Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
tbmilling
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5. sep 2016, 11:59
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af tbmilling » 13. apr 2018, 10:43

Hej VAGcars,

Jeg kører pt. VW Passat st. car fra 2015 (highline). Anlægget er udmærket, men ikke prangende. Faktisk synes jeg det som er mest irriterende, er at når man skruer højt op, så rasler dørene med.

Så mit spm er egentligt bare:
Hvis man vælger Dynaudio anlægget til 26.000 kr, følger der så nogen som helst form for lyddæmpning af døre, paneler osv med, eller er det "bare" højttalere?
Har spurgt ved min lokale forhandler, men de kunne ikke rigtig svare på det.

Tænker bare at der ikke er meget ide i at få et endnu vildere anlæg i, hvis det hele så bare runger endnu mere med!

MSvensson
Helt nyt medlem
Indlæg: 15
Tilmeldt: 6. okt 2017, 11:35
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Roskilde, Denmark
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af MSvensson » 13. apr 2018, 10:59

Uden at vide det, så vil jeg gætte på at det kun er andre højtalere

MarkSR
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 20. dec 2017, 13:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af MarkSR » 13. apr 2018, 13:17

Jeg har lige købt en ny 2018 Highline Premium st. car, leveret i februar, med Dynaudio tilkøbet. Så snart jeg skruer bare en anelse op, så skratter det voldsomt bagfra - lyder som om det er dørene den er gal med. P.t. kører jeg med bassen skruet ned til -6 (ud af -9), for at undgå skratten. Subwooferen kan jeg skrue op på fuld drøn, uden noget skratter.

Det er jeg selvsagt dybt utilfreds med så jeg har klaget hos forhandleren. Jeg havde dem med ude og demonstrere problemet hvor de anerkendte at det lød galt, trods jeg ikke spillede urimeligt højt. Da jeg hentede bilen senere samme dag sagde de at de havde spillet en std. CD igennem og ikke kunne fremprovokere problemet. De havde dog flyttet mit aftagelige træk fra brønden til bagagerummet, da det "måske var det". Det tog ca. 5 sekunder at demonstrere at det intet havde med hverken brønden eller trækket at gøre.

Jeg afventer p.t. at skulle forbi igen, hvor jeg næste gang skal demonstrere problemet overfor en tekniker.

Brugeravatar
Korreborg
Aktiv medlem
Indlæg: 3403
Tilmeldt: 12. mar 2012, 11:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 576 times
Been thanked: 869 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af Korreborg » 13. apr 2018, 14:31

MarkSR skrev:Jeg har lige købt en ny 2018 Highline Premium st. car, leveret i februar, med Dynaudio tilkøbet. Så snart jeg skruer bare en anelse op, så skratter det voldsomt bagfra - lyder som om det er dørene den er gal med. P.t. kører jeg med bassen skruet ned til -6 (ud af -9), for at undgå skratten. Subwooferen kan jeg skrue op på fuld drøn, uden noget skratter.

Det er jeg selvsagt dybt utilfreds med så jeg har klaget hos forhandleren. Jeg havde dem med ude og demonstrere problemet hvor de anerkendte at det lød galt, trods jeg ikke spillede urimeligt højt. Da jeg hentede bilen senere samme dag sagde de at de havde spillet en std. CD igennem og ikke kunne fremprovokere problemet. De havde dog flyttet mit aftagelige træk fra brønden til bagagerummet, da det "måske var det". Det tog ca. 5 sekunder at demonstrere at det intet havde med hverken brønden eller trækket at gøre.

Jeg afventer p.t. at skulle forbi igen, hvor jeg næste gang skal demonstrere problemet overfor en tekniker.
Hvad afspiller du? Altså er det MP3/Bluetooth? Og hvad er kvaliteten.
Find en cd med tilsvarende musik, så du kan få isoleret problemet.
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 211 times
Been thanked: 69 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af RIX » 13. apr 2018, 15:05

altså hvis det kun er de bagerste højtalere der skratter så er det højtalerne der er defekte/kablerne der til

VH:

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 160 times
Been thanked: 187 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af Nicklas123456 » 13. apr 2018, 15:21

Jeg har præcis samme problem med min Passat 2017 med dynaudio..

Det skramler fra højtalerne i bagdørene, mest i den højre.

