Octavia 2 FL m/ Swing - bluetooth (igen igen igen)

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Brugeravatar
conz
Helt nyt medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: 19. mar 2018, 08:59
Geografisk region: Vestsjælland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Octavia 2 FL m/ Swing - bluetooth (igen igen igen)

Indlæg af conz » 9. sep 2018, 00:11

Hej,

Kort & godt (uddybet nedenfor):
  1. Hvilket BT modul til Swing og hvidt MFD til tale og musik? Forskel på Premium, High og Standard?
  2. Ved brug af MDI USB kabel, vil AUX i armlæn stadig virke? Og kan man skifte sang på radio?
Jeg har læst en del og søgt som fanden herinde, og jeg kan forstå på det hele, at jeg skal have mig et bluetooth modul, for at kunne parre min telefon til bilen og få lyden over lydsystemet. Men der er så meget information, at jeg ikke kan finde ud af hvilket?

Jeg har Swing radio, hvidt MFD og intet MF rat (nogen der sælger et?). Jeg kan godt lide Swing radioen, så den vil jeg helst gerne beholde.

Er der nogen moduler, der vil tillade mig at besvare opkald (og evt skifte sang) via radioen eller armen? Er der nogle af modulerne der er inkompatible med Swing? Udfra ross-tech's liste (link), så er 3C8 det nyeste og har WiFi support (hvad gør det overhovedet?) og er et "Premium" modul. Hvilken forskel er der på det og fx 5N0 eller 7P6? Jeg vil bare helst gerne kunne tage opkald og høre musik.

Derudover, så har jeg en MDI-indgang i handskerummet og en AUX indgang i jumbo-boksen; hvis jeg sætter et MDI USB kabel i MDI-ingangen, vil AUX indgangen så stadig virke? Vil jeg kunne se og/eller skifte sange fra USB via radio eller armen?
Lupo 3L
Octy II FL Combi DSG
Up! FL ASG

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"