1084
Tilmeldt: 29. nov 2012, 10:56
Geografisk region: Tyskland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Düsseldorf
Has thanked: 3 times
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af vrod » 24. dec 2016, 18:05

Har lige opdateret på min rns850, ved ikke om det er det samme på 510. Købte kortet over ebay, de burde vel også have til 510. :) bare find en sælger med godt omdømme. https://www.ebay.de/itm/152327942213

Ps. Omkring Watcher og Cartrends må jeg dog sige at i hvert fald deres pre-sales service er ret god. Har dog endnu ikke købt noget derfra men tror der må have været en misforståelse mellem jer. :)
2015 Audi S6 Avant - ACC, AAS, Matrix, Head-Up, Bose, Keyless Go, MMI 3GP+, Audi Connect, Side assist, Sign assist, Lane Assist m.m.
2015 Touareg 3.0 V6 TDi Tiptronic R-Line - ACC, Luftundervogn, DLA, El. Bagklap, KESSY, RNS 850 m. GE, El. Læderkabine "Nappa" (Memory), Fuld el. spejle (Memory), Sign assist, Blind spot assist, Lane Assist m.m.
2015 Golf 7 GTI Performance DSG (Solgt) - ACC, DCC, DLA, DYNAUDIO, KESSY, Discover Media, Læderkabine, Fuld el. spejle, Sign assist, Lane Assist m.m.

Brugeravatar
vw4ever
Aktiv medlem
Indlæg: 4072
Tilmeldt: 5. sep 2009, 20:10
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 339 times
Been thanked: 204 times

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af vw4ever » 24. dec 2016, 18:29

Tror bare du skal bruge Vw, det kommer du længst med.
Dit første indlæg på forum sviner den person/firma til, som nok har hjulpet flest på dette forum igennem rigtigt mange år.

Så tror måske du er gået forkert
God Jul
Vw Polo GTI 2,0 2020
Vw Passat 1,5 2020
Vw Golf 2,0 2000 Cabriolet
Vw Corrado 2,9 1995

Brugeravatar
dkull
Nyt medlem
Indlæg: 467
Tilmeldt: 22. sep 2008, 22:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af dkull » 24. dec 2016, 18:29

vrod skrev:Har lige opdateret på min rns850, ved ikke om det er det samme på 510. Købte kortet over ebay, de burde vel også have til 510. :) bare find en sælger med godt omdømme. https://www.ebay.de/itm/152327942213

Ps. Omkring Watcher og Cartrends må jeg dog sige at i hvert fald deres pre-sales service er ret god. Har dog endnu ikke købt noget derfra men tror der må have været en misforståelse mellem jer. :)
Helt klart at der har været misforståelser - men i stedet for at indrømme at man har lavet fejl holdte tåben mig hen med den ene dårlige undskyldning efter den anden i ca. 3 uger.

Men jeg har efter hånden erfaret fra andre brugere herinde at omtalte er den type der aldrig tager fejl eller indrømmer fejl.

i mit tilfælde kunne han jo bare sagt der sket en fejl og der ville gå 1, 2, 3 uger eller overføre pengene tilbage. Men igen det var jo min fejl at han optil flere gange fik de forkerte lygter hjem for jeg havde jo bestilt og betalt dem han havde lagt op her på sitet han havde til salg...
Med venlig hilsen
Mathias

Seat Leon ST 1,6 TDI Style DSG Van
Udstyr: Fuld LED, Panorama tag, P-sensor for og bag, bak camerar, Seat Nav, Adaptiv fart pilot, Lane assist, regn sensor, lyssensor, foldebare spejle

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14511
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 844 times
Kontakt:

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af Watcher » 24. dec 2016, 18:37

Har aldrig sagt at det var din fejl at der kom forkerte dele hjem og noget var i restordre det kan aldrig være en kundens problem, dem som kender mig ved at jeg er PIV fucking ærlig og siger tingene uden at pakke noget som helts ind da jeg har det sådan at man komme længst med at sige tingene som det er og også derfor nogen folk måske blive fornærmet fordi jeg ikke pakker tingene ind Og lige præcis det med at sige jeg snyder folk det ret langt ude for da hverken dig eller mig gad den omtalte sag mere fik du dine penge retur korrekt? Så hvor er det henne at du er blevet snydt kommer ind? Tror du mit firma havde kørt siden 2008 hvis jeg snød folk sådan som internettet er idag?



