VW drænslange til bakkamera i logo

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Brugeravatar
diskoboy
Meget aktiv medlem
Indlæg: 5467
Tilmeldt: 15. jun 2008, 12:17
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
Has thanked: 125 times
Been thanked: 325 times

VW drænslange til bakkamera i logo

Indlæg af diskoboy » 27. jun 2017, 06:44

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en drænslange til VW bakkamera af den type der er monteret i logoet?

Den man kan købe hos VW er ca 11-12 cm lang men til Poloen skal den være ca dobbelt så lang så er ude i noget uoriginalt.

Det skal være incl den sorte gummipakning som holder slangen i selve bagklappen.

Takker
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 14497
Tilmeldt: 13. jun 2008, 10:25
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 30 times
Been thanked: 842 times
Kontakt:

Re: VW drænslange til bakkamera i logo

Indlæg af Watcher » 27. jun 2017, 08:34

Jeg plejer bar at forlænge det orig med noget vacuumslange.. dvs fra hullet i bagklappen incl gummigennemføringen bruger jeg det orig.. og så sætter jeg vacuum slange på det stykke og vidre op til camera.. det er jo kun dryp der kommer igennem så der er intet tryk i eller noget som ka blæse det fra hinanden


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
www.WatchTrends.dk Salg/Køb af luksus ure

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"