Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Casper KP
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 26. mar 2017, 17:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Casper KP » 26. mar 2017, 17:55

Hej alle,

er ved at handle en ny audi a5 sb fra 2014.

Var ude og test køre den idag, kører super - men lyden var elendig!
Jeg har i noget tid været på jagt efter en med b&o lyd + det rigtige udstyr og kabine.

Det er desværre ikke dukket op, så overvejer at købe en og køre en tur til tyskland og få opgraderet lyden.

Nogle der har erfaringer med noget lignede? Og en idé om hvad det ca vil koste, og hvor man kan få det lavet?

På forhånd tak!

Mvh
casper
Senest rettet af Casper KP 26. mar 2017, 20:29, rettet i alt 1 gang.

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: Opgraving Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af superbeszzz » 26. mar 2017, 18:09

Jeg har B&O i min. Det er stærkt anbefalelsesværdigt.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5564
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 368 times

Re: Opgraving Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af GranTurismo » 26. mar 2017, 18:50

Et billigere alternativ kunne være at få monteret en subwoofer og en forstærker som både trækker den og højttalerne i kabinen.

Det kunne f.eks. være fra Plug & Play serien fra Audiotec Fischer som også producerer Helix'en til VW og Seat. F.eks. PP62DSP eller PP82DSP og en sub efter ønske, 2*6,5", 1*8" eller 2*10".

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/match/products/

Bl.a. Carsound forhandler Audiotec Fischer:

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=2 ... _subwoofer

Jeg har selv fået monteret en PP82DSP og en PP10E-D i min Polo og det er en forrygende god opgradering af lyden i standardenhederne. Skal det være endnu bedre, så laver de også opgraderingsenheder som bl.a. passer i VW Golf, Polo m.fl. Jeg ved ikke om de samme også passer over i en A5?

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... c-vw1.html
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Casper KP
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 26. mar 2017, 17:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opgraving Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Casper KP » 26. mar 2017, 19:24

Hej gt,

tak for svaret :-)

hvad kostede sådan en upgrade inkl. Montering?

Anyway, jeg har søgt lidt på ebay efter b&o kittet og kan se det står i 1000 euro ca.

Http://www.ebay.de/itm/audi-a5-s5-8t-co ... sw44byi2pe

det store spørgsmål er hvor omfattende det er at montere, og hvad det vil koste :-)
nogle der har erfaringer eller idéer her??

Brugeravatar
TorbenRasmussen
Aktiv medlem
Indlæg: 2411
Tilmeldt: 14. maj 2013, 21:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 204 times
Been thanked: 839 times
Kontakt:

Re: Opgraving Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af TorbenRasmussen » 26. mar 2017, 20:08

De svar jeg har fået har været, at det var ret besværligt, da der skal trækkes komplet nyt ledningsnet - intet kan genbruges. Og så skal du også lige have det aktiveret fra Audi bagefter. Montering og kittet ville ende med at være dyrere end at have købt det fra starten af. Watcher vurderede, at det ville tage et sted mellem 15 og 20 timer at sætte i.
2023 BMW iX3 Charged Plus
2022 Tesla M3 Std. Range Plus
Tidligere: 2020 Volvo V60 T5 R-design , 2019 VW Polo 1.0 TSI Highline , 2016 Audi A5 Sportback LE, 2015 VW Polo 1.2 TSI Comfortline, 2014 Audi A4 Avant 2.0 TDI, 2011 BMW 3 sedan, 2010 VW Polo 1.4 Comfortline

Casper KP
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 26. mar 2017, 17:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opgraving Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Casper KP » 26. mar 2017, 20:28

Hej torben,

tak for svaret.
Det er lidt det samme jeg kan google mig frem til, desværre.

Jeg skal have en anden måde at opgradere lyden, har i nogle erfaringer med at få monteret hos carsound.dk?

- Og ikke mindst.. Hvad skal jeg have sat i? :-)

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af diskoboy » 26. mar 2017, 21:46

Tror jeg brugte omkring 15 timer sammenlagt på at sætte B&O i min A4'er (men det havde nok taget det samme i en A5).