Jeg har fundet ud af, at hvis man presser ind på listen/håndtaget/beklædningen, det passer ca. med en hånd - så stopper det rasleri/skramleri og så der pludselig ingen problemer.

Der iøvrigt ikke forskel på om det er, bluetooth, sd-kort eller radio.
Fordi livet er for kort til andet end VAG :P

Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997

MarkSR
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 20. dec 2017, 13:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af MarkSR » 13. apr 2018, 15:42

Korreborg skrev:
13. apr 2018, 14:31
Hvad afspiller du? Altså er det MP3/Bluetooth? Og hvad er kvaliteten.
Find en cd med tilsvarende musik, så du kan få isoleret problemet.
Det er Leonard Cohen, Agnes Obel, Westworld soundtrack og lignende. Det er .flac filer der ligger på et SD-drev, så kvaliteten bør ikke fejle noget. Problemet er det samme uagtet om det er mine .flac's, Spotify over Bluetooth eller DAB/FM-radio der afspilles. Problemet har ikke noget med kilden at gøre - om end numre med mere bas i naturligvis gør problemet mere tydeligt.
RIX skrev:
13. apr 2018, 15:05
altså hvis det kun er de bagerste højtalere der skratter så er det højtalerne der er defekte/kablerne der til

VH:
Det er kun fra baghøjtalerne/dørene - jeg har endnu ikke oplevet problemet hverken foran eller fra subwooferen i brønden. Jeg kan skrue subwooferen op på max uden at jeg hører den mindste skratten.

Jeg er i tvivl om problemet reelt er højttalerne, eller om det er dørbeklædningen der brummer. Jeg har ikke selv forsøgt at presse noget på plads endnu, da jeg hellere vil have at VW kigger på problemet, inden jeg selv risikerer at løse det midlertidigt. Der er tale om en topudstyret bil afhentet 28. februar, så jeg synes det er rimeligt at forvente at der ikke er skratten/brummen fra begge bagdøre/højttalere ved normal brug.

tbmilling
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5. sep 2016, 11:59
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af tbmilling » 13. apr 2018, 19:11

Drenge - tak for konge inputs!

Selv uden Dynaudio-anlægget skratter det fra mine bagdøre - i begge sider. Så det kunne måske tyde på at de har et problem med deres dørbeklædning!!
Jeg har også oplevet det fra mine fordøre, og hvis jeg "klemmer" på beklædningen kan jeg nogle gange få det til at stoppe.
Hvis det er defekte højttalere, så vil det fandme være underligt hvis vi alle er ramt af defekte højttalere.

Men det kan være de har fået fikset fordørene i de senere udgaver, min er jo fra 1/1-16, så de optimerer jo løbende småfejl o.lign.

Men det er godt nok ringe i en bil til den pris.! Kom endelig retur med deres tilbagemelding MarkSR!

God weekend,

kosmic
Nyt medlem
Indlæg: 107
Tilmeldt: 20. jun 2008, 21:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af kosmic » 15. apr 2018, 08:03

Vi har lige fået leveret vores helt nye passat highline.

Jeg har støjdæmpet 2 biler tidligere, så jeg skal helt klart have testet anlægget igennem.

Hvis nogen har mod på det, vil jeg gerne støjdæmpe jeres døre i bag, har firma så der sagtens laves en faktura på det.

Men det er da virkelig skuffende når i har brugt så mange penge på et ellers lækkert Dynaudio anlæg, håber der bliver fundet en løsning.
2018 Passat B8 variant highline 1.4 TSI DSG7

CrAzY-HoRsE
Helt nyt medlem
Indlæg: 63
Tilmeldt: 13. feb 2017, 15:56
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af CrAzY-HoRsE » 15. apr 2018, 08:32

Havde samme problem i vores 2017 Passat, det var pyntelisterne, løsningen er at pille dem af og sætte noget i spænd (lidt stof) i de klips der holder listerne, samt lidt skum på bagsiden.

Så vidt jeg ved så er “Dynaudio Pakken” en Sub, et par højttalere mere, andre pyntelister og en DSP/amp enhed, højttalerenhederne er de samme som i standard passat, de har samme reservedelsnummer.

tbmilling
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5. sep 2016, 11:59
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af tbmilling » 15. apr 2018, 08:37

CrAzY-HoRsE skrev:
15. apr 2018, 08:32
Havde samme problem i vores 2017 Passat, det var pyntelisterne, løsningen er at pille dem af og sætte noget i spænd (lidt stof) i de klips der holder listerne, samt lidt skum på bagsiden.

