Opgradering af lyd i polo gt 2017

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Crucky
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 22. jan 2015, 23:38
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 8 times

Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af Crucky » 29. mar 2017, 10:13

Hej vags!

Jeg går og overvejer noget mere/forbedret lyd i min polo GT.
Jeg er godt klar over at VW har et helix sub til bagagerumsbrønden, men ville også gerne se på andre alternativer, for at få det bedste til prisen :)

Jeg tog et smut forbi carsound og de anbefalede mig dette: http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=2 ... _subwoofer

Nogen af jer som har erfaring med enten det ene eller andet, eller eventuelt kan anbefale noget helt tredje ?

kyhlen
Helt nyt medlem
Indlæg: 55
Tilmeldt: 7. nov 2015, 13:18
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af kyhlen » 29. mar 2017, 12:33

http://shop.ahw-shop.de/plug-und-play-s ... ker?c=4471

Denne her skulle også kunne hjælpe dig med mere og bedre lyd :)
stadig til en okay pris :)
2017 VW Polo BlueGT 1.4 TSI ACT DSG, ACC, Sport-Select, Xenon lygter inkl. LED kørelys, Discover Media.
2010 VW Scirocco 2.0 TDI DSG 200 HK 430 NM

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 29. mar 2017, 14:56

Crucky skrev:Hej vags!

Jeg går og overvejer noget mere/forbedret lyd i min polo GT.
Jeg er godt klar over at VW har et helix sub til bagagerumsbrønden, men ville også gerne se på andre alternativer, for at få det bedste til prisen :)

Jeg tog et smut forbi carsound og de anbefalede mig dette: http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=2 ... _subwoofer

Nogen af jer som har erfaring med enten det ene eller andet, eller eventuelt kan anbefale noget helt tredje ?
Jeg har et Match system i min BlueGT. Det er en forrygende opgradering af lyden. Jeg valgte PP82DSP og den store sub med to 10". Det har sgu magt i bunden.

Skal det være endnu bedre så laver Audiotec Fischer også opgraderingsenheder til dørene.

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... c-vw1.html
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=27215&pk=

Hvis man ikke selv har evnerne til at justere DSP'en, så er pengene givet godt ud til det. Jeg fik Carsound i Odense til at justere mit.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Crucky
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 22. jan 2015, 23:38
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 8 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af Crucky » 29. mar 2017, 15:20

GranTurismo skrev:
Crucky skrev:Hej vags!

Jeg går og overvejer noget mere/forbedret lyd i min polo GT.
Jeg er godt klar over at VW har et helix sub til bagagerumsbrønden, men ville også gerne se på andre alternativer, for at få det bedste til prisen :)

Jeg tog et smut forbi carsound og de anbefalede mig dette: http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=2 ... _subwoofer

Nogen af jer som har erfaring med enten det ene eller andet, eller eventuelt kan anbefale noget helt tredje ?
Jeg har et Match system i min BlueGT. Det er en forrygende opgradering af lyden. Jeg valgte PP82DSP og den store sub med to 10". Det har sgu magt i bunden.

Skal det være endnu bedre så laver Audiotec Fischer også opgraderingsenheder til dørene.

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... c-vw1.html
http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=27215&pk=

Hvis man ikke selv har evnerne til at justere DSP'en, så er pengene givet godt ud til det. Jeg fik Carsound i Odense til at justere mit.
Kan den 10" være i brønden ?? han sagde også i odense at han ville vælge den hvis der var plads, da den kunne give den nogle dybere bas

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 29. mar 2017, 15:33

Nej den med 10" er beregnet til bagagerummet.

Den eneste som er beregnet til hjulbrønden er PP7S-D. Den har to 6½" basser ligesom Helix-sub'en. Men jeg har ikke plads i reservehjulsbrønden, der ligger... wait for it... et reservehjul.

Den med en 8" spiller lidt dybere end de to med 6½", men har til gengæld en lavere følsomhed. Skal det være rigtigt vildt, så skal man op i den med 10". Og den fylder altså godt i bagagerummet.