Det lyder SÅ meget bedre. Min A4 var født med en standard Concert radio og har nu MMI 3G+ med B&O og DAB.

Alle højtaler kabler skal skiftes pga. tykkelsen på selve kablet + der skal trækkes nye.

Hvis den ikke har "Audi Sound System" som Limited Edition udgaverne har, mangler du bl.a. sub i baggagerum og højtaler i midten af instrumentbordet. I B&O er der yderligere højtalere i de små 3-kanter i dørene + omme i baggagerummet oppe ved d-stolpen i hver side af bilen.

Jeg har aldrig set færdige B&O ledningsnet og endte selv med at købe et komplet ledningsnet og strippe det fuldstændigt for hvad jeg skulle bruge (xenon, acc, mmi 3g+, b&o, lane assist, side assist, el-sæder m. memory, el-bagklap, led baglygter, anhængertræk, alarm og sikkert et par ting til som jeg har glemt). Det eneste jeg undlod var at trække kabeler til soltaget. Det tror jeg ikke jeg kommer til at skulle bruge :D
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
TorbenRasmussen
Aktiv medlem
Indlæg: 2411
Tilmeldt: 14. maj 2013, 21:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 204 times
Been thanked: 839 times
Kontakt:

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af TorbenRasmussen » 27. mar 2017, 06:54

Eftermontering af soltag ville ellers give dig sygt meget retro-fitter-credit :o
2023 BMW iX3 Charged Plus
2022 Tesla M3 Std. Range Plus
Tidligere: 2020 Volvo V60 T5 R-design , 2019 VW Polo 1.0 TSI Highline , 2016 Audi A5 Sportback LE, 2015 VW Polo 1.2 TSI Comfortline, 2014 Audi A4 Avant 2.0 TDI, 2011 BMW 3 sedan, 2010 VW Polo 1.4 Comfortline

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14497
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 842 times
Kontakt:

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Watcher » 27. mar 2017, 07:00

TorbenRasmussen skrev:Eftermontering af soltag ville ellers give dig sygt meget retro-fitter-credit :o
Altså jeg har fået flere henvendelser fra folk der vil have eftermonteret panorama tag.. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14497
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 842 times
Kontakt:

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Watcher » 27. mar 2017, 07:02

Den fornuftige løsning her er at gøre som granturismo siger at få smidt noget uorig i. Det vil lyde bedre end b og o, og ende med at koste mindre da du skal betale dig for at få det lavet..

Vi kan godt lave b og o i den hvis du vil, men du skal regne med en 20-25.000kr incl dele og en ærlig mening er det er IKKE den slags penge værd kontra en lyd du vil kunne få uorig med en anden løsning


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Brugeravatar
Korreborg
Aktiv medlem
Indlæg: 3403
Tilmeldt: 12. mar 2012, 11:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 576 times
Been thanked: 869 times

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Korreborg » 27. mar 2017, 07:06

Nu når du ikke har købt endnu. Hvorfor så ikke hente bilen i Tyskland? Så find en med alt det udstyr du vil ha ;-)

Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)

Brugeravatar
TorbenRasmussen
Aktiv medlem
Indlæg: 2411
Tilmeldt: 14. maj 2013, 21:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 204 times
Been thanked: 839 times
Kontakt:

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af TorbenRasmussen » 27. mar 2017, 07:58

Watcher skrev:
TorbenRasmussen skrev:Eftermontering af soltag ville ellers give dig sygt meget retro-fitter-credit :o
Altså jeg har fået flere henvendelser fra folk der vil have eftermonteret panorama tag.. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men har du gjort det...? Du får ikke credit bare for at tosserne ringer ;)
2023 BMW iX3 Charged Plus
2022 Tesla M3 Std. Range Plus
Tidligere: 2020 Volvo V60 T5 R-design , 2019 VW Polo 1.0 TSI Highline , 2016 Audi A5 Sportback LE, 2015 VW Polo 1.2 TSI Comfortline, 2014 Audi A4 Avant 2.0 TDI, 2011 BMW 3 sedan, 2010 VW Polo 1.4 Comfortline

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14497
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 842 times
Kontakt:

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Watcher » 27. mar 2017, 08:01

TorbenRasmussen skrev:
Watcher skrev:
TorbenRasmussen skrev:Eftermontering af soltag ville ellers give dig sygt meget retro-fitter-credit :o
Altså jeg har fået flere henvendelser fra folk der vil have eftermonteret panorama tag.. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men har du gjort det...? Du får ikke credit bare for at tosserne ringer ;)
De har ikke haft råd:) det har jo været folk der køber touran 1.2tsi osv helt skrabet fordi konen ikke vil gi dem lov til mere og så sidder manden helt bedrøvet på sit job og kigger udstyrslisten igennem hvad han kunne have fået så ska de jo bare ha priser på alt.. man kan jo godt skifte tagpladen og male hele bilen stort set


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Casper KP
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 26. mar 2017, 17:51
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Casper KP » 27. mar 2017, 08:04

Tak for alle svarerne - ud fra hvad jeg kan læse ser det ud til at det ikke kan svare sig at installere B&O systemet efterfølgende. Jeg må have fat i Carsound.dk eller lign, for at høre hvilken lyd pakke jeg skal have smidt i istedet :-)

@Korreborg, jeg har kun tjekket tyske biler hurtigt - og ladet mig fortælle at det ikke kan betale sig at hente "billige" biler til DK, de skal gerne være i prisklassen over 500 før det giver mening prismæssigt? Jeg kigger i 350-400k.

Men hvis du har andre erfaringer, giv endelig besked :-) Så vil jeg kigge nærmere på det tyske marked.

Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5468
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af diskoboy » 27. mar 2017, 08:22

TorbenRasmussen skrev:
Watcher skrev:
TorbenRasmussen skrev:Eftermontering af soltag ville ellers give dig sygt meget retro-fitter-credit :o
Altså jeg har fået flere henvendelser fra folk der vil have eftermonteret panorama tag.. Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Men har du gjort det...? Du får ikke credit bare for at tosserne ringer ;)
Jeg handler smådele hos den lokale Skoda forhandler og da jeg havde Passat'en havde de for sjov regnet på hvad soltag ville koste mig i stumper. Så er det billigere at eftermontere B&O :)

I A4'eren kommer det med 99% sikkerhed ikke til at ske. Loftet bliver sænket 3-4 cm og så bliver den alt alt for lav inde i kabinen.

Hvis der faldt en stor genstand (sten, isklump mv) ned i taget så kunne jeg måske godt være fristet men ellers ikke
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
Korreborg
Aktiv medlem
Indlæg: 3403
Tilmeldt: 12. mar 2012, 11:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 576 times
Been thanked: 869 times

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Korreborg » 27. mar 2017, 08:45

Casper KP skrev:Tak for alle svarerne - ud fra hvad jeg kan læse ser det ud til at det ikke kan svare sig at installere B&O systemet efterfølgende. Jeg må have fat i Carsound.dk eller lign, for at høre hvilken lyd pakke jeg skal have smidt i istedet :-)

@Korreborg, jeg har kun tjekket tyske biler hurtigt - og ladet mig fortælle at det ikke kan betale sig at hente "billige" biler til DK, de skal gerne være i prisklassen over 500 før det giver mening prismæssigt? Jeg kigger i 350-400k.

Men hvis du har andre erfaringer, giv endelig besked :-) Så vil jeg kigge nærmere på det tyske marked.
Tror du blander det sammen med flexleasing :-)
Du kan jo hente en UP i Tyskland hvis du vil.

Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5564
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 368 times

Re: Opgraving Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af GranTurismo » 27. mar 2017, 11:02

Casper KP skrev:Hej gt,

tak for svaret :-)

hvad kostede sådan en upgrade inkl. Montering?

Anyway, jeg har søgt lidt på ebay efter b&o kittet og kan se det står i 1000 euro ca.

Http://www.ebay.de/itm/audi-a5-s5-8t-co ... sw44byi2pe

det store spørgsmål er hvor omfattende det er at montere, og hvad det vil koste :-)
nogle der har erfaringer eller idéer her??
Jeg mener jeg gav 1500,- for montering samt justering af DSP'en. Det giver bare så meget bedre lyd med en godt opsat DSP, så det kan godt betale sig hvis man ikke selv kan gøre det.