Så vidt jeg ved så er “Dynaudio Pakken” en Sub, et par højttalere mere, andre pyntelister og en DSP/amp enhed, højttalerenhederne er de samme som i standard passat, de har samme reservedelsnummer.
Okay, det lyder faktisk skuffende set i lyset af at de tager den nette pris af 26.000 for lortet :-) Man kan alligevel købe en rimelig fin DSP/AMP enhed og subwoofer til de penge!

Din løsning med skum og pyntelister lyder fint, men helt ærligt, på en bil til +600.000 kroner, så er det altså ikke noget jeg som slutbruger vil stå og rode med. Det må VW fandme fikse selv!!

tbmilling
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5. sep 2016, 11:59
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af tbmilling » 15. apr 2018, 08:38

kosmic skrev:
15. apr 2018, 08:03
Vi har lige fået leveret vores helt nye passat highline.

Jeg har støjdæmpet 2 biler tidligere, så jeg skal helt klart have testet anlægget igennem.

Hvis nogen har mod på det, vil jeg gerne støjdæmpe jeres døre i bag, har firma så der sagtens laves en faktura på det.

Men det er da virkelig skuffende når i har brugt så mange penge på et ellers lækkert Dynaudio anlæg, håber der bliver fundet en løsning.
Lyder spændende. Jeg havde faktisk selv tænkt på om en omgang støjdæmpning kunne tage det. Hvad koster sådan en omgang at få lavet?

tbmilling
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5. sep 2016, 11:59
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af tbmilling » 15. apr 2018, 08:56

Det er jo lige før at det næsten bedre kan betale sig at investere i et Match system fra Audiotec Fisher - så kan man også flytte lortet med over i den næste bil, uanset mærke og model (kræver self at subwooferen passer ind et sted).

https://www.carsound.dk/produkt.asp?id= ... _subwoofer

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 211 times
Been thanked: 69 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af RIX » 15. apr 2018, 09:03

CrAzY-HoRsE skrev:
15. apr 2018, 08:32
Havde samme problem i vores 2017 Passat, det var pyntelisterne, løsningen er at pille dem af og sætte noget i spænd (lidt stof) i de klips der holder listerne, samt lidt skum på bagsiden.

Så vidt jeg ved så er “Dynaudio Pakken” en Sub, et par højttalere mere, andre pyntelister og en DSP/amp enhed, højttalerenhederne er de samme som i standard passat, de har samme reservedelsnummer.
du er så meget forkert på den dynaudio er et komplet upgrade, man kunne derimod også få vw sound i passaten(og andre i gamle dage) som er std. højtalere men foran var der 3 i hver dør kontra 2 da der kom seperat mellem tone som gav et ordentligt løft, i en touran kan man montere diskant/mellem tone udgaven i de alm. plug and play og giver faktisk et løft der kan høres,
men til tråd starter kan være at da dørsiden er blevet monteret at 2-3 clips er gået lidt istykker og de dermed kan rasle
VH:

Brugeravatar
Korreborg
Aktiv medlem
Indlæg: 3403
Tilmeldt: 12. mar 2012, 11:50
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Viborg
Has thanked: 576 times
Been thanked: 869 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af Korreborg » 15. apr 2018, 09:05

1. Træk moms og afgift ud af ligningen, så er det ikke en bil til 600k
2. Er rimelig sikker på at det er nye højtalere, det er det i en Golf, så det burde det sgu også være i en Passat.
3. Det er jo ikke dynaudio der er problemet, men døren.
These users thanked the author Korreborg for the post:
RIX
2022 Polestar 2 Pilot Plus Performance 476HK
2017 Golf VII Facelift GTD 2.0TDI CR 184 DSG7 Van (Solgt)
2013 Golf VII Highline 2,0 TDI CR 150 DSG6 Van (Solgt)
2009 Octavia II FL Elegance Combi 2,0 TDI 140 (Solgt)
2007 Leon Stylance 1,9 TDI 105 Van (Solgt)