Billede

Jeg vil da også anbefale PP82DSP istedet for en mindre. Den laver 500W ialt i stedet for 300. Det er godt at have lidt kraftoverskud når det kører over highlevel-udgange, så man har nogle kræfter til rådighed inden head-unit'en begynder at lave forvrængning ved ca. 60-70% volumen.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Crucky
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 22. jan 2015, 23:38
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 8 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af Crucky » 29. mar 2017, 15:38

GranTurismo skrev:Nej den med 10" er beregnet til bagagerummet.

Den eneste som er beregnet til hjulbrønden er PP7S-D. Den har to 6½" basser ligesom Helix-sub'en. Men jeg har ikke plads i reservehjulsbrønden, der ligger... wait for it... et reservehjul.

Den med en 8" spiller lidt dybere end de to med 6½", men har til gengæld en lavere følsomhed. Skal det være rigtigt vildt, så skal man op i den med 10". Og den fylder altså godt i bagagerummet.

Billede

Jeg vil da også anbefale PP82DSP istedet for en mindre. Den laver 500W ialt i stedet for 300. Det er godt at have lidt kraftoverskud når det kører over highlevel-udgange, så man har nogle kræfter til rådighed inden head-unit'en begynder at lave forvrængning ved ca. 60-70% volumen.
Det må jeg lige overveje, havde oprindeligt ikke tænkt mig noget større end hvad der kan være i brønden. men forskellen på forstærkeren med 5 og 7 udgange er hvad, ud over udgangene naturligvis ??

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 29. mar 2017, 15:50

Den største forskel er antallet af kanaler og antallet af Watt.

PP62DSP har 6 kanaler som laver 4*35 + 160W til sub.

PP82DSP har 8 kanaler som laver 4*55W+280W til sub. PP82DSP kan også programmeres til at virke som forstærker til højttalerne alene og yder så 8*55W.

Men man vil ikke kunne udnytte alle 35/55W. Forvrængningen i head-unit ved høj volumen gør at man ikke kan udnytte alle kræfterne uden der er forvrængning, så derfor er det godt at have lidt kraftoverskud så man kan spille halvhøjt uden at overstige de 60-70% volumen på head-unit.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Crucky
Nyt medlem
Indlæg: 285
Tilmeldt: 22. jan 2015, 23:38
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 8 times
Been thanked: 8 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af Crucky » 29. mar 2017, 15:55

GranTurismo skrev:Den største forskel er antallet af kanaler og antallet af Watt.

PP62DSP har 6 kanaler som laver 4*35 + 160W til sub.

PP82DSP har 8 kanaler som laver 4*55W+280W til sub. PP82DSP kan også programmeres til at virke som forstærker til højttalerne alene og yder så 8*55W.

Men man vil ikke kunne udnytte alle 35/55W. Forvrængningen i head-unit ved høj volumen gør at man ikke kan udnytte alle kræfterne uden der er forvrængning, så derfor er det godt at have lidt kraftoverskud så man kan spille halvhøjt uden at overstige de 60-70% volumen på head-unit.
Gir mening, og vælger også den 8 kanals. Så skal jeg bare finde ud af hvad jeg gør med kasse :P
Fik du dit installeret i Odense også? jeg ved nemlig intet om anlæg, og el generelt, så havde tænkt mig at få dem til at sætte det i, også var det da fedt med lidt respons på om det er iorden hvis de laver det ?

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 29. mar 2017, 16:07

Ja jeg fik det både monteret og justeret i Odense. Jeg er godt tilfreds med det arbejde de laver.

Men vær obs på at de gerne vil bilde folk ind, at de har brugt lang tid på det og derfor ønsker at folk går på café eller noget imens. Jeg kom tilbage meget hurtigere end de havde forventet, og der var de allerede færdig med monteringen og sad og snakkede med en anden kunde.

Så få evt. forhandlet en fast pris for montering. Jeg fik svjh forhandlet mig frem til 1500,- for montering og justering.

Til den store forstærker, PP82DSP, skal der trækkes strøm fra motorrummet. Det koster lidt ekstra i forhold til de mindre modeller som får strøm fra head-unit.

Selvom den sub fylder helt vildt i bagagerummet, så har jeg ikke fortrudt. Der er sindssygt smæk på bassen. Det er så man kan mærke håret bevæge sig i bastungt musik. Hvis jeg skulle få brug for pladsen, så kan sub'en lynhurtigt klikkes af stikket og stilles hjemme.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 29. mar 2017, 16:31

Alternativt kunne man måske lave/få lavet et kabinet til to 8" basser til hjulbrønden. Der burde være kabinetvolumen nok til det. Det kommer nok til at knibe med to 10".

