Discover Media / Car Stick LTE

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Blinklys
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20. jun 2017, 19:00
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Discover Media / Car Stick LTE

Indlæg af Blinklys » 7. feb 2018, 00:00

Jeg har lige opgraderet fra et Car Stick 3G til LTE versionen, men jeg kan ikke få den til at give mig 4G/LTE dækning. Displayet i Discover Media viser 3G og at dømme ud fra hastighedsmålinger er det også kun 3G hastighed den kører med. Understøtter Discover Media ikke LTE eller er der et eller andet jeg har overset? :?

Brugeravatar
i-s
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6574
Tilmeldt: 14. jun 2008, 17:54
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: i-s.dk
Geografisk sted: Struer
Has thanked: 548 times
Been thanked: 916 times
Kontakt:

Re: Discover Media / Car Stick LTE

Indlæg af i-s » 8. feb 2018, 18:41

Blinklys skrev:
7. feb 2018, 00:00
Jeg har lige opgraderet fra et Car Stick 3G til LTE versionen, men jeg kan ikke få den til at give mig 4G/LTE dækning. Displayet i Discover Media viser 3G og at dømme ud fra hastighedsmålinger er det også kun 3G hastighed den kører med. Understøtter Discover Media ikke LTE eller er der et eller andet jeg har overset? :?
Iflg. VW's webside, så understøtter den Discover Media. Er du sikker på dit abb. er LTE ?
Står der noget i manual'en om hvilke LTE kanaler den understøtter ? - Det skal passe til din teleudbyder.
/Søren.

Blinklys
Helt nyt medlem
Indlæg: 7
Tilmeldt: 20. jun 2017, 19:00
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Discover Media / Car Stick LTE

Indlæg af Blinklys » 9. feb 2018, 14:22

i-s skrev:
8. feb 2018, 18:41
Iflg. VW's webside, så understøtter den Discover Media. Er du sikker på dit abb. er LTE ?
Står der noget i manual'en om hvilke LTE kanaler den understøtter ? - Det skal passe til din teleudbyder.
Hmm - tænker at lige kunne prøve at smide simkortet i iPad'en eller iPhone'en for at se om der kommer noget 4G/LTE frem der :)

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"