RIX
Meget aktiv medlem
Indlæg: 6809
Tilmeldt: 18. jun 2008, 12:12
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: GALTEN
Has thanked: 211 times
Been thanked: 69 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af RIX » 15. apr 2018, 09:07

til tvivlerne så kig lige her

https://www.dynaudio.com/car-audio/car-models/passat-b8
original er pap det er disse ikke ;)
VH:

tbmilling
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5. sep 2016, 11:59
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af tbmilling » 15. apr 2018, 13:04

Korreborg skrev:
15. apr 2018, 09:05
1. Træk moms og afgift ud af ligningen, så er det ikke en bil til 600k
2. Er rimelig sikker på at det er nye højtalere, det er det i en Golf, så det burde det sgu også være i en Passat.
3. Det er jo ikke dynaudio der er problemet, men døren.
1: Jeg betaler moms og afgift - jeg ved ikke hvordan du slipper, men hvis du har en finte, så hører jeg gerne om den...?

2: Det vil også give mest mening, ikke mindst set i lyset af at Dynaudio næppe vil lægge navn til noget som ikke er deres.

3: Jeg bebrejder ikke Dynaudio, jeg bebrejder VW da det er dem jeg har købt bilen af. Men Dynaudio må da have en vis interesse i at deres produkt fremstår så godt som muligt, så det undrer mig at de ikke sætte krav til VW omkring fx. støjdæmpning. Herregud, de kan da bare tage et par tusinde mere for løsningen hvis det er det der skal til. For folk som bruger +25.000 på anlæg, så er det nok ikke en dealbreaker hvis det koster 30k...

tbmilling
Helt nyt medlem
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5. sep 2016, 11:59
Geografisk region: Vestjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af tbmilling » 15. apr 2018, 13:05

RIX skrev:
15. apr 2018, 09:07
til tvivlerne så kig lige her

https://www.dynaudio.com/car-audio/car-models/passat-b8
original er pap det er disse ikke ;)
VH:
Tak for link og indsigt! Meget værdifuldt!

Jeg prøver lige at høre min lokale VW forhandler til om de gider tjekke for løse clips og beklædninger i alle døre. Det der raslen er i hvert fald til at blive vanvittig af.

kosmic
Nyt medlem
Indlæg: 107
Tilmeldt: 20. jun 2008, 21:18
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af kosmic » 15. apr 2018, 13:59

tbmilling skrev:
15. apr 2018, 08:38
kosmic skrev:
15. apr 2018, 08:03
Vi har lige fået leveret vores helt nye passat highline.

Jeg har støjdæmpet 2 biler tidligere, så jeg skal helt klart have testet anlægget igennem.

Hvis nogen har mod på det, vil jeg gerne støjdæmpe jeres døre i bag, har firma så der sagtens laves en faktura på det.

Men det er da virkelig skuffende når i har brugt så mange penge på et ellers lækkert Dynaudio anlæg, håber der bliver fundet en løsning.
Lyder spændende. Jeg havde faktisk selv tænkt på om en omgang støjdæmpning kunne tage det. Hvad koster sådan en omgang at få lavet?

Lad os tage den over mail, kommer an på hvor meget der skal laves.
Kosmic@hotmail.com
2018 Passat B8 variant highline 1.4 TSI DSG7

CrAzY-HoRsE
Helt nyt medlem
Indlæg: 63
Tilmeldt: 13. feb 2017, 15:56
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af CrAzY-HoRsE » 16. apr 2018, 07:18

RIX skrev:
15. apr 2018, 09:07
til tvivlerne så kig lige her

https://www.dynaudio.com/car-audio/car-models/passat-b8
original er pap det er disse ikke ;)
VH:
Du har så meget ret, jeg huskede forkert

Brugeravatar
Nicklas123456
Aktiv medlem
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 17. feb 2014, 22:16
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Amager
Has thanked: 160 times
Been thanked: 187 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af Nicklas123456 » 19. jun 2018, 11:35

Var der nogensinde nogen i denne tråd der fik kigget på det med at baghøjtalerne skratter dvs. beklædningen foran?

Mine før det ved lidt skruet op, men holder man blot én finger på listen under højtaleren forsvinder raslen, så tænker selv at tage dørsiderne/lister af og så evt. give dem nogen lim klæb eller lign.