8" enhederne er dog med 3 svingspoler, så det vil nok være mest fornuftigt at bruge 2 kanaler til sub'en - en til hver enhed (for at få en fornuftig impedans).

Både 6½, 8, 10 og 12" enhederne sælges som løskøb uden kabinet.

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... er/?page=3
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Lynge1974
Medlem
Indlæg: 513
Tilmeldt: 26. maj 2011, 19:24
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 11 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af Lynge1974 » 29. mar 2017, 19:54

GranTurismo skrev:Alternativt kunne man måske lave/få lavet et kabinet til to 8" basser til hjulbrønden. Der burde være kabinetvolumen nok til det. Det kommer nok til at knibe med to 10".

8" enhederne er dog med 3 svingspoler, så det vil nok være mest fornuftigt at bruge 2 kanaler til sub'en - en til hver enhed (for at få en fornuftig impedans).

Både 6½, 8, 10 og 12" enhederne sælges som løskøb uden kabinet.

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... er/?page=3
10'eren skal kun bruge 12L lukket volumen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volvo V60 D4 R-Design Polestar 2019
VW Up! 2017

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 29. mar 2017, 20:40

Lynge1974 skrev:
GranTurismo skrev:Alternativt kunne man måske lave/få lavet et kabinet til to 8" basser til hjulbrønden. Der burde være kabinetvolumen nok til det. Det kommer nok til at knibe med to 10".

8" enhederne er dog med 3 svingspoler, så det vil nok være mest fornuftigt at bruge 2 kanaler til sub'en - en til hver enhed (for at få en fornuftig impedans).

Både 6½, 8, 10 og 12" enhederne sælges som løskøb uden kabinet.

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... er/?page=3
10'eren skal kun bruge 12L lukket volumen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja men enheden vil rulle af betydeligt tidligere, så jeg vil da anbefale et basrefleks kabinet og der er anbefalet volumen 19 liter.

10" enheden er 2*2 Ohm så der (ca 4 Ohm) vil forstærkeren kun yde 220W, hvorimod den yder 280W ved 2 Ohm. Så derfor vil man udnytte forstærkeren bedre med to enheder, så impedansen kommer ned i 2 Ohm - ligesom på den originale sub med to 10".

Så det samlede volumen som skal være i brønden bliver 2*19 liter plus volumen af kabinet, afstivninger samt portvolumen. Vel ca. 45 liter ialt.

Men det kunne måske alligevel lade sig gøre. Et full size hjul er jo rundt regnet 60 cm i diameter og 21,5 dyb. Det giver et volumen på pi*3*3*2,15 = 60 liter.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Lynge1974
Medlem
Indlæg: 513
Tilmeldt: 26. maj 2011, 19:24
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 2 times
Been thanked: 11 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af Lynge1974 » 29. mar 2017, 20:47

GranTurismo skrev:
Lynge1974 skrev:
GranTurismo skrev:Alternativt kunne man måske lave/få lavet et kabinet til to 8" basser til hjulbrønden. Der burde være kabinetvolumen nok til det. Det kommer nok til at knibe med to 10".

8" enhederne er dog med 3 svingspoler, så det vil nok være mest fornuftigt at bruge 2 kanaler til sub'en - en til hver enhed (for at få en fornuftig impedans).

Både 6½, 8, 10 og 12" enhederne sælges som løskøb uden kabinet.

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... er/?page=3
10'eren skal kun bruge 12L lukket volumen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja men enheden vil rulle af betydeligt tidligere, så jeg vil da anbefale et basrefleks kabinet og der er anbefalet volumen 19 liter.

10" enheden er 2*2 Ohm så der (ca 4 Ohm) vil forstærkeren kun yde 220W, hvorimod den yder 280W ved 2 Ohm. Så derfor vil man udnytte forstærkeren bedre med to enheder, så impedansen kommer ned i 2 Ohm - ligesom på den originale sub med to 10".

Så det samlede volumen som skal være i brønden bliver 2*19 liter plus volumen af kabinet, afstivninger samt portvolumen. Vel ca. 45 liter ialt.