Ligesom Helix'en til VW så bruger Match Plug & Plug systemerne det originale ledningsnet til højttalerne i kabinen, så det eneste der skal gøres er at montere forstærkeren (f.eks. i handskerummet) og trække et kabel til subwooferen i bagagerummet. Hvis det er den store forstærker så skal der dog også lige trækkes separat strøm til den. De mindre modeller får strøm fra bilens head unit.

Hvis du kan undvære pladsen i bagagerummet til den store sub med to 10" så kan jeg varmt anbefale den. Den har en fantastisk magt i bunden.

Så prisen for et komplet sæt monteret koster prisen på hjemmesiden og ca. 1.500,- for montering. Forstærker med DSP, PP82DSP koster 4.955,- og sub med to 10", PP10E-D koster 2.877,-

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=13167&pk=
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=13188&pk=

Alternativ et mindre sæt med valgfri PP sub (undtaget den store):

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=2 ... _subwoofer

Fås også i en version med Bluetooth modtager til streaming:

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=2 ... _subwoofer

Man kan måske forhandle sig til lidt rabat... ;)
Jeg købte mit på fødselsdagstilbud (mener det var -20%)

Jeg ved ikke om disse højttalere passer foran, men det kan da omend ikke andet give dig en idé om prisniveauet.

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=27215&pk=

Jeg tror også lyden kan hamle op med B&O hvis det er komplet med opgraderede højttalere og den store sub.

Skal det være lidt ekstra blæret, så kan man købe en fjernbetjening til DSP'en som har touchskærm og memory til 20 setups.

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... ector.html
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
TorbenRasmussen
Aktiv medlem
Indlæg: 2411
Tilmeldt: 14. maj 2013, 21:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 204 times
Been thanked: 839 times
Kontakt:

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af TorbenRasmussen » 27. mar 2017, 15:55

"Ekstra blæret" er nok et spørgsmål om smag når det kommer til den fjernbetjening :)

Man mister vel ikke den indbyggede BT streaming hvis man ændrer på højttalerkonfigurationen, så jeg ville nok spare pengene ved ikke at betale for dén version.
2023 BMW iX3 Charged Plus
2022 Tesla M3 Std. Range Plus
Tidligere: 2020 Volvo V60 T5 R-design , 2019 VW Polo 1.0 TSI Highline , 2016 Audi A5 Sportback LE, 2015 VW Polo 1.2 TSI Comfortline, 2014 Audi A4 Avant 2.0 TDI, 2011 BMW 3 sedan, 2010 VW Polo 1.4 Comfortline

Brugeravatar
Møbbe
Aktiv medlem
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 14. jun 2008, 07:38
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 11 times
Been thanked: 128 times

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af Møbbe » 27. mar 2017, 16:26

Jeg vil sige at jeg sagtens kan nøjes med min version (MMI+ "den store lydpakke"), eller hvad den nu hedder - her er vidst nok 11 højtalere og indbygget sub fra fabrikken, men men - b&o spiller møg godt...her ville jeg, set i bakspejlet, godt havde smidt de 15k ekstra...men mit er absolut til at leve med.

Hvis dem du har kigget på er den almindelige "uden sub/forstærker" pakke - kan jeg godt følge dig.
Mercedes EQC 400 4-matic
MiniCooper SE
BMW e30 Mtech 1 - eta 2,7 supercharged

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5564
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 316 times
Been thanked: 368 times

Re: Opgradering Af Audi A5 Lyd - Hvor?

Indlæg af GranTurismo » 28. mar 2017, 12:06

TorbenRasmussen skrev:"Ekstra blæret" er nok et spørgsmål om smag når det kommer til den fjernbetjening :)

Man mister vel ikke den indbyggede BT streaming hvis man ændrer på højttalerkonfigurationen, så jeg ville nok spare pengene ved ikke at betale for dén version.
Korrekt. Man mister ikke Bluetooth. Det er bare en ekstra mulighed, så biler uden Bluetooth kan få streaming.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"