Spotify app på "Kina" anlæg

Alt vedr. radioer, højtalere, forstærkere, antenner mv.
Besvar
Superbil
Nyt medlem
Indlæg: 240
Tilmeldt: 20. jun 2008, 16:59
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 7 times

Spotify app på "Kina" anlæg

Indlæg af Superbil » 24. jul 2019, 10:35

Hej

Jeg vil til og skifte mit org. anlæg ud med et som har navigation, DVD osv. Der er jo et hav at vælge imellem på Ebay, men min erfaring siger mig at deres håndfri system stinker bare mega meget. Så derfor har jeg installeret et Parrot system som virker 100% til de håndfrie samtaler.
Så derfor ønsker jeg ikke at koble min mobil op til den nye anlæg da den så også automatisk vil håndtere de indgående samtaler.
Jeg vil have at anlægget kan afspille min Spotify selvstændigt ..altså uden nogen form for opkobling til mobilen. Kan se at de forskellige anlæg ofte har Android 9.0 ... kan man så bare downloade Spotify app via en Wifi dongle, logge ind på sin konto og så er man kørende... eller hvordan fungere det?

Brugeravatar
fkm66
Nyt medlem
Indlæg: 160
Tilmeldt: 18. maj 2018, 10:29
Geografisk region: Sydsjælland
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 28 times
Been thanked: 21 times

Re: Spotify app på "Kina" anlæg

Indlæg af fkm66 » 24. jul 2019, 12:44

Jeg har forgængeren til denne her installeret i min Golf 6:

https://www.ebay.de/itm/Android-9-0-Aut ... Sw27dc0vhn

Min kører med Android 6 og Spotify er installeret på den og fungerer fint, Endvidere har en installeret DR's radio App, så jeg har digital radio. Du logger på din Google Play og kan installere alle de apps du vil - på Spotify logger du på som du gør andre steder.

Jeg har valgt at smide et Huawei E3372H - Trådløs mobilmodem på med et datakort (datadeling med mit almindelige telefonabonnement), så er der net på når jeg starter bilen.

Telefon/håndfri er 100% godkendt, der er en ekstern mikrofon med, som min mekaniker par placeret på A-Stolpen tæt på mit hoved - har absolut ikke nogen problemer med at folk ikke kan høre mig.

Alle funktioner i multifunktionsrattet fungerer også. Dual CAN til tilbagemeldinger i MFA display er ok. Clima viser ændringer på radioen, som dem originale gjorde.

Købte bilen brugt for en måneds tid siden og smed det monterede parrot ud, fik allergi over alle de lydmeddelelser der kommer, når der tikker en mail eller SMS ind. Anlægget har siddet i et års tid i forgængeren, der var en Golf 5.
VW Golf GTE 2017
Tidligere: VW Golf 6 1,4 TSI 2011
Tidligere: VW Golf 5 1,6 FSI 2004
Tidligere: VW Polo 6n2 1,4 2001

Superbil
Nyt medlem
Indlæg: 240
Tilmeldt: 20. jun 2008, 16:59
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 7 times

Re: Spotify app på "Kina" anlæg

Indlæg af Superbil » 25. jul 2019, 08:02

Tak for tilbagemeldingen

Jeg kan se at anlægget "kun" har 2 gb. ram - andre jeg har kigget på har 4 gb., men kører det fint med de ram og er hurtigt til at starte op når man starter bilen?

Ang. Parrot så har jeg MKI 9200 som intet siger på nær når den kobler sig på mobilen. Gruden til at jeg valgte at montere et separat håndtfrit system er som sagt, at jeg aldrig endnu har set/hørt et uoriginalt anlæg som ikke var total håbløst til den opgave.

Rart at høre, at man bare kan downloade Spotify app og så er man kørende.

Brugeravatar
mojo
Medlem
Indlæg: 1365
Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Stjær
Has thanked: 109 times
Been thanked: 226 times

Re: Spotify app på "Kina" anlæg

Indlæg af mojo » 25. jul 2019, 08:09

Jeg kan se du er fra området omkring mig, så du kan da svinge forbi og se det xtrons jeg har smidt i min a3 og "føle" om det er noget du vil gå videre med.

Superbil
Nyt medlem
Indlæg: 240
Tilmeldt: 20. jun 2008, 16:59
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Ja
Has thanked: 0
Been thanked: 7 times

Re: Spotify app på "Kina" anlæg

Indlæg af Superbil » 25. jul 2019, 09:24

Tak for tilbuddet, men jeg har efterhånden nogenlunde styr hvilket anlæg jeg vil købe, dog lige et sidste spørgsmål.

Istedet for at have et mobilt bredbånd direkte koblet op til anlægget kan jeg så ikke bare købe en Wifi dongle og så koble op på min mobil med netværksdeling for jeg har en masse data tilrådighed, og desuden er det meget sjældent jeg bruger data på mit musikanlæg i bilen eftersom de fleste af mine Spotify playlister ligger som "Offline" så det er nok ved første opkobling den lige trækker tænder ud.

Brugeravatar
mojo
Medlem
Indlæg: 1365
Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Stjær
Has thanked: 109 times
Been thanked: 226 times

Re: Spotify app på "Kina" anlæg

Indlæg af mojo » 25. jul 2019, 09:37

Der er vel wifi i anlæget som standard.
På mit anlæg har jeg tlf sat op som hotspot som starter aut via en app når bluetooth bliver tilkoblet.
Mht Håndfri så virker det udmærket bare man tilkøber en ekstern mikrofon.
Jeg købte hos xtrons. Uk og er fint tilfreds.

Brugeravatar
Passatg 3c
Medlem
Indlæg: 1396
Tilmeldt: 14. jun 2008, 08:31
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Fredericia
Has thanked: 420 times
Been thanked: 248 times

Re: Spotify app på

Indlæg af Passatg 3c » 25. jul 2019, 12:10

mojo skrev:
25. jul 2019, 09:37
Der er vel wifi i anlæget som standard.
På mit anlæg har jeg tlf sat op som hotspot som starter aut via en app når bluetooth bliver tilkoblet.
Mht Håndfri så virker det udmærket bare man tilkøber en ekstern mikrofon.
Jeg købte hos xtrons. Uk og er fint tilfreds.
Hvilken app bruger du til det? For jeg kan ikke få det til at fungere på non-rooted Android-tlf. Jeg kunne for nogle år siden, men Google har siden lukket den mulighed i de apps jeg kender til.
VAGs i huset lige nu:
Audi A4 B6 Cabriolet, Model 2003, gens. forbrug ca. 10 km/l (sommer/vinter)
Audi E-tron 50, Model 2020, gens. forbrug 238/285 Wh/km (sommer/vinter)

Brugeravatar
mojo
Medlem
Indlæg: 1365
Tilmeldt: 27. okt 2013, 17:54
Geografisk region: Østjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Stjær
Has thanked: 109 times
Been thanked: 226 times

Re: Spotify app på "Kina" anlæg

Indlæg af mojo » 25. jul 2019, 13:01

https://android-hotspot.de/en/

Mener at jeg måske skulle ind i apps og give den tilladelse men jeg har prøvet så mange.
Denne virker.

Besvar

Tilbage til "ICE - Generelt"