Men det kunne måske alligevel lade sig gøre. Et full size hjul er jo rundt regnet 60 cm i diameter og 21,5 dyb. Det giver et volumen på pi*3*3*2,15 = 60 liter.
Overvejer at bygge en rund med 2 x 10" til min pp50-dsp
Volvo V60 D4 R-Design Polestar 2019
VW Up! 2017

Bentcarlson
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 30. sep 2013, 17:57
Geografisk region: Nordjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af Bentcarlson » 26. apr 2017, 19:46

Var det standard radioen i bluegt du byggede videre på ved carsound ?

nellemanngro
Nyt medlem
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. nov 2015, 22:57
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af nellemanngro » 26. apr 2017, 20:13

GranTurismo skrev:Ja jeg fik det både monteret og justeret i Odense. Jeg er godt tilfreds med det arbejde de laver.

Men vær obs på at de gerne vil bilde folk ind, at de har brugt lang tid på det og derfor ønsker at folk går på café eller noget imens. Jeg kom tilbage meget hurtigere end de havde forventet, og der var de allerede færdig med monteringen og sad og snakkede med en anden kunde.

Så få evt. forhandlet en fast pris for montering. Jeg fik svjh forhandlet mig frem til 1500,- for montering og justering.

Til den store forstærker, PP82DSP, skal der trækkes strøm fra motorrummet. Det koster lidt ekstra i forhold til de mindre modeller som får strøm fra head-unit.

Selvom den sub fylder helt vildt i bagagerummet, så har jeg ikke fortrudt. Der er sindssygt smæk på bassen. Det er så man kan mærke håret bevæge sig i bastungt musik. Hvis jeg skulle få brug for pladsen, så kan sub'en lynhurtigt klikkes af stikket og stilles hjemme.
Vil samme nummer kunne lad sig gøre på en golf 7? ;)
Mvh. Martin Andersen

14´ Golf 1.4 Tsi.

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 27. apr 2017, 13:21

Bentcarlson skrev:Var det standard radioen i bluegt du byggede videre på ved carsound ?
Det er Composition Media jeg har i min, men det kan opgraderes med samme type forstærker og sub, uanset hvilken radio man har.
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 27. apr 2017, 13:26

nellemanngro skrev: Vil samme nummer kunne lad sig gøre på en golf 7? ;)
Ja det kan det.

De laver faktisk adaptere så man kan gøre det i de fleste biler på markedet.

Til nyere VAG skal man bruge adapter PP-AC92b

Til ældre radioer (510/315) skal man bruge adapter PP-AC88
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

nellemanngro
Nyt medlem
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. nov 2015, 22:57
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af nellemanngro » 27. apr 2017, 19:57

GranTurismo skrev:
nellemanngro skrev: Vil samme nummer kunne lad sig gøre på en golf 7? ;)
Ja det kan det.

De laver faktisk adaptere så man kan gøre det i de fleste biler på markedet.

Til nyere VAG skal man bruge adapter PP-AC92b

Til ældre radioer (510/315) skal man bruge adapter PP-AC88
Tak!
Må hive fat i car sound med tilbud på montering og justering ;)

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=2 ... _i_kabinet - Det er denne du har i dit baggagerum ikke?

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Mvh. Martin Andersen

14´ Golf 1.4 Tsi.

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 27. apr 2017, 21:51

nellemanngro skrev:
GranTurismo skrev:
nellemanngro skrev: Vil samme nummer kunne lad sig gøre på en golf 7? ;)
Ja det kan det.

De laver faktisk adaptere så man kan gøre det i de fleste biler på markedet.

Til nyere VAG skal man bruge adapter PP-AC92b

Til ældre radioer (510/315) skal man bruge adapter PP-AC88
Tak!
Må hive fat i car sound med tilbud på montering og justering ;)

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=2 ... _i_kabinet - Det er denne du har i dit baggagerum ikke?

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Nej det er denne med to 10"

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=13188

Det er denne forstærker jeg har:

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=13167

Den laver 8*55W i 4 ohm eller 8*70W i 2 ohm. Til vores brug vil det sige 4*55W til enhederne i dørene (som er 4 Ohm) og 4*70W til PP-sub'en som er på 2 Ohm. Det giver 500W ialt.

