skoda octavia bolero opgradering

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
ZimmermannThomas
Helt nyt medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: 4. sep 2018, 22:01
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

skoda octavia bolero opgradering

Indlæg af ZimmermannThomas » 4. sep 2018, 22:18

Hej,

har en octavia combi 2014(2015 model) ambition.

i den sidder der en bolero, uden BT og phone :-(

Desuden et rat uden multifunktion.

Savner rigtigt meget bluetooth-delen, og er selvfølgelig nysgerrig for at høre om multifunktionsrat.

I handskerummet er der media-delen osv.

Hvad vil en pris ligge på for at opgradere så man kan få bluetooth i bilen (navigation er ikke så vigtig da jeg kører den igennem telefonen) men gerne en skærm hvor der kommer phone knappen også?

og er der steder hvis muligt Med byttepriser så man kan "sælge" sin egen bolero mod at få en opgraderet i med phone knappen?

og er det muligt at eftermontere et multifunktionsrat i bilen, så man ville kunne styre telefon osv.?

beklager alle mine spørgsmål, men håber en eller flere kan hjælpe med en løsning.

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Indlæg: 10860
Tilmeldt: 4. aug 2009, 20:52
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 661 times
Been thanked: 1882 times

Re: skoda octavia bolero opgradering

Indlæg af GaSelle » 5. sep 2018, 10:13

Prøv VAG Service Danmark (Facebook) eller Vagstyle. De hører hjemme i hhv. Horsens og Fredericia. Der er også Cartrends, der i Jylland hører hjemme ved Ålborg. Sidstenævnte bruger dog udelukkende nye dele, og så bliver det en lidt pebret operation på en, trods alt, lille opgradering i en ikke helt ny bil.

Leon5f
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: skoda octavia bolero opgradering

Indlæg af Leon5f » 5. sep 2018, 10:29

Hej hos mig du kan kobe Columbus 2,5 fra facelift Octavia med aktiverings af alle funktioner og 9.2 skærm for 1399€ og også kan lave god tilbud for sprit ny virtualcocpit .

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"