Ville bare hører om andre havde været heldige med at løse dette?
Fordi livet er for kort til andet end VAG :P

Nuværende bil:
VW Passat B8 2.0 TSI 280HK 4Motion Variant R-Line
Tidligere biler:
VW Passat 3C 2.0 TFSI 200HK Variant Highline
Audi A4 1.8T Quattro 1999
VW Vento 1.8 1997

Stensbirk-1985
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 19. okt 2021, 10:28
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af Stensbirk-1985 » 19. okt 2021, 10:32

kosmic skrev:
15. apr 2018, 08:03
Vi har lige fået leveret vores helt nye passat highline.

Jeg har støjdæmpet 2 biler tidligere, så jeg skal helt klart have testet anlægget igennem.

Hvis nogen har mod på det, vil jeg gerne støjdæmpe jeres døre i bag, har firma så der sagtens laves en faktura på det.

Men det er da virkelig skuffende når i har brugt så mange penge på et ellers lækkert Dynaudio anlæg, håber der bliver fundet en løsning.
Hej..
Hvis du stadig har lyst og kan støjdæmpe dørene i en passat,så vil jeg meget gerne have et godt tilbud på det😉 jeg har en passat 1,6 tdi fra 2009/2010

Mvh maria

Jannik
Aktiv medlem
Indlæg: 1834
Tilmeldt: 6. jul 2010, 21:22
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 41 times
Been thanked: 196 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af Jannik » 19. okt 2021, 10:41

Ved ikke om det er relevant, men jeg har en e-Golf fra 04/2020 med Dynaudio systemet, og der er slet ingen raslen fra dørene i den bil uanset hvor højt jeg spiller.
Min bil: Mercedes Benz C300 Sedan W206 - 05/2022
Fruens bil: VW e-Golf - 04/2020
Kommende til fruen: BMW iX1 eDrive20 M-Sport m. Premium, Driving Assistant og Komfort-pakker.
Tidligere biler: Udelukkende VAG

superbeszzz
Aktiv medlem
Indlæg: 1994
Tilmeldt: 9. apr 2009, 07:01
Geografisk region: København
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Solrød Strand
Has thanked: 290 times
Been thanked: 486 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af superbeszzz » 19. okt 2021, 11:02

Jannik skrev:
19. okt 2021, 10:41
Ved ikke om det er relevant, men jeg har en e-Golf fra 04/2020 med Dynaudio systemet, og der er slet ingen raslen fra dørene i den bil uanset hvor højt jeg spiller.
Det er relevant for mig, der var lige ved at fravælge Dynaudio til min kommende e-golf grundet ovenstående.
Herrebil: 2022 BMW X5 e45 M-sport+ - Dravitgrå, Individual Merino ivory leather, B&W speakers, Laser light, Skylounge, HUD, 4-zone klima, sædevarme bag, 360 parkering, træk, oma.
Konebil: 2020 Fiat 500e cab La Prima
Tidligere biler: - Porsche Taycan Cross Turismo, Audi E-tron 55, E-golf 300, Audi A6 320 biturbo, VW T-Roc cab, Audi A5 Sportback LE

Brugeravatar
klodsmajor
Nyt medlem
Indlæg: 117
Tilmeldt: 13. feb 2016, 22:35
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 34 times
Been thanked: 31 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af klodsmajor » 19. okt 2021, 12:05

I min Passat R-Line fra '17 med Dynaudio er der heller ingen problemer og det spiller altså godt må man sige.

Stensbirk-1985
Helt nyt medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: 19. okt 2021, 10:28
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af Stensbirk-1985 » 19. okt 2021, 12:07

Jeg har samme problem i min passat fra 2010🙈 mega irriterende

Brugeravatar
Morten16v
Aktiv medlem
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 13. jun 2008, 19:16
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Hasselager (Århus s)
Has thanked: 1 time
Been thanked: 27 times

Re: Spørgsmål vedr Dynaudio i ny Passat R-Line ?

Indlæg af Morten16v » 24. okt 2021, 18:19

Vi har også Dynaudio i vores nuværende, og havde det også i vores gamle. Ingen af bilerne rasler eller ligen.
Er virkelig imponeret over hvor godt, højt og rent det spille. Det er virkelig en super fed upgrade at give bilen.

Mht støjdæmpning er der ikke gjort noget. Det er en højtalerpakke, med forstærker og sub, thats it.
Porsche Tekniker.

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"