Jeg vil anbefale at vælge en af de sub-modeller som hedder noget med PP (Plug&Play) da de impedansmæssigt er tilpasset PP-forstærkerne. Så passer stikkene på kabelsættet også lige på.

Der er fire PP modeller, en med to 10", en med en 8" og to forskellige med to 6,5" (den ene er til hjulbrønd).

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... subwoofer/
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

nellemanngro
Nyt medlem
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. nov 2015, 22:57
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af nellemanngro » 27. apr 2017, 22:56

GranTurismo skrev:
nellemanngro skrev:
GranTurismo skrev: Ja det kan det.

De laver faktisk adaptere så man kan gøre det i de fleste biler på markedet.

Til nyere VAG skal man bruge adapter PP-AC92b

Til ældre radioer (510/315) skal man bruge adapter PP-AC88
Tak!
Må hive fat i car sound med tilbud på montering og justering ;)

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=2 ... _i_kabinet - Det er denne du har i dit baggagerum ikke?

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Nej det er denne med to 10"

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=13188

Det er denne forstærker jeg har:

http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=13167

Den laver 8*55W i 4 ohm eller 8*70W i 2 ohm. Til vores brug vil det sige 4*55W til enhederne i dørene (som er 4 Ohm) og 4*70W til PP-sub'en som er på 2 Ohm. Det giver 500W ialt.

Jeg vil anbefale at vælge en af de sub-modeller som hedder noget med PP (Plug&Play) da de impedansmæssigt er tilpasset PP-forstærkerne. Så passer stikkene på kabelsættet også lige på.

Der er fire PP modeller, en med to 10", en med en 8" og to forskellige med to 6,5" (den ene er til hjulbrønd).

http://www.audiotec-fischer.de/lng/en/m ... subwoofer/
Tak!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Mvh. Martin Andersen

14´ Golf 1.4 Tsi.

nellemanngro
Nyt medlem
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. nov 2015, 22:57
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af nellemanngro » 10. maj 2017, 20:32

Var ved Carsound Odense i dag med bilen ;)

Fik monteret Match PP10E-D og Match PP82DSP samt justeret - Nøj det spiller godt! alle penge værd - 11.000 ,- med montering, men det glemmer man hurtigt! :)
Mvh. Martin Andersen

14´ Golf 1.4 Tsi.

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5573
Tilmeldt: 7. jun 2014, 15:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 318 times
Been thanked: 367 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af GranTurismo » 11. maj 2017, 00:18

nellemanngro skrev:Var ved Carsound Odense i dag med bilen ;)

Fik monteret Match PP10E-D og Match PP82DSP samt justeret - Nøj det spiller godt! alle penge værd - 11.000 ,- med montering, men det glemmer man hurtigt! :)
Fedt! Tillykke med det! Ja det spiller kanon. Der er eddermame smæk i den sub.

Jeg var heldig at købe mit imens der var fødselsdagstilbud. Fik 17% rabat.

Ikke at det er noget musik jeg synes er specielt godt, men prøv at spille "Numb" og "Pour it Up" fra Rihannas Unapologetic album med lidt mere end lidt volumen. Det kan mærkes... :D
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

nellemanngro
Nyt medlem
Indlæg: 275
Tilmeldt: 11. nov 2015, 22:57
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Nordfyn
Has thanked: 4 times
Been thanked: 10 times

Re: Opgradering af lyd i polo gt 2017

Indlæg af nellemanngro » 12. maj 2017, 21:06

GranTurismo skrev:
nellemanngro skrev:Var ved Carsound Odense i dag med bilen ;)

Fik monteret Match PP10E-D og Match PP82DSP samt justeret - Nøj det spiller godt! alle penge værd - 11.000 ,- med montering, men det glemmer man hurtigt! :)
Fedt! Tillykke med det! Ja det spiller kanon. Der er eddermame smæk i den sub.

Jeg var heldig at købe mit imens der var fødselsdagstilbud. Fik 17% rabat.

Ikke at det er noget musik jeg synes er specielt godt, men prøv at spille "Numb" og "Pour it Up" fra Rihannas Unapologetic album med lidt mere end lidt volumen. Det kan mærkes... :D
Det vil jeg prøve ;)
Mvh. Martin Andersen

14´ Golf 1.4 Tsi.

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"