Sent from my Aiiiiiiightphone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
dkull
Nyt medlem
Indlæg: 467
Tilmeldt: 22. sep 2008, 22:00
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af dkull » 24. dec 2016, 21:39

Watcher skrev:Har aldrig sagt at det var din fejl at der kom forkerte dele hjem og noget var i restordre det kan aldrig være en kundens problem, dem som kender mig ved at jeg er PIV fucking ærlig og siger tingene uden at pakke noget som helts ind da jeg har det sådan at man komme længst med at sige tingene som det er og også derfor nogen folk måske blive fornærmet fordi jeg ikke pakker tingene indBillede Og lige præcis det med at sige jeg snyder folk det ret langt ude for da hverken dig eller mig gad den omtalte sag mere fik du dine penge retur korrekt? Så hvor er det henne at du er blevet snydt kommer ind? Tror du mit firma havde kørt siden 2008 hvis jeg snød folk sådan som internettet er idag?



Sent from my Aiiiiiiightphone using Tapatalk
tja efter som jeg ikke har kenskab til hvordan du køre dit firma vil jeg ikke komme med kommentarer omkring dette.

jeg ved bare hvordan du behandlede mig da jeg blev træt af dine dårlige undskyldninger for det jeg købte af dig, efter som jeg havde gjort dig opmærksom på jeg havde en meget kort tidsfrist.

men any ways tror jeg vidst vi begge kan blive enige om at situation kunne have været håndteret bedre og pænere fra begge sider.

om end ikke andet skal du i hvert fald ønskes en glædelig jul og et godt nytår.
Med venlig hilsen
Mathias

Seat Leon ST 1,6 TDI Style DSG Van
Udstyr: Fuld LED, Panorama tag, P-sensor for og bag, bak camerar, Seat Nav, Adaptiv fart pilot, Lane assist, regn sensor, lyssensor, foldebare spejle

kvist92
Helt nyt medlem
Indlæg: 11
Tilmeldt: 13. aug 2016, 19:07
Geografisk region: København
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af kvist92 » 19. jan 2017, 13:36

vw4ever skrev:tror bare du skal bruge vw, det kommer du længst med.
Dit første indlæg på forum sviner den person/firma til, som nok har hjulpet flest på dette forum igennem rigtigt mange år.

Så tror måske du er gået forkert
god jul
altså nu er der en grund jeg skriver som jeg gør. Har taget et dump af facebooksamtalen, og den illustrerer en uhyggelig grad af dårlig kundeservice. Det er alt jeg forholder mig til. Får en halv sviner over et spørgsmål om tidspunkt, og så går ham jeg skriver med over i at være flabet og tale grimt... Det er "amatøragtigt" i mine øjne.

Og til dig fra car special der skrev, jeg vil gerne bruge jer, men forhelved mand! Den kundeservice du gav mig var ikke ok, skrev pænt til dig, og får noget knapt så pænt retur. Har en del ting jeg gerne vil betale for at få lavet på min caravelle, men bliver sgu lidt bange over resultatet når første kontakt over facebooker som den er. :)
Nuværende biler
- GOLF VII 1.6 TDI 105HK BMT COMFORTLINE DSG7 (2014)
- GOLF VI 2.0 TDI 110HK COMFORTLINE 5G (2009)
- CF MOTO C-FORCE 450L 35HK (ATV) (2017)


Tidligere biler
-GOLF VI 1.4 TSI 122HK HIGHLINE DSG7 (2010)
- VW GOLF IV 1.9 TDI 90 HK COMFORTLINE (2001)
- VW MULTIVAN 2.5 TDI 174HK HIGHLINE AUT (2005)
- VW CARAVELLE 2.0 TDI BMT 140HK COMFORTLINE DSG7 (2013)
- VW MULTIVAN 2.5 TDI 174HK HIGHLINE AUT (2008)
- AUDI Q3 2.0 TDI 140 HK 6G (2013)
- KIA SPORTAGE 2.2 CRDI 184HK PREMIUM (2014)
- KIA Rio 1.2 CVVT 86 HK ACTIVE (2012)

Brugeravatar
HansH
Admin
Indlæg: 13244
Tilmeldt: 1. jun 2011, 13:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Taulov
Has thanked: 3207 times
Been thanked: 4541 times

Re: Ang. Kortopdatering På Rns-510

Indlæg af HansH » 19. jan 2017, 14:21

@kvist92: Jeg vil bede dig tage al videre afklaring omkr. din kundeoplevelse med René pr PB ! Tak. Jeg dømmer ikke i sagen på nogen måde, men jeg konstaterer at vi har 10.000+ indlæg på hvordan René agerer i branchen, mens vi har 2 indlæg på hvordan du tilgår verden.
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf 7.5 : viewtopic.php?f=108&t=156813

Låst

Tilbage til "ICE - Generelt"